Köszke, tiszta windows bammeg, a régi mindig jobb, nemtom miért mániája az össze qrva szoftver cégnek, h minden évben frissíteni kell a programokat, úgy h még ki sem forrt az új változat rendesen.
A minimum és a maximum szint között pont fél liter a különbség. Szóval ez valószínűleg simán belefér.
A Divinél is így van.. az elején még néztem az olajszintet hogy merre hogy áll..de olyan halál pontosan villan fel az alacsony olajszint jelzés a műszerfalon, hogy bőven elég most már csak arra hagyatkoznom. Ja, és ebbe is fél liter megy bele ekkor.
Jobb egér gombbal kattintasz a kívánt célpontokra.
Először "útvonal innen" aztán "útvonal ide" a többi állomásnál meg "Célállomás hozzáadása" ...
Igazából hol akadtál el?
Én azért nem vagyok olyan merész hogy engedek egyszerre fél litert megcsappanni, de szerintem a GS-nek attól sem lesz baja.
Én 1-2 dl-enként szoktam utána pótolni, kényesen ügyelve arra, hogy a csere előtt már ne nagyon töltsem a szintjelző fölé sokkal.
Skacok, a google mapsban hogyan lehet megnevezni a célpontokat? Mármint szoktatok úgy útvonalat pastolni, h a megállokat szép sorban mutatja, h A - B - C - stb.
Igen,ezt a Pirellit többen is dícsérték az ismerettségi körömben.Lehet,hogy ő lesz a befutó.
Én a kerekcsere.hu-n szoktam vásárolni,ott is jó árak vannak,motorra autóra egyaránt,de megnézem a Revolution-t is,köszi!
Én Castrol ActEvot jasználók, mert nekem 1800-1900 -ért hozzák literjét és szereti is a motor.
Egy ciklus alatt beletöltögetek plusz egy flakonnal, így mindig 4-et veszek meg egy szűrőt.
Pirelli Sport Demon a legjobb!
3 szettet koptattam el (úgy 12ekm-t bírnak), a 3. volt rajta eladáskor, hidd el, jobb bárminél.
Egyszer sem csúszott meg az eleje, tapad, mintha az útra lennél ragasztva, pedig használtam a szélét is rendesen, és végig full stabil volt.
Revolution Motornál nézz árat, náluk olcsóbbat nem találtam és vadi új gumijaik vannak, nem 2-3 éves túltároltak (dot).
Jelentem utánfutóra sokkal könnyebb feltólni.
Az csak KB 25-30 centi magas.
Ilyen 30 fok 95% páratartalomnál nagyon nem mindegy.
De a trükk hogy rá legyen csatolva a kocsira mert felcsapódik és pofáraesel.
Az szomorú lenne.
Ehun-e:
maps
A Divinél is így van.. az elején még néztem az olajszintet hogy merre hogy áll..de olyan halál pontosan villan fel az alacsony olajszint jelzés a műszerfalon, hogy bőven elég most már csak arra hagyatkoznom. Ja, és ebbe is fél liter megy bele ekkor.
Először "útvonal innen" aztán "útvonal ide" a többi állomásnál meg "Célállomás hozzáadása" ...
Igazából hol akadtál el?
Én 1-2 dl-enként szoktam utána pótolni, kényesen ügyelve arra, hogy a csere előtt már ne nagyon töltsem a szintjelző fölé sokkal.
danke
Én a kerekcsere.hu-n szoktam vásárolni,ott is jó árak vannak,motorra autóra egyaránt,de megnézem a Revolution-t is,köszi!
Egy ciklus alatt beletöltögetek plusz egy flakonnal, így mindig 4-et veszek meg egy szűrőt.
érdeklődnék, hogy Suzuki GS 500 E (1992) motorhoz milyen olajat tudnátok ajánlani?
Tapasztalataitok alapján, mennyire eszi meg az olajat?
Köszönöm : )
3 szettet koptattam el (úgy 12ekm-t bírnak), a 3. volt rajta eladáskor, hidd el, jobb bárminél.
Egyszer sem csúszott meg az eleje, tapad, mintha az útra lennél ragasztva, pedig használtam a szélét is rendesen, és végig full stabil volt.
Revolution Motornál nézz árat, náluk olcsóbbat nem találtam és vadi új gumijaik vannak, nem 2-3 éves túltároltak (dot).
Az csak KB 25-30 centi magas.
Ilyen 30 fok 95% páratartalomnál nagyon nem mindegy.
De a trükk hogy rá legyen csatolva a kocsira mert felcsapódik és pofáraesel.
Az szomorú lenne.
sorry