Én amit tapasztaltam, az az hogy az útjeleket, felfestéseket nem szereti de azt nagyon, kanyarban most már lassan oda jutok inkább lefékezek jobban ha úgy látom közeledek a jel felé. Ilyen halál félelmem utoljára csak a Dunlop szar Arrowmaxjával volt..
Gyári 2.5- de nem az eleje csúszik hanem a hátulja..
Mivel nem megyek kanyarban 9- ezres fordulaton 60- al nem hinném hogy a 110 ló tépkedi!
Bocs Zoli- ezt nem lehetett kihagyni!
Erről a Z 8 -ról is elég vegyes a kép, de épp talán egy Z tulaj írta azt vhol hogy a Power után sokkal jobb volt, nehéz ebben okosnak lenni sajnos. Itt az élő pléda is. Ami viszont röhej, hogy esőben meg biztonságosnak éreztem ellenben szárazon tud produkálni érdekes dolgokat. Mondjuk esőben nem is megy olyan vadul az ember- már aki..
Nem véletlenül lett rendőrmotor.
Fek megoldodott?
0:26 tól a Z-ről beszél a kopasz mókus.
http://youtu.be/RL29WsQ4Mdo
Vagy függőlegesen tartott motornál is meg tud csúszni? pl.: lámpától kigyorsítás (agresszív), gyalogátkelőhely felfestésén keresztül..
Nem is megy az 60-at se akkor.
Dotszámot nézz meg ha majd arra jársz.
Igaz nekem csak 190 kilós a gépes.............lehet megpakolnám ólommal nekem is csuszna.
Power 2 Ct vagy mi a fax
Mivel nem megyek kanyarban 9- ezres fordulaton 60- al nem hinném hogy a 110 ló tépkedi!
Bocs Zoli- ezt nem lehetett kihagyni!
Z8 nagynbandin olyan 7ekm-t bírt hátul,olyan közepesre értékelhető....