Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell esz nelkul es nem is erosen hidd el......es nem biztos az eleses sem.......de siman elkezd kacsazni.
Te se olvasol csak nezel............ha peremig leteszi hogyafaszba csuszna egyeblnesen?
Felfogod?
Mindenki ezzel az okorseggel jon hogy bezzeg az xy peremig megy vele.........de konyorgom ki mondta hogy peremen csuszik.......en nem Meg fkezhetsz is peremen tapadni fog............de tedd ezt egyenesen es nezel butan hogy mitol ulsz a motor mellett.es meg lehetsz profi is.
De azt is ugattam nem nekem kell ezt elhinni mert en alapbol hulye vagyok es luzer.
Aki kanyarban ész nélkül az elsővel belefékez az meg is érdemli hogy pofára essen... a legjobb gumi se védi ki azt ha valaki nem tud (vagy az adott szituban nem tud, de ez most mellékes) motorozni. Persze bűnbakot azt kell keresni, nyilván.. ezért nem is érdemes feltenni a legragadósabb gumit a motorra, mert akkor aztán csak a vak komondorra lehet majd fogni a sérüléseket
Egyébként én már nem raknék fel PR2-őt előre amióta megismerkedtem a PR3-al. Na jó, ha olcsón hozzájutnék akkor igen.
Nekem attol hogy eszetlenul fekezve is inkabb atdobjon de ne kacsazzon mindenfele.ha raterhelek.
Probalom amatorkodest technikaval kivedeni........amugy ezvan power nem csinalta ezt,a corsa se,szal annyi hogy en nem valasztanam ha 5 euro a kulonbseg.
Tavaly a srácnak is az volt elől, amikor szigszalaggal, meg drótokkal helyeztük vissza a letört kuplungkarját. Mondjuk ő kanyarba fékezett bele, kevés rutin, megijedt... Nem lett semmi komoly baja.
De ugyanezen a karikán ott volt az FZ6-os haver, akinek szintén PR2-es van elől. Neki sosem volt vele gondja. Az elejét is lerakja peremig és féktávon sem csúszik neki. És k. jól megy.
Mondjuk ő Safety Hungary-val kezdte a motorozást és elmondása szerint az első féket eleinte nem is nagyon merte használni. Tehát kicsit hasonló stílusban motorozunk.
Nem hazudik itt senki, csak nagyon sok a szubjektív elem.. ami egy kifejezetten jó kvalitásokkal rendelkező utcai gumi megítélésében némi véleménykülönbséget eredményez. Senki nem mondta hogy szar lenne, szóval itt csak arról megy a szájtépés, hogy mennyire jó.. ami megint nagyon szubjektív, hiszen ez is egy elég összetett kérdés, kinek mitől lesz jó egy gumi.
Komolyan nem ertem hogy irok de senki nem erti.......tuti etruszkra van allitva a billentyuzetem vagy ilyesmi.............nem azt irtam hogy kitolod az utcara es feldolsz vele az elso sarkon......vagy hogy korcsolya hozza kepest horgony hanem hogy van az a uelyzet hogy megcsuszat..........amit foregon kollega elso mondatban igazol majd azt mondja neeem nemis........szal van zur rendesen........de tegyuk fel en vagyok helikopter..............akkor nem tudom az elismert kollegek hazudnak?
Ez nem egészen igaz, én csúsztam már meg az abs-essel és pont pr2 vel, nem mondom hogy Zolinak igaza van de azt sem hogy nem
Mondtam............hitelesebb nalam a ket banditos tag..........kb ok az egesz banda legnormalisabbjai.
Ugyan nem vezettem még ABS-es motort, de azon nem tökmind1? Bár szerintem nincs semmi gond vele...
Mar mondtam hogy stilus kerdese.....ha nem fekezel nem csuszik.
Szotyit kerdezd ha nekem nem hiszel.......nem kotelezo.
Es egy erosebb motorral fog kelleni........akkor lesz fontosabb nem most.
Kérdezd meg a többieket hogy Erdélyben hogy ment a haver 2 fővel elől/hátul Road2-essel egy FZ6-ossal.
Nekem elől még nem volt, de ha őt figyelembe veszem, akkor nagyon botkéz kell az elfékezéséhez.
Én szinte mindig Powert raktam előre, de nagyon gyorsan fogy, és nem a közepe! Ergo a 2 komponens itt aztán tényleg felesleges. Zöldinek lehet valami igazsága, mert a 2CT Powernek kisujjnyi szélességben puhább a széle, pont az a rész amit nekem még sosem sikerült teljesen kihasználni.
Road3-ról meg annyit, hogy nem érzek különbséget a powerhez képest sem. B...ott jó gumi. Még ha szar az út sem félek letenni kanyarban, féktávon sem volt gond, bár amennyire finoman szoktam használni a féket, fröccsöntött polietilén kerék is megtenné...
Mi az a fűrészes kopás?
Én bízom benne hogy elől tartós lesz, mert elég jó állapotban vettem. a hátsót már elkezdte eszegeti Erdély...
Oda nem megyek..................elég hülye banda.................folyamatosan mérgezik magukat a tasi faszságaiin ami nem hiányzik nekem.
Csak ez a vacillálás................
Próbálom kicsit lökni hogy ne tegye.
Pr4 oszt annyi....................de ahogy ismerem el fog tartami még pár napig.

Amúgy anges se rossz.
Ezt nem a banditosba akartad?
Na fussunk neki a gumiknak egy picit..................rossz nézni.
kivált a michelin sportúrákra...........van némi tapasztalat ha nem is egy túl gyors meg amúgyis tatteres.

Pilot road..........felejtős nagyon túrás.
Pilot road 2 igen kedvelem nagyon jó kis gumi tapad,kanyarban utcán gixxerezerrel talán el lehet jutni a határaihoz de nekem tökéletes elegye a tapadásnak és a tartósságnak de csak hátul.
Elöl függőlegesen állva erősen megfékezve hajlamos a csúszásra.

Banditos kollégák tanácsára (szotyi,zöldi) Pilot power/Pr2 combó igen bevált.

Power és Power 2ct közt nincs nagy különbség zöldi picit megvezet bár jó szándékból.
Ugyanis a power homogén 1 komponensű a power 2ct 2 de csak annyban hogy az oldala puhább.
Zöldi azért nem vállalta be mert a puhább oldala nem fog leérni elöl csak pálán ergo neki nem éri meg.De könyörgöm van köztük 5 euro.1500 pénz............simán jó a power 2ct/pr2 combo.

Ha nagyon naprakész akar az ember lenni Pr4 a jobb ott az elsőnek már más a mintázat és elvileg nem csúszik függőben.
Pr 3-at kihagynám valamiért gyorsan váltott a michelin és hallottam hogy elég fűrészfogasan kopik.

Van hely ahol kiszedett kereket 1500-ért centírozva felteszik darabját de aszódon.
Igen, köszönöm! Igazi biblia a szereléshez. Közben rácsörögtem egy márkakereskedésre is, ahol a fülembe súgták, hogy 13e a fúratlan tolattyú/db. Bontottam a vonalat.
ez segít ? olvasgass...
http://akmt.hu/sufnituning/25k...
Van valakinek tapasztalata, hogy 2004-es F-ből mennyire macera/mennyibe kerül kivenni a fojtást? Ebben is lyukakat kell ragasztani, vagy ebben a verzióban már máshogy csinálták?
Előre is köszönöm!
Motorral nem volt..
"Zakatoli Traktori", "Bagolybasznová" és társainak megjegyzése és visszaolvasása nem mindig olyan egyszerű mint a helyszín felismerése.
Idén nem volt még nagyobb túrád? Ha igen képeket hol találok?
Lehet hogy csak nem tud külföldiül... de ezek szerint jól titkolja, hogyha nem vettétek még észre, hogy nem a táblázás után megy. hanem a street views emlékképeit követi
De jó, hogy mondod! Eddig azt hittem, elég annyi, hogy X városban a táblán jelzett elágazóban mondjuk balra.
De jó egyeseknek................én jó ha jobb fagyizókat megjegyzem.