Köszi! Még egy amatőr kérdés. Nem tudsz-e olyan funkciót google mapson, hogy nemcsak az útat, útvonalat, városokat mutatja, de közben láthatom a domborzatát is, akár színekkel is, mint egy régi hagyományos domborzati térképen? Vagy ha ilyen nincs, te hogyan tájékozódsz ezen a téren? Hiszen motorozásnál különösen fontosak, a jó hegyi utak, szerpentinek és nemárt, ha ezt az ember direktben látja a térképen, nem csak kb.-ra sejti.
Idén Sturecen is még csak egyszer voltunk, a Mátrában meg egyszer sem, úgyhogy augusztusban még úgyis be szeretném hozni a lemaradást. Mostani vasárnap nem jó, szombaton még nem tudom mi lesz, de jövő héttől számítani lehet valami karikára.
Dehogy macerás. Évek óta rendszeresen járunk át Esztergomnál Szlovákiába. Ott van egy csomó jó út. Itt is meg szoktuk hirdetni, csodálkoztam is hogy még sosem jöttél. Legközelebb szólok előre és gyere te is!
Egynaposokat szoktunk menni, általában 400-500 között. (néha kicsit többet) Kényelmesen megjárjuk.
Nagyra tartom az útvonalaidat, úgy látom a kisujjadban van az útvonaltervezeés. Visegrádról kiindúlva milyen rövidebb, akár hosszabb kirándulásokat tudnál elképzelni /max. egy nap/, akár csak Magyarországon, akár Szlovákiában? Csak ha van időd és kedved, Ha nincs nem sértődöm meg. / Én hülyét kapnék egy ilyen felkéréstől / Szóval tényleg hagyd a fenébe, ha egy picit is macerás, nem gond.
A rezgés a GS sajátossága. 100 környékén érezhető, ezért vagy lassabban, vagy gyorsabban megyek ennél. Aztán 140 környékén is érezhető...ezért vagy lassabban vagy gyorsabban megyek itt is.
Egy kis segítség kellene!
Egy 2005-ös gs 500-hoz keresek manuált. Akadna valakinél?
Egy hibára keresek magyarázatot:
99-es manuál alapján lett összerakva a vezérlés. Azóta van egy plusz rezgés a motorban, ami kb 5500-as fordulatig nem szűnik meg. 6000-es fordulaton szépen húz, a rezgés nem érződik, viszont ha lejjebb esik a fordulat, akkor megint érezni. Plusz problémám az, hogy olykor nem jut a benzinszűrőmbe benzin. Olyan mintha vákuum, vagy túlnyomás keletkezne valahol. Tanksapkám kipucolva, tankomból könnyedén lefolyik a benzin. A probléma valószínűleg a szűrő karburátor felőli oldalán van, de nem jövök rá, hogy mi lehet az. Valakinek ötlete?
Olyan vele a döntés,hogy nem érzem hol lehet a "határ" amikor kicsúszhat alólam,de meglepően nagy sebességgel lehet az egykori "kis sebességű" íveket fogni,tehát csak óvatosan!
Egynaposokat szoktunk menni, általában 400-500 között. (néha kicsit többet) Kényelmesen megjárjuk.
Na ezért jó ez a fórum.
De félek ez sem oldatta meg a problémámat, a többit meg én is megtaláltam neten.
Tisztában vagyok vele h a kritikus fordulatszáma 4600 körül van, de nekem ez kitolódott kb 4000-5500ig.
http://www.akmt.hu/gs500.html
http://www.motour.hu/sunburst/...
http://www.manualslib.com/prod...
Egy kis segítség kellene!
Egy 2005-ös gs 500-hoz keresek manuált. Akadna valakinél?
Egy hibára keresek magyarázatot:
99-es manuál alapján lett összerakva a vezérlés. Azóta van egy plusz rezgés a motorban, ami kb 5500-as fordulatig nem szűnik meg. 6000-es fordulaton szépen húz, a rezgés nem érződik, viszont ha lejjebb esik a fordulat, akkor megint érezni. Plusz problémám az, hogy olykor nem jut a benzinszűrőmbe benzin. Olyan mintha vákuum, vagy túlnyomás keletkezne valahol. Tanksapkám kipucolva, tankomból könnyedén lefolyik a benzin. A probléma valószínűleg a szűrő karburátor felőli oldalán van, de nem jövök rá, hogy mi lehet az. Valakinek ötlete?
Előre is köszi a segítséget, fontos lenne!
Kezeben villammal ami az elektromos aramot szimbolizalja.
Forras google.
Mi ez a "He-man" szobor a Transzfogaras déli részén?
A 4 meg rohadt drága még.