Én tájékozódásra is szoktam használni. Általában fejből megyek, és ilyenkor fontosabb leágazásokat kereszteződéseket megnézek a View-n és amikor odaérek rögtön beugrik hogy merre.
Simán belefutottunk tavaly elég nagyívű felújításba..............el volt tüntetve a teljes út olyan románosan tübb kilóméterten azt meg a streetwiew nem jelzi.
Egyébként olyan országokban, mint Ausztria vagy Németország, a street view legnagyobb előnye (legalábbis számomra), hogy le tudom csekkolni az adott útszakasz állapotát (burkolt, burkolatlan) és szélességét.. röviden jellegét, szinte teljesen háttérbe szorul, hiszen ezekben az országokban a közúthálózat 90%-a szilárd burkolttal van ellátva (nálunk ez 38%.. tőlünk keletebbre meg még ennyi se) és a minősége is bőven hozza mindenütt azt a szintet, amin én hajlandó vagyok végigmenni. Úgyhogy szerintem nélküle is, pusztán a térképen látottakból jól ki lehet következtetni merre érdemes menni merre nem.. főleg hogy az utolsó utáni egysávos dűlőút is le van aszfaltozva.
Vidd el a street views emberkét egy tetszőleges francia vidékre.. na amit ott találsz az mérvadó lesz azokra a nyugati országokra is ahol nincs street view.
Szerintem ez ugyan az a faszság mint ami volt idén a fényképkészítésre is.. személyiségi jogokra meg minden szarra hivatkoztak, és a vége az volt hogy tulajdonképpen olyan fotót amin emberek vannak és azokat nem ismerjük, nem lehet készíteni, ha törvényesen akarunk eljárni. Kb ugyan ez lehet e mögött is. Értelme semmi, viszont ha van valami probléma ebből akkor rögtön rá lehet húzni a vizes lepedőt arra aki készítette/publikálta a dolgot. Olyan elfuserált szabály lehet, mint a "nem az út és látási viszonyoknak megfelelően választotta meg a sebességét" gumiszabály.. valamiért csak meg kell tudni büntetni a kedves állampolgárt, csak hogy érezze a törődést.
De akkor nem menet közben tilos kamerázni, hanem csak rendőri intézkedést nem szabad rögzíteni... mondjuk ez is egy kicsit furcsa, mi félnivalója kéne hogy legyen a derék rendőrségnek?
Egyet értek a új googlemaps egy rakás sz.r, mindenre használtahó kivéve útvonal tervezésre ,
Ezt a kamerás dolgot meg csodálnám ha így lenne ugyanis oroszoknál ugye kötelező már a biztosítás mellé, itthon is több autóban láttam már ilyen fedélzeti kamerát. Szerintem inkább hasznos dolog, arról nem is beszélve hogy ha megállok akkor lehet kamerázni vagy mi? vagy ezentúl kirándulásokon nem lehet fényképezni ha tömeg van?
Az én kamerám a plexin belülre van a saját tapadókorongjával feltéve. Csináltam egy csatlakozós kivezetést a bekapcsoló és az indítógombról, így menet közben csak 2 gombnyomás és már indul is a felvétel. Saját tapasztalatom, hogy nem érdemes túl sok percet elpazarolni a jellegtelen utakra, mert uncsi visszanézni. Viszont az izgalmas szakaszok sem tartanak 5-10 percnél tovább. Így kevesebbet kell szerkesztéskor kivágni, és több hely marad a kártyán a jó felvételekenk.
Jo hogy mondod......regi kameram van kb 45 perces blokkokban vesz fel.ha jo reszhez erunk vagy menet kozben elorol kapcsolom be vagy megallok.
Vagy hagyom a baszomhosszu uncsival megspekelt reszeket a felvetelben es otthon vagdosom.
De meg nem futottam neki mert nincs turelmem hozza.
Viszont a sarga hornetes sracnak nagyon profi a cucca.
De ahhoz a felso topcase csak kameras kutyuvel van tele.
Egyébként minden tiszteletem azoké a hobbistáké, akik képesek többszörös idegösszeroppanás nélkül összevágni a túrákon készült videókat gusztusos formába. Én egyszer futottam neki (elég sok videót, snittet csináltam a krími túrán), de kész... én ilyenre alkalmatlan vagyok
Nem mintha érintene, de ezt elég nehéz azért elképzelni...
Kettő, ennek az lehet az lehet az egyik következménye, hogy a GoPro, vagy más az iparágban érdekelt cég lobbistákat küld Brüsszelbe, vagy pedig fogják magukat is fejlesztenek egy kormányra szerelhető távirányítót (ha még nincs nekik..nem tudom) motoros felhasználáshoz.
Minden szabály addig érdekes, amíg ki nem találja valaki, hogyan lehet megkerülni.. utána megint nyugi van
Mindenkinek gratula az eddigi túrákhoz, királyok vagytok!
Csak irigykedek mint állat!
KÖZÉRDEKŰ:
Most olvastam Ausztriában már tilos, és több európai államban is be akarják vezetni, nem lehet menet közben kamerázni. Akinél közúti igazoltatáskor aktív kamerát találnak, komoly euros büntire számíthat!
Szerintem kicsit röhejes, ugyanis személyi jogokkal magyarázzák az egészet.
MR Bean:
Minden GS manuál ugyan az! Csak a karbi és a designes változott az évek alatt. Maga a mag motor ua..
Térj vissza a régire, és kattintsd be hogy maradnál is nála. (legyél bejelentkezve a gugliba)
Az új egy korlátozott rakás...
Egyedül a Streetview gyorsabb és szebb benne aztán ennyi.
Ott van a Google-ban a domborzat mód. Ahol váltani tudsz térkép vagy műholdnézet között, alatta a menüben szerepel a Domborzat. Ezt kell kipipálni. Csak akkor jelenik meg ha nem vagy erősen bezoomolva, különben inaktív.
Vidd el a street views emberkét egy tetszőleges francia vidékre.. na amit ott találsz az mérvadó lesz azokra a nyugati országokra is ahol nincs street view.
Ezt a kamerás dolgot meg csodálnám ha így lenne ugyanis oroszoknál ugye kötelező már a biztosítás mellé, itthon is több autóban láttam már ilyen fedélzeti kamerát. Szerintem inkább hasznos dolog, arról nem is beszélve hogy ha megállok akkor lehet kamerázni vagy mi? vagy ezentúl kirándulásokon nem lehet fényképezni ha tömeg van?
Vagy hagyom a baszomhosszu uncsival megspekelt reszeket a felvetelben es otthon vagdosom.
De meg nem futottam neki mert nincs turelmem hozza.
Viszont a sarga hornetes sracnak nagyon profi a cucca.
De ahhoz a felso topcase csak kameras kutyuvel van tele.
Én is hasonló kép gondolom ezt az egészet, gondoltam meg osztom veletek.
Egyébként minden tiszteletem azoké a hobbistáké, akik képesek többszörös idegösszeroppanás nélkül összevágni a túrákon készült videókat gusztusos formába. Én egyszer futottam neki (elég sok videót, snittet csináltam a krími túrán), de kész... én ilyenre alkalmatlan vagyok
Kettő, ennek az lehet az lehet az egyik következménye, hogy a GoPro, vagy más az iparágban érdekelt cég lobbistákat küld Brüsszelbe, vagy pedig fogják magukat is fejlesztenek egy kormányra szerelhető távirányítót (ha még nincs nekik..nem tudom) motoros felhasználáshoz.
Minden szabály addig érdekes, amíg ki nem találja valaki, hogyan lehet megkerülni.. utána megint nyugi van
Mindenkinek gratula az eddigi túrákhoz, királyok vagytok!
Csak irigykedek mint állat!
KÖZÉRDEKŰ:
Most olvastam Ausztriában már tilos, és több európai államban is be akarják vezetni, nem lehet menet közben kamerázni. Akinél közúti igazoltatáskor aktív kamerát találnak, komoly euros büntire számíthat!
Szerintem kicsit röhejes, ugyanis személyi jogokkal magyarázzák az egészet.
MR Bean:
Minden GS manuál ugyan az! Csak a karbi és a designes változott az évek alatt. Maga a mag motor ua..
Az új egy korlátozott rakás...
Egyedül a Streetview gyorsabb és szebb benne aztán ennyi.