Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szombat du. vagy vasárnapi gurulás ? tervez valaki, valamerre...
Kérésedre parancs.Nem cseszegettelek csak tényközöltem.

5000 Km körüli tatteres "gyakoroljam még" stílus B jelzés.
Akkor is ezt mondtad amikor a 2 hetes gumit mutogattam, akkor még kevesebb mint fél éves dottal. Makrózd meg a sajátod..kíváncsi vagyok milyen ott a mintaárok alja. Egyébként nincs gondom vele, hétvégén majdnem végig csak vizes úton tudtam közlekedni vele, nem volt rossz (minden rossz volt, de a gumi nem)
Picit repedezett.
Na, lefotóztam a PR2-őt. Ha ott voltam akkor már a mintamélységet is megpróbáltam érzékletesen lekapni. A B jelölés a terhelhetőség címke mellet van.
A 3. kép közepén ott van haloványan a kopásjelző, ahogy a 6. képen is (utolsó két kép az első gumiról készült)
100év?
az átvétel utáni napon már meg is szűnik az a cég aki csinálta.......
nálunk így maradt ki a csatornázási károk teljeskörű kijavítása
Amúgy a hülye nullást már javítják pedig 100 évre mondták akkora betontömbökből van..........de már ássák ki a felüljárót Kistarcsa előtt meg talán maglód előtt is.
Túl nehezek a kocsik.
Franc se tuggya............tapadt mintállat...............felborítani is nehéz lett volna pedig nem vok TT bajnok faszagyerek.
Bár a belső részeken kurvakicsi a forgalom.Elég elhanyagolt is vót a széle.
Tehenek legeltek rajta oldalt.
Volt behajtani tilos tábla is............naazkemény mert a fél teger oda hordta a homokot amit a parton kimaradt.
az anyag igen de a legpuhább mészkő is keményebb mint a gumi
inkább a többi alkotórésszel van a hiba és a technológiával
mert ugye a felső pár centit cserélgetni kellene x évente a forgalomtól függően, ami itthon nemigen történik meg addig kibírná a kő
bár ha az alapozással spórolnak miért nem spórolnának a többivel......
totál új utak is hullámosak
Sajnos az anyag is számít szerintem. Tatabánya-Tarján között pár kanyart megcsináltak 2012 öszén. Korom fekete érdes aszfalt került fel, de fehér mészkő volt az alapja. Másfél éven belül teljesen kifakult és már kezd tükröződni lassan.
nem a kavics a hibás
a technológia más: lehetőség van negatív és pozítív a rücskösségre (nem ezek a szakszavak de most csak ennyi jut eszembe)
mostanában inkább a negatív a divat, halkabb nem eszi a gumit
Valahol az oldalán ott van.. majd ha hazamegyek megnézem, lefotózom. Amúgy a külföldi fórumok szerint a B és C változatok magasabb futásteljesítményre képesek azonos motoron mint a sima A.
Nem tudom.
Zoltán és FZ6.Naked.
Nem jó kavicsot használnak az aszfalthoz. Túl puha és gyorsan kopik.
Nem eszi úgy a gumikat, ellenben nem is tapad rendesen...
Erdélyből nem is emlékszem sima aszfaltra, még az öreg töredezettek is olyan rücskösek voltak, hogy ha elcsúsznál rajta, meg sem találnák a tetemedet mert elkopna 10 méter alatt...
Na erről nem is tudtam...
Gondolom akkor valahol meg kell találnom rajta hogy A,B vagy C.
Bár most PR3 van fent, de gondolom ott is hasonló. Az előtte lévő volt 2-es.
Vele voltal ? Azert erdekes, romaniaban is volt olyan ut ahol a nyugis tempoval olyan ragacsos volt a gumi mint jtthon a 40fokban fel ala a szerpentinen

Jok ezek a magyar utak, a 2honapos 6os mar hullamos
Nyugodt légy mint nyúl a hurokban.
Fazékkal a kolega powert rakott fel.............na az hamarosan KO.
14 van most benne kb. Méregetni mostanában nem mértem.. mert fogalmam sincs hova játszottam el a tolómérőt, de még jócskán van benne a kopásjelzőig. Még 3-4et biztos elmegy (feltételezve hogy a végén jobban fog fogyni), de lehet többet is.

Ez B-s keverék, közepesen nehéz túramotorokra (van A, B, és C is, a hátsóból)
Na ne idegesits :D a pureben van 7000felett es felutas. Igaz en nem jartam gumigyilkos szigeten mint egyesek
5000 körül járok és 4 mili van benne.3-at fogyott...............ki tudja mi lesz.
Aszfalttól is függ.
Neked is így fogy?
Erik64-ék meg 20 000 felett is elgurigáznak vele, aztán hasonló tempóban megyünk.
Örülnék egy 10e-nek a PR2-n.
Mennyi van a PR2-ben, és mennyit jósolsz neki?
Rájöttem hogy alattam jobban kopik a gumi, akármit is rakok fel.
Nekem meg úgy néz ki többet fog elmenni a PR2 hátul mint a szinter betét... (együtt lettek feltéve.. na jó, 300 km különbséggel)