Az utóbbi évek megszakításos hirdetésböngészései után a GS 500 F mellett tenném le a voksom, mint első nagy (Ő) vasparipa.
Egy 91es E verzió nyergében már volt szerencsém ülni, de a csutkakormányt igyekeznék kerülni korábbi Bandit 250 és Ninja 600 tapasztalatok miatt.
Van valakinek eladó gépe, esetleg ismer valaki egy eladó vasat, ami szerető gazdit keres és érdemes ránézni (nem úgy, mint egyes hirdetések, amiket a használtmotor, képesmotor és használtauto.hu szentháromságán talál az ember...)?
Előre is köszönöm!
Ha ráállok a hátsóra csak azt érem el hogy elpattog meg rángatja a láncot cefetül.
Hál égnek csak egy APracing organikust raktam bele így lehet grizliből nyomni és csak lassulgat.
Jó is mert falábam van ehhez.
Még a motorok fékei közötti különbség is mókás tudd lenni. Egyszer le lettem baszva, hogy mit fékeztem akkorát.. én meg nem értettem mi lehetett a gond, mert csak a hátsót használtam..
simán ki lehet csapni a másik alól a motort, és még nagyon bambulni se kell hozzá, nekem is sikerült már ilyet tenni
pl egy mindig működő féklámpa erősen csökkenti az éberséget(vagy épp a nem működő)
Aki viszont életében motorozott már többedmagával legalább pár száz kilométert, az ilyet elbambulással is nehezen hoz össze, mert ha követi is a másikat, nem ugyan azon a nyomvonalon mögötte megy, hanem a sáv másik szélén követi. Ilyen esetben a nagy elbambulásnak is maximum csak előzés lesz a vége... Nem volt hülye az aki a zipzár alakzatot anno kitalálta.
Úgy hívják,hogy: ELBAMBULÁS és következménye: RÁFUTÁS
Így jártam én is a Verho-val az E75-ön 16 évesen.Összeakadt a cimborám lábtartója az enyémmel és meg volt a perec.Utána 3 hét "sebnyalogatás"!
Konkrétan itt történt. Érthetetlen. Akkor is ha a körforgalomból jöttek és akkor is ha afelé tartottak esetleg. (a felezőt keresztezve voltak a csúszásnyomok, a motorok meg már félre voltak tolva mire odaértem)
Na tegnap azt hiszem őket láttam, a helyszínen nem is nagyon értettem (a helyszínelés nyomaiból meg a motorok helyzetéből), hogy mi a franc történhetett. Egy MZ volt meg valami túraenduró voltak a résztvevők. Szépen összehoztak egy balesetet olyan helyen ahol arra egyébként kb nulla esély lett volna
Nagyvas! Nagy számok törvénye alapján valószínűleg ez a legjobb. És még tőlem : maradt még két gyári / tipikus GS- hez ajánlott/ kormányvégsúly potom 2000Ft összesen. Tartalékba is érdemes megvenni. / Előfordul, hogy elhagy egyet az ember. /
Ma életemben először önindtót javítottam. Izgis volt Hol indult a jószág gombra, hol meg csak tolásra. A helyzet akksitöltés után sem javult szemet sem, szóval nekiláttam, gondoltam, jobban csak nem tudom elrontani. Hát, majdnem sikerült... de azért meglett. Ez a GS nekem teljesen tanulómotor, tudniillik szerelni tanulok rajta
Az utóbbi évek megszakításos hirdetésböngészései után a GS 500 F mellett tenném le a voksom, mint első nagy (Ő) vasparipa.
Egy 91es E verzió nyergében már volt szerencsém ülni, de a csutkakormányt igyekeznék kerülni korábbi Bandit 250 és Ninja 600 tapasztalatok miatt.
Van valakinek eladó gépe, esetleg ismer valaki egy eladó vasat, ami szerető gazdit keres és érdemes ránézni (nem úgy, mint egyes hirdetések, amiket a használtmotor, képesmotor és használtauto.hu szentháromságán talál az ember...)?
Előre is köszönöm!
Üdv:
Top