Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont csutortokon tuszkoltam egy t4 be egy szekrenyt.2 meter.a vegetol az elso ulessorig ert. Pluszminusz harminc centi.ha teletomod supermotova max elol fer el a harom riderer es bocsi de ha nem a te mereteid (hanem az enyemfele) szarul fogjak erezni magukat ha tobb mint szaz km mennek.
Es inkabb az en motorkam mereteire szamolnek ami ugyan pici de haron nem fer el belole meg ducatoba se.
Nem látod te túl sötéten a világot?
A VW T4/T5 Transporter/Caravelle/Multivan már elnyel 3 supermotot 3 emberrel, az tuti.. még a rövid változatok is. Az 1.9-es dízelek meg kimennek a világból, 110-120-as tempónál is 7 alatt esznek...és egész személyautósan vezethetőek. A rövid változatok nem foglalnak több helyet mint egy felső-középkategóriás bármilyen autó, így a hétköznapokban se nyűg a használatuk.

Mindenesetre nem fenyeget most ilyen jellegű veszély...
Udv a vilagomban az egyetem utan.
Kilencfos buszba nem paszirozol motort csak szenvedve.
Rovid ducato a minimum ulesek nelkul.
Ami szivas a tobbi napokon.
Igen sokfele jarmuvet cuccolok nap mint nap.
Nem veletlen nyergeltem at kombi astrara punto utan.
Egy ilyesmi jargany fuggetlenul a tipustol es motortol a legoptimalisabb vegyes felhasznalasu egy vonohoroggal es futoval.
Kelloen tagas negy embernek es a csomagnak nem fullad ki vonszolaskor de nem olyan nagy se mint egy busz ha egyedul flangalsz ugyintezni.
Mar ha nem tervezel egyszerre 3-4 gyerekulest......mer akkor kell a sharan/galaxie vonulat
Én ha nem tudom kigazdálkodni a már kellően jó kanyar-kilométer arányú túrát, akkor inkább nem motorozok egy métert se kedvtelésből, minthogy utána azon szívjam a fogam, hogy egyrészt még mindig nincs meg a tőke ahhoz hogy elhúzzak legalább egy hétre motorozni (és párszázas gurulásokkal még úgyse lesz), kettő már megint túl sok volt az egyenes és az unalomig ismert hely. Szóval akkor már jobb mást csinálni, vagy a seggemen ülni.. az legalább ingyen van

Ha olyan lesz majd egyszer az időbeosztásom hogy rendszeresen lesz kevés időm, viszont azt aktívan kéne eltöltenem, akkor egy 8-9 fős dízel buszt tartani autó gyanánt meg valami supermotót nem tűnik olyan rossz, és drága párosításnak.
Inkabb futo.
Egy busz evi szazasba benne van.
De inkabb megyek egy ezrest havi egyszer ausztriaba vagy mashova amiben otszaz a kanyar mint ket ilyet.
Vagy egy palyagepet kene tartani.
Ilyen stílusú kanyarokhoz lehet hogy jobban megérné supermotot tartani, meg valami négykerekű eszközt ami elszállítja a célterületig meg vissza.
Én is itthon, 545km lett a vége.
Ha belegondolok, hogy ebből 460km csak technikás egyenes volt, hogy oda-vissza megjárjuk, nem biztos, hogy megéri
Akkor már inkább Észak, vagy a Mátra. De azzal sem győztél meg, hogy Gyöngyös Neked messzebb van. Ha a Pilisen keresztül jössz, máris jobban megéri, mint 150km-t menni csak oda néhány kanyarért, amit hatványozottan megkapsz a Gyöngyös-Eger-Miskolc vonalon (szerintem), hogy a Tátráról már ne is beszéljünk
Ráadásul 4x végigjártuk, hogy kopjon a gumi széle is és így sem volt kanyargós még a 20%-a sem az útnak...
Havi otvenbol veszek egy uj deklit a markakereskedesbol.es meg marad penzem.
Amugy csap alatt szappan es fogkefe meg szivacs segitsegevel a 97% at kimostam.
Meg van par zegzug.
Ez eddig talan 11 rugoba faj uj szinerrel.bar latszik hogy serult volt mert a cx80 at levitte a homokfujas.
De igyis szebb mibt a jelenlegi.
Megteszi es lesz ra vedo csak ki kene gazdalkodnom.
A jovo heten jon a beujitott scottoiler.
Arra ment el a folos penz.
Lehet csak nekem engedi lejátszani, mert linkből is megy nekem.
Mindegy, most megyek haverhoz bebaszi, aztán utána okosabb leszek.
De a nehéz és nagy szállítmányok kurvajók.
Az első az fotósdiavetítés ahol nincs kép a másik tiltott.
itt a másik.
ez a fogaras, ebben nincs alpina.
Sikerült kimosnom a deklit..............10.-re.Még kettő és tiszta lesz.






Ervin áttolt 2 videót, de ez még nem teljes...
videók
Kurva jó a Vénasszony hágó!
Nem olyan szűk mint a képeken, egész jól lehet rajta motorozni. A nyugati fele kicsit emlékeztet a Mátraháza-Parád szakaszra, csak tökéletes rajta az aszfalt. A keleti felén van egy-két folt de az sem rossz. Kicsit rövidebb mint a Sturec, de érdemes elmenni oda, jó ívű kanyarok vannak.
Az jó üzlet volt.
Ezért nem fogom én eladni.
Majd néha megállok beverni egy kávét meg egy krémest egy egészségügyi bagóval, hogy utólérj. De amúgy majd téged foglak előrezavarni, hogy nehogy valahogy elmaradj.
Lehet
Köszi mindenkinek a dícséretet

ataaa: 500e alatt egy deákferivel

Muldi: fogok bizony (majd időnként megvársz valahol )
Akkor nem tudom, mert hivatalosan az U mindig a fojtottat jelenti. Aztán lehet elírás is.
Forgalmiban 35 kW szerepel és magyarországi első forg. helyezés.
Annyira nem mérvadó csak kíváncsi voltam
Azért köszi
Faszt! Viszek abrakot...

A kaja egy óra minimum.