Viszont most láttam hogy mekkora a mintamélység a Road2,3 gumikon.
Erik64-nek zsír új Road3-asa volt, és igen mély a mintázata. Amit eddig én 80-90%-osnak hittem, az inkább 60-70 volt...
Most nekem is elől hátul az van, és K. jó! Elől semmi különbséget nem érzek a Powerok után, és ez minimum dupla annyit bír. ha valaki tartós kanyarvadász gumit akar, bátran ajánlom. Nem kell félni előre sem felrakni!
Előbb ér le minden alkatrész a motoron, meg a testeden mielőtt kimenne alólad.
Ja a gumit hétfőn rakattam fel, az állapota alapján 10-12 ezer km-t jósoltam neki, gondoltam ezzel kihúzom a szezont. Hát ez az Erdély túra szépen megdolgozta, és most a széleit.
Hihetetlen hogy pár ezer km alatt padlóra lehet küldeni egy gumit ha kanyar, kanyar hegyén hátán van.
Főszezonban simán el tudom képzelni, hogy ez a véres valóság. Nem túlzottan kifizetődő főszezonban campingről campingre vándortúrázni európa felkapottabb nyaralóhelyein.
Akarom mondani a tetőtől dél felé nagyon fasza!
Itt nyomták is a helyi menő csávók sportgépekkel, nagyon bennem volt hogy utánuk szaladjunk, de addigra már hulla fáradtak voltunk, mentünk a szállás felé.
Erik64-nek zsír új Road3-asa volt, és igen mély a mintázata. Amit eddig én 80-90%-osnak hittem, az inkább 60-70 volt...
Most nekem is elől hátul az van, és K. jó! Elől semmi különbséget nem érzek a Powerok után, és ez minimum dupla annyit bír. ha valaki tartós kanyarvadász gumit akar, bátran ajánlom. Nem kell félni előre sem felrakni!
Előbb ér le minden alkatrész a motoron, meg a testeden mielőtt kimenne alólad.
Hihetetlen hogy pár ezer km alatt padlóra lehet küldeni egy gumit ha kanyar, kanyar hegyén hátán van.
Itt nyomták is a helyi menő csávók sportgépekkel, nagyon bennem volt hogy utánuk szaladjunk, de addigra már hulla fáradtak voltunk, mentünk a szállás felé.