Hali!
Hétvégén parkolom le a gépet, és meglepő módon teljesen elfordított kormánynál nyikorgó hangott hallani elölről. :(
Ha egyenesen tolom, nincs gond.
Mi lehet az?
Amig nem birsz mindenhol 100-al menni, addig egyet tarts be......A SAJÁT TEMPÓDBA motorozz!
Fölösleges beállni egy olyan csapatba ahol előre szólnak hogy 110-es az átlag.....
Én specc az AKMT-t erre alapítottam........ persze ott könnyű volt, hiszen nekem is csak egy 125-ös gépem volt:-)))
De az alapelv megvan a mai napig...... a legkisebbhez igazodunk......
Jelen esetben ez Katika egy 250-es CBF-el aminek ugye 130 a vééééééége.......
Így nyugalom van és lassú menet...........
Amikor első trjátá nyomta velem (Csorba tó és vissza) akkor biza volt olyan szakasz ahol 60-al döcögtünk.....
ÉS??? Hazaérni is tudni kell!!!! Főleg nekem..............hisz 2 kislány vár rám itthon.
Szóval sok sok km-ert kívánok!!!
Ha pedig vágysz egy csoportos gurulásra normál tmpóban akkor szívesen láttlak egy csapatáskor:-)
Ha csak nézőként megyünk, és hülyét kapunk, akkor eljövünk :) és addig is olyan 150km odavissza a túra Pestről...
Mindenesetre amíg csókolomot köszönök a mocinak, addig megválogatom én is a társaságot, nem akarok nagyon visszafogni senkit. De hát vhogy meg kell tanulni motorozni.
Nem akarok nagykutya lenni - de ennyi tudással inkább Én azt mondanám, hogy gurulgass.....túrázgas.....ismerd meg a vasat, a közlekedési viszonyokat.......a száraz , hideg, meleg, nedves, saras utakat......és utána menj pályára.......
Nem mindjárt pályázni kellene.........ha meg nem pályázol, akkor mint néző hülyét fogsz kapni a lelátóról........ha meg belecsapsz a lecsóba??? szerintem fölöslegesen kidobott pénz, hisz nem fogod egy pár kör útán szikráig nyomni a kanyart........vagy nagyon sok pénzed van javításra.....
Ez olyan mint a Szexcsatorna:-)) Nézni és nem csinálni??? NA NEEEEEEEEEEEEEEEE
Ez olyan mint a képeslap és Én.....
A képeslap csak előről képes......
Én hátulról is:-)
mi holnap tervbe vettük az euroring meglátogatását, egyelőre nézőnek. Itt nálam még 49,800 km-rel kevesebb tapasztalat van, mint nálad... de igyekszem!
Szept 3 Euroring oktatónap, másodikán elvileg szabad, ha nem esik semmi sehonnan.... :)
Grat a terjedelmes weblaphoz! De egy sort felirhatnál, ha van aktualitás... hátha ezt itt többen olvassák, mint azt...
Csak Bexi cimborám jött, így leredukáltuk a dolgot, és inkább elbeszélgettünk egy nagy pizzzzzza és pár üveg ücsi társaságában.....majd jöttek a csúnya felhők, beborult.....így hazaindultunk.....
A tuti tervek????
Jövő hét vasárnap.......valamerre, ezt még nem tudom......
utána szombat (szept.2.)........ várrom nézés és szalonnasütés......
Akit érdekel.... blue_devil@freemail.hu -n kaphat infót hogy mikor és hova kell jönnie....hol a találkozó és indulási helyszín.....
Az hogy ide felirkálom csak hirtelen jön.
A weboldalamnak is van egy fóruma (az AKMT fórum.....ott van megbeszélve a haverokkal a túra a HKG topicban - vagy a fix időpontos és neves topicban.....)
Itt főleg csak cukkolom a srácokat/lányokat, mert sajnos nem találkoztam még egy olyan megszállott, mazohista, őrültel sehol mint amilyen Én lennék:-))))
De ha tudsz még egy olyan embert aki a Gs-ébe 25 hónap alatt (ebből motoron kb 17 hónap - plusz 2x4 hónap téli állás) belecsavart 50.000km-ert azzal a személyel azonnal haverodni akarok:-)))))
Amúgy igen szomorú vagyok, mikor a nagy bikerek sehol......szőrén-szálán eltünnek.......majd a neten van mindenki........
Akkor meg egyenesen hülyét kapok, mikor olyan hirdetést látok, hogy egy 2-3 éves motor 5-6000km-rel eladó. Az ilyen embernek minek motor??? Hiszen csak ráfizetés neki.....hiszen 2 év alatt kapásból bukott 4-5-600.000ft-ot.....hisz értékcsönkén is jár az idővel....
Az tuti....
Én 6 évre vettem a motort (hitelre), de ki is használom......
JA DE csak kamu ám az egész........"optikai tuning", bár aki eddig megnézte igencsak járkált körülötte, mire észrevette - vagy nem vette észre:-) Pl. egy srác Badacsonynál.......5 perc után szóltam neki csak, hogy kövesse a csővet és meg fog lepődni:-)
Délután kinek van kedve egyet Hurkászni??? Sült hurka, kolbász........de van a napi menü is (hotdög, hami).... és utána esetleg csobbani egyet a Balcsiba?
Aki jönne csörenjen rám:
70/373-4670
És a találkozó ......
14:00-környékén lenne a 6-os főút....százhalombatta....Total Kút.......
Érkezés meg olyan 20-21 óra környékén....magyarán 6-7-kor indulnánk vissza Siófokról.....
Írjátok meg nekem is hogy mi volt - mert szívesen feltenném a manuálokhoz.......így a követező "áldozat" kapásból fogja tudni, hoy hol keresse/kerestesse a hibát....
Szevasz! Nekem hasonló problémam van mint neked GS500!
Remélem hogy cak hasonló :)! Nekem ezt márciusban kezdte, mármint kiveregetni a biztit. azóta oda jutott, hogy a nyaramból már 2 hónapot szervízben ált a moci, fesszabályzó cserén is átesett garisan de ez sem segített. biztikiverés után ha 1ből cseréltem a biztit folyamatosan kiverte, volt olyan is hogy 7 db 30 amperest is kicsapott. kb fél öra után meg ment a 20 amperessel tovább. 1épként kb 20 perc motorozás, vagy 20-25 km megtétele után verte a biztit folyamatosan a nyáron. Remélem a tied nem jut erre a sorsra.
Kábeltkidörzsölésre gyanakodtunk de nem sikerült előhozni a hibát. és kimérésnél sem volt eltérő érték.
A fesszabályzó viszont szerintem rendelenesen felmelegedett rajta / a bizti mellett van az ülés alatt egy hűtőbordás bizbasz/. A moci tavaly áprilisi egyépként. :( . Ha rájöttök mi a baja légysz szóljál. szabolcs.denes@sagujfalusuli.h... . De szívből kívánom hogy ne az legyen mint nekem !
Szevasz!
Ahhh, jól meglepett a gép.
Csütörtökön mentem az MO-son, (kb 30 kmt mentem egyhuzamban a géppel addig), és felváltottam 5-be, kuplung ki, motor meg csak gurul, mintha üresben lenne (ezt más csinálta egyszer a múlt hétvégén), aztán rántott egyet, és normálisan ment egy kicsit.(azért az MO-son nem örülnék, ha ott hagyna ) Aztán pedig elment az "ereje" a gépnek. Ha húztam nem gyorsult, ha elengetem a gázt nem volt motorfék. Nem nagyon értettem. Most a szerelő azt mondta, hogy kitisztítja a karburátort, mert vszeg az a baj. Csak nem tom mikor lesz kész.
Kár, h nem tudtam menni.... majd legközelebb.
üdv.
Hali Kacsu
Már azt hittem,hogy nekem volt csak ilyen bajom a géppel.
Nekem megoldották azt monda a szerelő,hogy a megszakítótt cserélte ki.
Nekem azóta minden rendben,mondjuk nemvagyok valami műszaki zseni nem értek hozzá.
Hol csinálták neked?Nekem a Szekszárdi Full-Gas-nál gyógyították meg.
Sziaztok!
2 éve van 1 Gf500 F K5-ösöm, újonan véve. az idén előjött 1 probléma ,amit nemigazán értünk. Elkezdte kiveregetni a biztosítékot. /a 20 amoeres főbiztit/. mérésre nem mutatott túltöltést, és a szervízbe sem jöttek rá mi lehet a baj. fesszabályzó csere volt , de nem segít. a bizti helyére egy izzót raktunk, ami néha elkezd izzani- ekkor a moci nem kap áramot, és lassan jön vissza bele az élet. ezt tesztre rakták be a mociba, nem értettem miért, nem vagyok egy elektromos zseni. A biztosíték kiverése olyan fél óra mocizás után történik, olyan mintha valami felmelegedne benne és még le nem hül folyamatosan kiveri a biztit. /kb fél óra/. utánna ugyanezt játsza el. Kérnék ötletet, mi lehet a problém.
Sajna a motorom szervízben van, így nem tudok menni a túrára! Tegnap kicsit rendetenkedett....
Meg a szememről csak délután nyilatkozik az orvos. Úgyhogy remélem a következő túrán már ott tudok lenni!
Azért remélem Ti jól fogjátok érezni magatokat, szép és széles utat kívánok Nektek!
Sziasztok!
Hétvégén parkolom le a gépet, és meglepő módon teljesen elfordított kormánynál nyikorgó hangott hallani elölről. :(
Ha egyenesen tolom, nincs gond.
Mi lehet az?