Mi is hazaértünk egyben, nekünk 1800 felett lett a vége.
Medve nem volt, ám annál több tehén, ló, szamár, birka, meg mérges pásztorkutya...és naná hogy mind az út közepén.
Amúgy nagyon fasza volt, én most voltam először.
Megjártuk pénteken a Transzfogarast (ez inkább látványos, de az alsó szakaszán nyomtam neki mint a mérgezett egér ) meg a Transzalpina déli szakaszát. Na ez utóbbi már nem csak látványos, hanem igen fasza is. A tetőről észak felé ereszkedve a legjobb, mert ott a visszaforgatók után jönnek a tökéletes ívű kanyarok. Simán el tudnék tölteni csak azon a szakaszon egy fél napot.
Ma megjártuk az északi szakaszt is (ez megy a folyóvölgyben Sebes felé). Eleinte fel van szabdalva a vízátfolyók kialakítása miatt, de ezen a szakaszon tökéletes friss aszfalt van és eszméletlenül hangulatos, jó ívű kanyarokkal.
Na megyek és lerámolom a cuccot a motorról.
Hát szerintem 3-4 évnél tovább egy sem bírja. De az akku élettartamát nagyban befolyásolja a téli tárolás is.
Én Exide-t vettem bele de mindenki másra esküszik.
Hát megmértem, és 11 volt feszültséget találtam. A töltést egyáltalán nem veszi. Azért meglepődtem, mert úgy tudtam, hogy ez az akksi maximum két éves. Meddig szokták bírni ebben a típusban az akkumulátorok, milyet érdemes vennem? Üdv.
A gyújtás ráadásakor a visszajelző lámpák csak felderengenek, majd a következő gyújtás ráadásnál már rendesen világítanak. Az indítózásnál viszont csak egy kattanás hallatszik. És se kép se hang. A következő gyújtás bekapcsolásnál viszont ismét van világítás, duda, jó visszajelző fények, de indítani nem lehet, megint csak egy relé kattanás. Mi ez? Akkumulátor? Valami indítómotor zűr? Segítséget kérek!
Üdvözlettel
sziasztok,gs 500 tulaj lettem jó kis gép tetszik is de akadt egy kis gondom.reggel inditottam volna és nem indult,akku lemerült 11,6v-ot mutatott feltöltöttem motoroztam vele és rámértem 12,3 fölé nem tölt alapjáraton 12,1v. Gázra visszaesik 11.7-re.úgytudom 14-körül kell lenni.Hol lehet feszszabot kapni hozzá?Vagy esetleg más lenne a baj?elöre is köszönöm a segítségeteket.
Jatszottunk ezzel a teszterrel multkor, lehet a teszter volt rosz de kezdtuk higitani vizzel es a dl folyadekba kb fel dl vizet engedett igaz ezen csak zold meg piros led volt de en nem bizok benne.
Medve nem volt, ám annál több tehén, ló, szamár, birka, meg mérges pásztorkutya...és naná hogy mind az út közepén.
Amúgy nagyon fasza volt, én most voltam először.
Megjártuk pénteken a Transzfogarast (ez inkább látványos, de az alsó szakaszán nyomtam neki mint a mérgezett egér ) meg a Transzalpina déli szakaszát. Na ez utóbbi már nem csak látványos, hanem igen fasza is. A tetőről észak felé ereszkedve a legjobb, mert ott a visszaforgatók után jönnek a tökéletes ívű kanyarok. Simán el tudnék tölteni csak azon a szakaszon egy fél napot.
Ma megjártuk az északi szakaszt is (ez megy a folyóvölgyben Sebes felé). Eleinte fel van szabdalva a vízátfolyók kialakítása miatt, de ezen a szakaszon tökéletes friss aszfalt van és eszméletlenül hangulatos, jó ívű kanyarokkal.
Na megyek és lerámolom a cuccot a motorról.
Volt-e már idén akkora tömeg a transalpinán, mint a transzfogarason szokott lenni?
Fogalmam sincs........bar a piranak veszelyesebbek.
En egesz nap olyan szep lustan a motort raktam ossze.
Mar csak egy alapos mosas meg a kofelverodesek lekenese van hatra.
Erdélyi teamról semmi hír?..........vagy jól laktak már a medvék?
Én Exide-t vettem bele de mindenki másra esküszik.
2 sör árát csak megéri
kb ilyet kérdeztél csak motoros témában
Mérj feszt.
Ha terhelten 12v-alá esik kuka.
Üdvözlettel
Teli melo....van ido.......meg benzinpenz helyett erre koltesz.