Lécci ne félj ennyire a defekttől.................Európában németből jössz haza nem a szíriai kősivatagból..................ha nem teszel semmit akkorse lesz gondod.
tömlős defekt szmötyi: 3mm-ig tömít ha nincs benne az idegen anyag ami kiszúrta
szóval jó is meg nem is, de inkább nem
nekem volt ki is szedegettem belőle
általában nagyobb a lyuk mint amit be tud tömíteni
ráadásul a tüske általában benne marad a gumiban amit jó eséllyel belülről kell kinyomkodni annyira hogy ki tudd húzni
szóval inkább folt & pótbelső
vannak ilyen műanyag baszok párszáz pénzért amit a felnire kell rátenni és nem karcolja a vas össze
Nagyon szépen köszönöm az infót.
Ha valaki leírná az egyik oldaldoboz tartójának a számát
+ milyen E jelzés van benne azt megköszönném.
Még ezt beleszeretném ütni a konzolba mielőtt fényezést kap.
Hú hát az nem jó ha nem lehet út szélén javítani a belsőset...
Ha egy acél falu felni lenne mint régi motoromon volt
akkor vinnék szerelő vasat mint régen szoktam
meg biciklis gumifoltot.
Volt napi 3 defekt össze jött azt lehetett javítgatni
és nem sérült semmi.
De ez alu felnis + fényezve is van. Szerelőnek se
hagyom hozzányúlni amíg nem rakja fel a gumis felnivédőt gumira
nam hogy neki essek szerelővassal
Ez akkor problémás rendesen
Kerék kiszedése egy endúrónál nem gáz amúgy
max 5 perc ki és berakni alap szerszámfelszereléssel.
15-20 le és felrakni a gumit.
Ejj valami megoldás kell
A 2200-es pohártartós nálam kb. 6-8 bulit élt meg, annyit megért. A pohártartó egy isten, sima stoki is jó lesz a többiek, meg szopkodnak a földön... vagy megvernek és elveszik...
Jövőre megjátszom a tridayst ha tudom.
Dolomitok rogyásig.