Szét lehet választani. Láttam egyszer egy videót, azt hiszem valami nagyon sűrű szűrőn ha átöntöd a cuccot, akkor a benzin átfolyik a víz/vizes etalonos cucc meg ottmarad.
Mint ahogy ini írta: le kell ereszteni a benzint. Aztán vagy pepecselsz a víztelenítéssel, vagy beöntöd egy injektoros benzines kocsiba egy majdnem teli tankhoz. Ott felhigul és elfogy a többivel együtt. Én is ezt tettem. Csak nem dobok el egy teli tank benzint?!
Sziasztok! Szükségem volna egy kis műszaki segítségre:
Az alapjáratom eddig teljesen rendben volt,1500 körül ketyegett.Tegnap azonban-minden előzetes jel nélkül-leesett 1000-re,majd néha 800-ra,aztán 15-20 mp.múlva leáll.Mindezt üzemmelegen,laza 450 km után is megtette.Van valami ötletetek,mi történhetett,hogyan orvosolható a hiba?
Tipikus antiugyfelbarat.
Olyan bicskanyitogatoan buta tajtparaszt bugris seggfej.
Persze ami erdekli azt egesz profin kiseggeli hogy lehet megcsinalni de a tudasa legjava a szetszedem es meglatom jo lesz e fele mentalitast tukrozi.
Olyan szocreal sufnihekkelo.
Alapvetően semmi.
Csak egy ennyire szemellezős,fanatikus balfaszt még sosem láttam.
Úgy alkot véleményt és ezt megfellebbezhetetlenül kijelenti a tökéletes humbugokat hogy néha pillogok.
A tapasztalatait KB a nyolcvanas évek technikájára alapozza és hallani sem akar másról.
Erre még jön a hab a tortán hogy a szerelés neki egy karbipuc,O gyűrűzés és beállítás ami után egy nyilvános videóval nyelezés követ.............ami után aszongya halál nyugalommal hogy neki ez a motor olyan mintha szorulna,de jó lesz ez.
Aztán egy másik motornál aszongya ugyanúgy videón hogy egy nagyon hulladék a motor de amit csinált rajta az perfekt.
Egész ügyfélbarát hogy minden hozzá hordott szerelnős motor ami nem gsxr 1100 kasztba tartozik egy szar szemét,hulladék motor.
Már a múltkor is írtam, csak gondolom nem láttad a parázs vita közt.
Csinál olyan a GS (főleg hidegen, de melegen is előfordul) hogy ha stabilan 2000 körül tartod a gázt, akkor egy nem túl hangos tompa koppanó hanggal visszaesik egy pillanatra a fordulat, mintha kihagyna egy ütem. Ezt már az ősidőkben is tárgyalták itt a régiek. Azt hiszem a lendkerék hiánya okozza és ilyenkor a vezérműlánc ér hozzá a deklihez vagy mifene...
Szóval típusjelenség, nem kell tőle félni. Persze lehet hogy nálad nem pont ez van, ezért majd jól megnézi/hallgatja valaki.
Simán elmegyek
Péntek ? Megyek Egerbe pont útba esnél.
A lánc most rendben van belőttem a feszességet. Mértem a megnyúlását is az is tűrésen belül van.
Viszont a jelenség üresben sztenderen még jobban feltűnik :)
Mindegy nem is akarok róla rizsázni többet, látni-hallani kell.
Ha jó neked a péntek valami délután 5-6 akkor szólj
Azt azért megnézhetnéd milyen a lánc állapota?
Nem nyúlt meg?
Az szokott olyan hangot kiadni,esetleg túl feszes.
Bár kétlem.
Ha gyorsítasz tehát feszül a hajtáslánc akkor is hangot ad?
Ha eljössz Gödöllő felé megnézhetem de itt nuku látnivaló rajtam kívül.
Szívesen megmutatom bárkinek! Akinek volt már ilyen motorja, biztosan tudna rá mondani valamit.
Addig kellene eljutni, hogy mi okozhatja, mert akkor megcsinálom magamnak. Szerviz egyelőre így kilőve. Ott azért szeretnek beleképzelni nagyobb problémákat is (Tisztelet a kivételnek).
Egyébként a moci előző tulajdonosa, aki 45 ezret beletett is itteni fórumozó volt. Mindjárt előkeresem a nevét
Ha nem is szervízbe de legalább olyannak mutassa meg aki már szerelt,vagy ért hozzá,vagy mittomén.
Leírni érzéseket,hangokat elég necces..............mer ha még azt írná hogy a karbikból folyik a benya...............na az eccerű..................vigye el tasihoz.
Most próbáltam célratörő lenni, mások problémája fölött nem elsiklani.. de gyanítom, hogy ezzel se sikerül még megugranom azt az emberi küszöböt, amit elvárnának tőlem. Ugyan szokták mondani, hogy milyen érzéketlen vagyok, de én nem hiszem, hogy ez olyan nagy gond lenne, mert eddig még csak másokat zavart
Gkali-nak az a nagy problémája hogy szinte alapjáraton stabil gázon hall valamivel amit megpróbál egy írásos fórumon választ kérni.
De ez olyan mintha azt írná le hogy hogy kukorékol a Marci bácsi kakasa.
Lehet hogy üzemszerűen szarul használja és csattog a lánc,ki akar esni a blokk a magas fokozat/alacsony fordulat miatt.
Bár ezt kétlem.
Mivel írta hogy sztenderen is csinálja.
Ezt kuplungolással nem lehet áthidalni.
Esetleg laza a lánca?
Átugrál fogakat.............
Látni kéne élőben mert így olyan mint hátrakötözött kézzel,bekötött szemmel seggberúgóversenyt rendezni.
Jó -jó csak nem biztos beletrafálunk a válasszal.
"Szerintem nem rossz arc, de amit írtál, az bizony hibája. Konkrétan: ha valami hülyeséget mondd, nem képes belátni a hibát, hanem újabb "okosságokat" talál ki, ami a valóságban törvényszerűen egyre nagyobb hülyeségek kellenek, hogy legyenek."
A szép az, hogy Gkali problémájára még mindig nem mondott senki egyetlen értelmes választ sem, de a fikázás az megy. Az eredeti kérdés meg már kit érdekel, igaz? A lényeg, hogy valakire hordjatok hetet-havat! Bocs, hogy mások a tapasztalataim, igaz a GS-em is más évjárat és F-es nem úgy mint az itt felsoroltak, plusz súlyban sem egyezünk, de persze, MINDENBEN IGAZATOK VAN! Gratulálok!
Ezzel az eredménnyel azt hiszem a vita eredménye teljesen egyértelmű. Bizonyított a GS. Nem véletlenül gyártották sok évtizeden át. Úgyhogy megint van minek örülni. Elvégre ez egy GS500 fórum vagy mi a fene.
Mi volt a megoldás?
Az alapjáratom eddig teljesen rendben volt,1500 körül ketyegett.Tegnap azonban-minden előzetes jel nélkül-leesett 1000-re,majd néha 800-ra,aztán 15-20 mp.múlva leáll.Mindezt üzemmelegen,laza 450 km után is megtette.Van valami ötletetek,mi történhetett,hogyan orvosolható a hiba?
Köszi előre is a válaszokat!
Olyan bicskanyitogatoan buta tajtparaszt bugris seggfej.
Persze ami erdekli azt egesz profin kiseggeli hogy lehet megcsinalni de a tudasa legjava a szetszedem es meglatom jo lesz e fele mentalitast tukrozi.
Olyan szocreal sufnihekkelo.
a többit eddig is tudtam, bár én egy kicsit le is cigányoztam anno
azóta is szégyellem magam egy kicsikét
Csak egy ennyire szemellezős,fanatikus balfaszt még sosem láttam.
Úgy alkot véleményt és ezt megfellebbezhetetlenül kijelenti a tökéletes humbugokat hogy néha pillogok.
A tapasztalatait KB a nyolcvanas évek technikájára alapozza és hallani sem akar másról.
Erre még jön a hab a tortán hogy a szerelés neki egy karbipuc,O gyűrűzés és beállítás ami után egy nyilvános videóval nyelezés követ.............ami után aszongya halál nyugalommal hogy neki ez a motor olyan mintha szorulna,de jó lesz ez.
Aztán egy másik motornál aszongya ugyanúgy videón hogy egy nagyon hulladék a motor de amit csinált rajta az perfekt.
Egész ügyfélbarát hogy minden hozzá hordott szerelnős motor ami nem gsxr 1100 kasztba tartozik egy szar szemét,hulladék motor.
Pont erre várnak az ügyfelek.
Holnap Százhalombattán.
Hétvégén meg Eger.
Csinál olyan a GS (főleg hidegen, de melegen is előfordul) hogy ha stabilan 2000 körül tartod a gázt, akkor egy nem túl hangos tompa koppanó hanggal visszaesik egy pillanatra a fordulat, mintha kihagyna egy ütem. Ezt már az ősidőkben is tárgyalták itt a régiek. Azt hiszem a lendkerék hiánya okozza és ilyenkor a vezérműlánc ér hozzá a deklihez vagy mifene...
Szóval típusjelenség, nem kell tőle félni. Persze lehet hogy nálad nem pont ez van, ezért majd jól megnézi/hallgatja valaki.
Van mélem írj rám.
Amúgy csak megnézem nem biztos hogy rájövök mia gáz.
csak hogy tudjam legközelebb cinkelni, bár legutóbb is már fiastól akarták a véremet ereszteni
Péntek ? Megyek Egerbe pont útba esnél.
A lánc most rendben van belőttem a feszességet. Mértem a megnyúlását is az is tűrésen belül van.
Viszont a jelenség üresben sztenderen még jobban feltűnik :)
Mindegy nem is akarok róla rizsázni többet, látni-hallani kell.
Ha jó neked a péntek valami délután 5-6 akkor szólj
Nem nyúlt meg?
Az szokott olyan hangot kiadni,esetleg túl feszes.
Bár kétlem.
Ha gyorsítasz tehát feszül a hajtáslánc akkor is hangot ad?
Ha eljössz Gödöllő felé megnézhetem de itt nuku látnivaló rajtam kívül.
http://www.sportmotor.hu/teszt...
Szívesen megmutatom bárkinek! Akinek volt már ilyen motorja, biztosan tudna rá mondani valamit.
Addig kellene eljutni, hogy mi okozhatja, mert akkor megcsinálom magamnak. Szerviz egyelőre így kilőve. Ott azért szeretnek beleképzelni nagyobb problémákat is (Tisztelet a kivételnek).
Egyébként a moci előző tulajdonosa, aki 45 ezret beletett is itteni fórumozó volt. Mindjárt előkeresem a nevét
Leírni érzéseket,hangokat elég necces..............mer ha még azt írná hogy a karbikból folyik a benya...............na az eccerű..................vigye el tasihoz.
Most próbáltam célratörő lenni, mások problémája fölött nem elsiklani.. de gyanítom, hogy ezzel se sikerül még megugranom azt az emberi küszöböt, amit elvárnának tőlem. Ugyan szokták mondani, hogy milyen érzéketlen vagyok, de én nem hiszem, hogy ez olyan nagy gond lenne, mert eddig még csak másokat zavart
De ez olyan mintha azt írná le hogy hogy kukorékol a Marci bácsi kakasa.
Lehet hogy üzemszerűen szarul használja és csattog a lánc,ki akar esni a blokk a magas fokozat/alacsony fordulat miatt.
Bár ezt kétlem.
Mivel írta hogy sztenderen is csinálja.
Ezt kuplungolással nem lehet áthidalni.
Esetleg laza a lánca?
Átugrál fogakat.............
Látni kéne élőben mert így olyan mint hátrakötözött kézzel,bekötött szemmel seggberúgóversenyt rendezni.
Jó -jó csak nem biztos beletrafálunk a válasszal.