Nézd már meg jobban a GS-em képeit.. csont ugyan az a blokk mint a GS 500-é, csak 39 köbcentivel kisebb.
Biztos bennem van a hiba, hogy képes voltam vele 3ezres fordulaton 60-nal 6.-ban átporoszkálni a falvakon. Határozottan emlékszem rá, hogy 2500-as fordulaton is még simán el tudott szüttyögni 50-nel is 6.-ban, csak onnan éppen képtelen volt normálisan, rángatásmentes kigyorsítani.. így ilyen esetekben vissza kellett váltani. De az nonszensz hogy valakinek azt ajánljuk, hogy 3500-as fordulatnál csúsztassa a kuplungot, amikor a GS 3000-res fordulat fölött már rendesen terhelhető.. az meg aztán tényleg totál agybaj, hogy, ezek után olyan extrém példákkal akarja igazolni lovi a hülyeségét, amihez már nem lehet mit hozzáfűzni.
65 ezret motoroztam a GS-sel...szóval volt időm kitapasztalni, mint lehet egy GS-sel és mit nem..
Azt még esetleg elhiszem, hogy lovi alatt aki nem 60-70 kiló körül mozog már teljesen máshogy viselkedik a GS, de hát nem is ő volt az etalon, amikor tervezték
Én el tudok csordogálni 6-ban 60 fölött valamivel, de ha kicsit alább esik a fordulat vissza is dobom hogy ne erőlködjön. Ha kis településen haladok át, vissza sem kapcsolok és egy 60-70-es simán abszolválom 6-ban.
Konkrétan most te lehetsz a hülye, mert rohadtul nem szereti a GS500 a 60-70-et 6.-ban. A másik, hogy micsoda stílus, hogy rögtön lehulyezed a másikat, ne asd mar el magad, csak mert más a véleményetek.
Ki egészíteném azzal, hogy neked nem is kéthengeres GS-de volt, had tudja mar jobban, aki ezzel nyomott le súlyos 10ezreket...
Mi a fasz van meleg van? Menjetek motorozni a picsaba
Szvsz. Gurulj valakivel innen a fórumról es megnézzük, mert azert fórumon hangokrol beszélgetni elég vicces ;)
Gondolom, ilyeneket mar megnéztek, hogy a lánc elég feszes-e.
Miért nem használsz telefont GPSnavigáció helyett?
Szinte mindegyik telóra lehet vízálló tokot kapni és felfogatást.
Én jelenleg a waze-t használom androidos telón ez azért jó mert a zsarukat és egyéb dolgokat pl. Útakadály stb. jelolni lehet rajta és ha fülest bedugom még nézni se kell motoroztam már így szerintem jó. Persze mobilnet kell hozzá mert úgy szedi le a mások által riportált eseményeket. Most akarok venni egy sisak alá való BT os stereo fülest és így még drót sincs.
Végül is a google megvette őket ez jelent valamit.
Akkor van gond ha egyszere akarom a waze-t használni mondjuk az autoguard al ami mint egy kamera rögziti az utat és az útvonalat ill. Sebességet mert vgy ez vagy az.
Javaslom töltsd ki a reglapod, több segítséget kaphatsz, után keress rá fórumban a titing-re, sok oldalon keresztül tárgyaltunk ki a jelentését, kb. 2 éve kezdhettuk.
Igen nagyon szépen jár pl 5.ben 3-3500-on mikor 60-al megyek.
Az említett hiba leginkább a nagyon lassú 1-es, 2-es fokozatban kb 2-2500 as tartományban jön elő.
A hang viszont leginkább üresben járatáskor figyelhető meg.
Lehet csinálok egy videót bár nem tudom mennyire adná vissza.
Szóval nem tudom. A hang nem egyenletes és folyamatos. Teljesen véletlenszerűnek mondható ezért nem gyanakodtam mechanikai problémára.
Nem rég lettem új tulaja 2000-et tettem bele eddig, majd még figyelem.
6-ban lakott területen belül? Váltó nem dísznek van ám, plusz pl. Bükkszentkereszten és a hasonló szintkülönbséggel bíró településeken megnézném a produkciót. Ha hirtelen meg kell állni 6-ból a GS-el nem indulsz el!
Hova csúsztassa a kuplungot 3-3500-as stabilan tartott fordulatszámnál?
Egyébként 6.-ban ez a 3000-3500-as fordulat a legjobb településen átmenős tempó.. laza 60-70, visszaváltás nélkül. Egyébként emlékeim szerint ilyenkor egész jó hangja is van a GS-nek.
Szinte ugyan az a blokk, csak a miénk fel van fúrva.
Biztos bennem van a hiba, hogy képes voltam vele 3ezres fordulaton 60-nal 6.-ban átporoszkálni a falvakon. Határozottan emlékszem rá, hogy 2500-as fordulaton is még simán el tudott szüttyögni 50-nel is 6.-ban, csak onnan éppen képtelen volt normálisan, rángatásmentes kigyorsítani.. így ilyen esetekben vissza kellett váltani. De az nonszensz hogy valakinek azt ajánljuk, hogy 3500-as fordulatnál csúsztassa a kuplungot, amikor a GS 3000-res fordulat fölött már rendesen terhelhető.. az meg aztán tényleg totál agybaj, hogy, ezek után olyan extrém példákkal akarja igazolni lovi a hülyeségét, amihez már nem lehet mit hozzáfűzni.
65 ezret motoroztam a GS-sel...szóval volt időm kitapasztalni, mint lehet egy GS-sel és mit nem..
Azt még esetleg elhiszem, hogy lovi alatt aki nem 60-70 kiló körül mozog már teljesen máshogy viselkedik a GS, de hát nem is ő volt az etalon, amikor tervezték
Tapasztalat.
Es agyhugykovet kapok az olasz autopalya automataktol.
Ki egészíteném azzal, hogy neked nem is kéthengeres GS-de volt, had tudja mar jobban, aki ezzel nyomott le súlyos 10ezreket...
Mi a fasz van meleg van? Menjetek motorozni a picsaba
Gondolom, ilyeneket mar megnéztek, hogy a lánc elég feszes-e.
Keresgélek akkor.
Szinte mindegyik telóra lehet vízálló tokot kapni és felfogatást.
Én jelenleg a waze-t használom androidos telón ez azért jó mert a zsarukat és egyéb dolgokat pl. Útakadály stb. jelolni lehet rajta és ha fülest bedugom még nézni se kell motoroztam már így szerintem jó. Persze mobilnet kell hozzá mert úgy szedi le a mások által riportált eseményeket. Most akarok venni egy sisak alá való BT os stereo fülest és így még drót sincs.
Végül is a google megvette őket ez jelent valamit.
Akkor van gond ha egyszere akarom a waze-t használni mondjuk az autoguard al ami mint egy kamera rögziti az utat és az útvonalat ill. Sebességet mert vgy ez vagy az.
Az említett hiba leginkább a nagyon lassú 1-es, 2-es fokozatban kb 2-2500 as tartományban jön elő.
A hang viszont leginkább üresben járatáskor figyelhető meg.
Lehet csinálok egy videót bár nem tudom mennyire adná vissza.
Szóval nem tudom. A hang nem egyenletes és folyamatos. Teljesen véletlenszerűnek mondható ezért nem gyanakodtam mechanikai problémára.
Nem rég lettem új tulaja 2000-et tettem bele eddig, majd még figyelem.
Egyébként 6.-ban ez a 3000-3500-as fordulat a legjobb településen átmenős tempó.. laza 60-70, visszaváltás nélkül. Egyébként emlékeim szerint ilyenkor egész jó hangja is van a GS-nek.