Szia tttt!Pár év kor különbséggel te vagy a nyerő ,nekem se volt ekkora láncos motorom,de amiket írtál úgy éreztem,hogy nekem is áll.Ezen most úgy érzem magam,mint a Pancsimon valamikor csak annyi a különbség,hogy kapok rajta levegőt és talán kisebb a hangja ,no és ahogy húúúúúúz az azért ott van!EMBEREK(tudom hogy itt is kis hal vagyok),de NEM KELLENE ÖSSZEJÖNNI VALAHOL A NYÁRON?CSUPA NAGYSZERŰ CSÓKA VAN ITT A FÓRUMON ,DE MIÉRT IS NEM AKARUNK TALÁLKOZNI?Kérem a javaslatokat,ötleteket
Nincs mit. Én kis ETZ-ről ültem át a GS-500-ra és leírhatatlan jó érzés volt. Azóta is hatása alatt állok. A nagy ETZ-után is óriási élményt fog nyújtani. Csak túrázni használom és eddig minden elképzelésemet felülmúlta. Csak halkan jegyzem meg, hogy képes vagyok vele ugyanúgy túrázni, mint a kis ETZ-vel. 80 km/ h-val! Csak nem kell tartanom a kamiontól, és ezt a tempót mindenütt , mindenkor, bármeddig stb..Cserébe 3,4 literes fogyasztást mértem egy 560 kilométeres túrán! A végsebessége nem túlzottan érdekel, egyszer kipróbáltam, kipipálva, rendben van erős, még húzhattam volna neki, de nekem nem erre kell.
Nagyon szépen köszönöm a tájékoztatást, nagyon sokat segített, remélem hamarosan én is elmondhatom magamról azt amit Ön! Hasonlóan fogok tenni én is! Köszönöm szépen! :)
Kedves h.akos13!
Bő hónappal korábban nekem is ez volt a kérdésem a hozzáértőkhöz. A kinézett motor-amit persze azonnal meg is vettem :-))- 34.000 kilométert futott, nagyon szép volt a fotókon és jókat mondott a volt tulajdonos is. De én is féltem a futott kilométertől. Aggodalmas kérdésemre volt aki azt válaszolta egy másik fórumon, hogy ennyi kilométerrel ez még " bejáratós". Ne féljek a kilométerektől, mert inkább a gazdát meg az előzményeket firtassam. Ezek a motorok jó gondozás mellett hosszú életűek lehetnek. Szóval ezek után elmentem, megnéztem, megrángattam a hátsó villát, megnéztem a lánckereket, láncot. Az első villát szintén, a fékbetéteket -amennyire tudtam -, és amikor elmondtam, hogy a kilométer lehetne kevesebb, a tulaj azt mondta, lehet, de inkább mutasson valós "sokat", mint visszatekert "keveset". Indítás hidegen jó, füst nincs, jó.Szóval, próbaút, elengedett kormány, egyenesfutás rendben, sebességfokozatok, kapcsolás rendben. Még említeni kell azt is, hogy mikor indultam a próbaútra, szabadkoztam, hogy csak egy pillanat, néhány száz méter és jövök ,a gazda szólt, hogy nem úgy van, igenis menjek vele hosszabban, azért legalább százig húzzam , hogy igazán ki tudjam próbálni. Ez a hozzáállás megnyugtatott. Alku,papírok írása és irány haza. Eredmény: lett egy - úgy érzem - nagyon jó, szép, megkímélt GS-500-as gépem, amivel szűk egy hónapja már közel 2000 kilométert megtettem. Örülök, hogy a kilométer-félelmem ellenére mellette döntöttem, mert az általad említett vételár körüli árért kaptam egy jó , két oldaldobozos, riasztós, bukócsöves nagy takaróponyvás klassz motort. Az eladó viselkedése, információi, hozzáállása sok mindent elárulnak. Erre is figyelni kell! Sok sikert.
Érdemes megnézned, mert Csaba600 kattant pepecselős motorbuzi, én mernék tőle motort venni, visszakövetheted a fórumon a teljes életét.
Ajánlom kategória, mindenképpen nézd meg!
Kellenek sátrak és kell egy létszám!Kinek jó mondjuk június 22-23.-a?