na ja de van aki már a plusz decik miatt is ereli magát
amúgy pl a xtz750 simán be tud verni 8 liter felett és akkor még 150-el se ment
ismerős xx-e meg 200 felé is alig eszik 6ot
Mi sok... 6 liter az nem olyan sok. Annyival meg a legtöbb erős túraenduró is elvan. Egyébként meg a GS500 kategóriája felett úgysem a fogyasztás lesz a mérvadó a fenntartás szempontjából. Max ha sokat fogyaszt valami, akkor kényelmesebb ha jár hozzá valami nagy tank is, hogy ne kelljen 200 kilométerenként megállni.
a túraendúrókkal az a baj hogy vagy szarul mennek vagy sokat fogyasztanak
ja és aki akkora mint a tacskó ülve nem ér le a lába
ellenben egy nagyobb kátyúnál még lassítani sem kell csak megtekerni a gázt
A többség nem a hazai utakhoz választja meg a motorját...innentől kezdve én nem is tudom sajnálni őket a csalódottságuk miatt. Tetszettek volna motorvásárláskor gondolkozni egy kicsit.
Itthonra enduró-túraenduró való vagy valami olyan cucc aminek a közvélekedés szerint már túl puha is a futóműve, semmiképpen se sportmotor vagy valami sportmotorból származtatott naked.. vagy ha igen, akkor meg ne itthon akarjon vele a delikvens kirándulni, hanem valahol egy fejlettebb országban. Érdekes módon én itthon még nem találkoztam olyan burkolt úttal, ahol szívtam volna a fogam, miért mentem arra..
Más!
Ma ki merre karikázott?
Mi kis családdal fel mentünk a Mátrába! Gödöllő-
Recsk-Parád-Galyatető-Pásztó-Gödöllő útvonalon. Kijelenthetem örültem, hogy autóval voltunk. Cefet vacak az utak minősége fent. Sok motoros volt, és látszott a csalódottság. Nem nagyon rángatták a "a bajszát".
Oké. Hétvégén leszek Egerbe. Te mikor járnál arra ?
Egyébként most Budafokon lakok és Százhalombattára járok melózni.
Ha van valaki ezen a vonalon összehozhatunk egy talit.
Hátra a gyári felnire azt mondják nem jó nagyobbat rakni, mert bizonytalanabb lesz. Én kicseréltem a gyári felnit GSXF felnire, így most 150/70-es van hátul. Elég közel van a lánchoz, ezért alátétezni kell a lánckereket. Most hogy a végét járja a lánc és már oldalirányba is elmozdul, hozzá-hozzáér a széléhez, de nem vészes. A túloldalt a féktámaszt is cserélni vagy hajlítani kell hogy elférjen a gumi. Van aki így 160/60-ast is fel tudott rakni. Nekem sokkal jobban tetszik így mint a gyári mérettel, nem bántam meg.
Elől a gyári felnire raktam már fel 120/65 illetve 120/70-est. A lassú fordulókban kicsit komótosabb, de használható. Viszont így az első gumik széleit sohasem koptatod el, mert azok a torzulás miatt már majdnem függőlegesen állnak.
link
link
Ma pedig haza 8-as, majd Fehérvárnál 811-re leborítva.
amúgy pl a xtz750 simán be tud verni 8 liter felett és akkor még 150-el se ment
ismerős xx-e meg 200 felé is alig eszik 6ot
http://youtu.be/rkNKIirjLBQ látható.[/L]
Lenne kedved ránézni ?
ja és aki akkora mint a tacskó ülve nem ér le a lába
ellenben egy nagyobb kátyúnál még lassítani sem kell csak megtekerni a gázt
Itthonra enduró-túraenduró való vagy valami olyan cucc aminek a közvélekedés szerint már túl puha is a futóműve, semmiképpen se sportmotor vagy valami sportmotorból származtatott naked.. vagy ha igen, akkor meg ne itthon akarjon vele a delikvens kirándulni, hanem valahol egy fejlettebb országban. Érdekes módon én itthon még nem találkoztam olyan burkolt úttal, ahol szívtam volna a fogam, miért mentem arra..
cserébe 4000nél már váltani kell felfelé
Más!
Ma ki merre karikázott?
Mi kis családdal fel mentünk a Mátrába! Gödöllő-
Recsk-Parád-Galyatető-Pásztó-Gödöllő útvonalon. Kijelenthetem örültem, hogy autóval voltunk. Cefet vacak az utak minősége fent. Sok motoros volt, és látszott a csalódottság. Nem nagyon rángatták a "a bajszát".
DE IGEN! BEINDULNI!
Budafokról egy köpés
Az akmt.hu mondjuk hamarabb megtalálod, mert itt ritkábban jár.
Egyébként most Budafokon lakok és Százhalombattára járok melózni.
Ha van valaki ezen a vonalon összehozhatunk egy talit.
Köszi!
Üdv,
Gábor
Elől a gyári felnire raktam már fel 120/65 illetve 120/70-est. A lassú fordulókban kicsit komótosabb, de használható. Viszont így az első gumik széleit sohasem koptatod el, mert azok a torzulás miatt már majdnem függőlegesen állnak.