Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most 2 hétig nem leszek nagyon, de utána ütközhetünk. A többiekről nem tudok nyilatkozni.
Fasz ez google maps linkelés.
Jobban mondva így:

link
Én pénteken mentem Fűzfőre egy kis kitérővel:

link

Ma pedig haza 8-as, majd Fehérvárnál 811-re leborítva.
na ja de van aki már a plusz decik miatt is ereli magát
amúgy pl a xtz750 simán be tud verni 8 liter felett és akkor még 150-el se ment
ismerős xx-e meg 200 felé is alig eszik 6ot
Egér út Shell. Mikor szoktál ráérni
Megadom
Krisztiánék a hétvégén értek haza.
http://youtu.be/rkNKIirjLBQ látható.[/L]
Mi sok... 6 liter az nem olyan sok. Annyival meg a legtöbb erős túraenduró is elvan. Egyébként meg a GS500 kategóriája felett úgysem a fogyasztás lesz a mérvadó a fenntartás szempontjából. Max ha sokat fogyaszt valami, akkor kényelmesebb ha jár hozzá valami nagy tank is, hogy ne kelljen 200 kilométerenként megállni.
Ja ott vagyok nem messze. A Budafok-Albertfalva táblánál CBA környékén.
Lenne kedved ránézni ?
a túraendúrókkal az a baj hogy vagy szarul mennek vagy sokat fogyasztanak
ja és aki akkora mint a tacskó ülve nem ér le a lába
ellenben egy nagyobb kátyúnál még lassítani sem kell csak megtekerni a gázt
A többség nem a hazai utakhoz választja meg a motorját...innentől kezdve én nem is tudom sajnálni őket a csalódottságuk miatt. Tetszettek volna motorvásárláskor gondolkozni egy kicsit.

Itthonra enduró-túraenduró való vagy valami olyan cucc aminek a közvélekedés szerint már túl puha is a futóműve, semmiképpen se sportmotor vagy valami sportmotorból származtatott naked.. vagy ha igen, akkor meg ne itthon akarjon vele a delikvens kirándulni, hanem valahol egy fejlettebb országban. Érdekes módon én itthon még nem találkoztam olyan burkolt úttal, ahol szívtam volna a fogam, miért mentem arra..
cseréljétek le xt600-ra az már 2500nál elkezd bitang módon húzni
cserébe 4000nél már váltani kell felfelé
Leallok fehervaron a pi....t pihentetni es meg mindig ezen rugoztok.
Bocs Ganja, nem hagyhattam ki.

Más!
Ma ki merre karikázott?
Mi kis családdal fel mentünk a Mátrába! Gödöllő-
Recsk-Parád-Galyatető-Pásztó-Gödöllő útvonalon. Kijelenthetem örültem, hogy autóval voltunk. Cefet vacak az utak minősége fent. Sok motoros volt, és látszott a csalódottság. Nem nagyon rángatták a "a bajszát".
Sziasztok!

DE IGEN! BEINDULNI!
Egyik Gs sem szeret semmit 3000 alatt!
Őrmezőt ismered?
Budafokról egy köpés
Blue pl. Battán lakik, ugyan már nem GS-e van, de elég sokat hajtotta és szerintem jól ismeri és szívesen meghallgatja, gondolom én.

Az akmt.hu mondjuk hamarabb megtalálod, mert itt ritkábban jár.
Oké. Hétvégén leszek Egerbe. Te mikor járnál arra ?
Egyébként most Budafokon lakok és Százhalombattára járok melózni.
Ha van valaki ezen a vonalon összehozhatunk egy talit.

Köszi!
Üdv,
Gábor
Enyém se szereti a 3000 alatti fordulatot, és igen, alóla gyorsítani már rángatós.
Isti55, integettem neked ma 2ó 40p-kor Balatonról jövet. Gondolom dolgoztál, mert a GS ott állt a benzinkúton.
Hátra a gyári felnire azt mondják nem jó nagyobbat rakni, mert bizonytalanabb lesz. Én kicseréltem a gyári felnit GSXF felnire, így most 150/70-es van hátul. Elég közel van a lánchoz, ezért alátétezni kell a lánckereket. Most hogy a végét járja a lánc és már oldalirányba is elmozdul, hozzá-hozzáér a széléhez, de nem vészes. A túloldalt a féktámaszt is cserélni vagy hajlítani kell hogy elférjen a gumi. Van aki így 160/60-ast is fel tudott rakni. Nekem sokkal jobban tetszik így mint a gyári mérettel, nem bántam meg.
Elől a gyári felnire raktam már fel 120/65 illetve 120/70-est. A lassú fordulókban kicsit komótosabb, de használható. Viszont így az első gumik széleit sohasem koptatod el, mert azok a torzulás miatt már majdnem függőlegesen állnak.
Kérném a véleményeteket, hogy rakott-e már valaki kicsit szélesebb gumit a gs500-ra monduk 120-ast és 140-est és, hogy van-e értelme. Kössz.
Az hogy 6-ban 2500-on 50-re képes az egy dolog, de az tényleg nem tesz jót neki hosszú távon.