Én egyébként nem találom olyan nagy drámának ezt a vitát mint ahogy tttt leírta. Nem vagyunk cukorból. Legfeljebb egy kicsit kéretlenebb szavak jöttek mint mondjuk pár sör után a kocsmában haverok között. Építő szándékú volt, hogy helyre tegyen fontos dolgokat. Matek órán sem sértődünk meg, ha aláhúzzák a hibás számítást.
én vagyok normálatlan, hogy beszállok ebbe az életszerűtlen kérdésbe, de b...ta a csőröm mit csinál a GS500 3000 alatt 6.-ba.
(ez legalább olyan kérdés mint egy bor kalóriaértéke, vagy egy karosszék légellenálása. egyáltalán miért került ez szóba ?)
nos 2500- ford.ig rángatás nélkül halad 50-55km sebességgel, emelkedőn is. (kuplungozás nélkül ! ) gázadásra lassan reagál, 5-6 mp kell míg eléri a 110-es utazómat.
Hát én új vagyok errefelé - egy hónapja vettem egy GS-500-as gépet -de úgy látom, hogy erős indulatok vibrálnak.
A fordulatszámok és a fokozatok felkorbácsolták a kedélyeket.:-))
És amikor 60 km/h-val csordogálok 3000 fordulattal, jókat szoktam nevetni a sisakom alatt- amit gyakran teszek akkor is, amikor nem ennyi a fordulatszám, mert nagyon tetszik az új gép - hogy milyen központi probléma ez valakiknek. Ja, és még valami. Ha esik a fordulat, behúzom a kuplungot, és visszateszem eggyel. Ha más nem így gondolja, és nem ezt teszi, vagy nem ezt javasolja itt a fórumon, őt sem utálom. Aki akar váltson, mások csúsztassanak, csak engem ne akarjon senki meggyőzni a saját igazáról. Jó ez így, bár a hangvételnek én sem örülök. De jó motor ez a GS ! Imádom!
Nyissatok egy új topicot, mert már egy kicsit unalmas, h egymást tanítgatjátok, szidjátok + beszóltok egymásnak. De talán van is vhol itt a topicok között, szóval még nyitni se kell újat, csak ott kell ezekről írogatni, mert sokunkat ez a része nem érdekel, sőt határozottan idegesít.
a homokoson "Maradj talpon"-t játszom.
Érdemes hozzáolvasni ennek a hozzászólásnak az előzményét is.
(ez legalább olyan kérdés mint egy bor kalóriaértéke, vagy egy karosszék légellenálása. egyáltalán miért került ez szóba ?)
nos 2500- ford.ig rángatás nélkül halad 50-55km sebességgel, emelkedőn is. (kuplungozás nélkül ! ) gázadásra lassan reagál, 5-6 mp kell míg eléri a 110-es utazómat.
A fordulatszámok és a fokozatok felkorbácsolták a kedélyeket.:-))
És amikor 60 km/h-val csordogálok 3000 fordulattal, jókat szoktam nevetni a sisakom alatt- amit gyakran teszek akkor is, amikor nem ennyi a fordulatszám, mert nagyon tetszik az új gép - hogy milyen központi probléma ez valakiknek. Ja, és még valami. Ha esik a fordulat, behúzom a kuplungot, és visszateszem eggyel. Ha más nem így gondolja, és nem ezt teszi, vagy nem ezt javasolja itt a fórumon, őt sem utálom. Aki akar váltson, mások csúsztassanak, csak engem ne akarjon senki meggyőzni a saját igazáról. Jó ez így, bár a hangvételnek én sem örülök. De jó motor ez a GS ! Imádom!
kb mintha a kupiban a használt lepedőről ennéd a pizzát
Elnézést.