ez rablás
nekem 20 pénzbe volt(ténérére vagy 3x ennyi vas kell), haraszti vagy szigetszentmiklós vagy valahol ott a környékben
ha érdekel valakit akkor megkérdem aki intézte
vissza is lehet vinni ha nem jó, mert az egyik ívet elnézték aztán hozzáért a láb, szó nélkül kijavította a hibát
Ha hideg olajnál csinálja csak akkor a 20/50 actevót tették bele. Az enyém ezt az olajat nem szerette...azaz szerette enni is.
Véleményem szerint nem jó olaj.
Ha meleg olajnál is csinálja akkor valami feszül.
A normál üzem meleg verzióban nem fulladhat le ha középállványon 1-2-3 fokozatot kapcsolsz.. Feljebb nem érdemes váltani mert csak rángatod a láncot.
Szia!
Reglap.
Pl. tudjuk merrefelé vagy és esetleg összefutsz innen valakivel és kipróbálja, hogy normális-e... milyen olaj van benne?
"Egy 50 éves úr volt, nem tűnt úgy, mintha át akarna verni." legjobb szándékkal is rakhat bele szart.
Jelenleg nem tudok/tudunk olyat, aki megbízhatóan készít el egy bukócsövet, csak olyat, aki egy kontár és megbízhatatlan, ezért nem is ajánljuk.
Szép a vas, gratulálok!
Én már estem vele, látszik is a deklin, szerencsém volt, nem tört, de ha lett volna cső még ennyi sem lett volna. A jó cső az bizony jó, ha már ráhajlik és betöri, akkor mindegy, mert nélküle meg kiütötte volna a blokkot, de sok esetben megvédi, pl. csúszásoknál, eldőlésnél, ha már a levegőben pörög a motor, már nem az fog érdekelni.
legyen legalább egy emberél ilyesmi anyag: link
aztán gyorsjavításnak megteszi
legutóbbi túrán 2 blokk is defektes lett de beragasztás után lábon mentek haza
Ez elég sok cécó.
Az ami elég erős hogy meghajoljon...............na az elviszi a vázat vagy kihúzza a blokkból a menetet.
Ami meg hajlik és nincs elég tér a dekli meg közte az kilukassza a deklit.
Most volt egy kisebb esés és határeset volt.
A cső hajlott de nem volt akkora perec hogy további galibát okozzon.
Én maradok a deklire ragasztott védőnél.
Csúszásnál fog ha akkora a pofáraesés hogy kilukad a dekli ennek ellenére akkormeg ugyis mentővel távozom.
egy hibás tervezésű bukócső többet árt mint amit véd
első bukócsöves esésemkor a bukócső teljes hosszban megnyomta a tankot
igaz nem rendeltetésszerűen estem mert hátrafelé mozogtam
a hiba megvan, de lusta voltam kiküszöbölni, végülis most már úgyis mindegy........
így látatlanban pontos diagnózistnem tudok, (meg nem is érteek hozzá, csak "felhasználó" vagyok.) próbálgasd, szokjad, ha cak alkalmanként van, nem hiszem hogy nagy gáz lenne.
(megtisztelnéd a fórumot, hogy kitöltenéd az adatlapot. nem kötelező de ... van aki JOGOSAN érzékeny rá )
Azt nem tudom pontosan, hogy milyen van benne, de az eladó többször is elmondta, hogy most volt szervizelve (szűrő, olaj cserén átesett). Egy 50 éves úr volt, nem tűnt úgy, mintha át akarna verni. Akkor lehet, hogy ez csak megszokás kérdése és nincs baj magával a váltóval, kuplungal? Ja igen, azt elfelejtettem mondani, hogy most itthon amikor próbálgattuk volt olyan, hogy üresben elindítottam a motort és amikor 1-esbe raktam lefulladt, nem engedtem ki a kuplungot csak átraktam a váltót egyesbe. Ez csak 2-3-szor fordult elő.
1-0-2-es körül néha nálam is darabos a váltás járó motornál 0-ból 1-be van a mikor duplán "kuplungozok". majd megszokja a lábad. azért nézz az olaj után is. olajszint pálcával. milyen van benne, és mikor cserélték ?
Biztos.
Bár ha a dekli elé raksz egy csövet az is beveri.Csak a cső is kuka lesz.
Láttam.
Viszont már 2x parkoltam deklin.
Azon kívül hogy karcos és csúnya lett semmi baja.
arra hallgatsz akire akarsz, de szerintem jó és hasznos a bukócső. én a szalonba rendeltem még amikor a mkp.-t vettem anno 22e körül volt, és fel is rakták. nagy buktám nem volt , de én hajlamos vagyok kis sebességnél, és állva is fektetni a vasat. a kormányvég a cső és a lábtartó védi a nemesebb részeket. talán tavaly páran akartak legyártatni, abból nem tudom mi lett.
Sziasztok. István vagyok 22 éves most tettem le az A2 jogsit és motor vásárlás előtt voltam a mai napig. Egy 2003-as E típusú 57000 km-t futott darab tulajdonosa lettem. A motor nagyon jó állapotban van, nem nagyon van rajta mit szerezni, olcsón hozzá jutottam. Egyetlen gond derült ki csak a vásárlást követően (tudom, alaposabban utána meg kellett volna nézni) és evvel kapcsolatban kérném ki a segítségeteket. Szóval amikor áll a motor (gyújtással és anélkül is) könnyen üresbe lehet tenni, ám vagy úgy engedi hogy 1-esbe és abból üresbe meg vissza vagy úgy, hogy 2-esbe és onnan vissza üresbe, de akkor egyesbe nem igazán engedi rakni. Amikor elindítom a motort akkor könnyen megtalálja azt egyest, de egy helyben állva nem lehet felváltani, csak ha már el is indult, ezzel még nem is lenne gond (lehet alapból is így kellene működnie nem tudom) a gond az, hogy ha jár a motor nem lehet üresbe rakni és nem tudom mi lehet a baja. Igazából ellehet vele motorozni, jól működik maga a váltás csak ez zavaró, hogy amikor áll a motor nehezen találja meg néha az egyest amikor pedig jár nem találja sehogy se az ürest. Ez miért lehet, mi lehet a baja, otthon házilag meg lehet valahogy oldani? Köszi a segítséget előre is. Sziasztok
köszi szépen!
hát nem tervezem hogy elesek vele de én attól nagyon félek hogy megsérül a blokk mivel kilóg mind2 oldalt ha borul egyből azt üti meg valamennyit csak ér a bukókeret vagy tévhitben élek ? (megjegyzem még kezdő motoros vagyok ! nem tervezem hogy elesek de ..... benne van a pakliban )
nekem 20 pénzbe volt(ténérére vagy 3x ennyi vas kell), haraszti vagy szigetszentmiklós vagy valahol ott a környékben
ha érdekel valakit akkor megkérdem aki intézte
vissza is lehet vinni ha nem jó, mert az egyik ívet elnézték aztán hozzáért a láb, szó nélkül kijavította a hibát