Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi lesz a következő?
FZR? Vagy mi félét? Egyáltalán minek az Neked a Bandit mellé?
Én most vettem egy Yamahát 6 évest 3490 km-el!
A kopogás nem annyira gáz, azt nézegesd meg, hogy szorul vagy akad-e kicsit néhány ponton?...ha nem akkor a kopogással ne törődj, ráér itthon kicserélni.
Ehh ujra kopog.
Nem to megyek e meg holnap.
Haza kene jonni.
De sikerult kepet csinalni
Porofibb mar nen leszek.
Majd tanit a lovi.
Ha hazajössz, majd taníthatsz minket!
Ilyenek ezek a kormánycsapágyak. Nekem is meg kéne nézetni.
A 63000 km kátyúkerülgetés meg a legutóbbi kegyetlen "leparkolásom" biztos megtették a hatásukat.
Legutóbb a vizsgabiztos említtette hogy nézessem meg...
Huhh.....sajnos nem tok gumikopas kepet kuldeni mert olyan 80 km es esot kaptam hogy a tanktaskaban beazott a telefon optikaja.
De mar az elso gumin is csak harommili van.
Locsen ilyen tuti nincs.
Vszont a kormanycsapagyam egesz nap ropogott de egy haromkilometeres terepszakasz utan mar kussol.
Egy kovel es egy csavarlhuzovak huztam rajta.
Remekem hazaig kitart.
Figyelem! 2004 után nyomokban japán alkatrészeket tartalmazhat.
2004-ben még lehet japán is...a váz színe arra utal...ott még a kormány sem feketére festett rozsdás cső
A km az egy furcsa dolog, nem lehet leosztani évekre. Én régebben elég sokat mentem a GS-el, azzal jártam melóba, túrázgatni is + hétvégén is mentem vele. Mostanában nem nagyon. Tavaly talán 2000 km-et mentem vele. Idén lehet annyi se lesz benne.
2003-as az uccsó ezüst...de lehet ,hogy beragadt..és akkor helyezték üzembe..
Remélhetőleg nem olasz
Én még az előző 42000-re gondoltam, először azt hittem hogy te is arra írod.
8 év alatt 5200 km az 650 km éves átlagban!Elég karcsú!Persze nem lehetetlen.
Lehet hogy csak erről van szó.
Amúgy meg nem mondanám gyanúsan kevésnek a km-t. Van aki kevesebbet jár, van aki többet.
Gyanúsan kevés mondjuk a km.Lehet,hogy a szekrényben tartotta?
Érdemes lenne 420 ezerért lecsapni rá!
Szép kis osztrák gép!
Üdvözlöm! örülök a hírnek, azt javaslom vegyük fel e-mailben a kapcsolatot. h.akos13@citromail.hu az e-mail címem, ott mindent megbeszélhetünk.
Enyém ugyanez az évjárat limited krómlápás kiadás, hasonlóan makulátlan fekete garantált 30.000km-el, és nem kell utazgatni érte, eladó lesz. Van hozzá plexi, hátsó doboztartó konzol. Elől wilbers rugó szett számlával, friss olajcsere, új lánc és lánckerekek, fékbetétek.
Nicsak!
Elég jó vételnek tűnik...
Nekem egy suzukis szaki a következőket sorolta:a blokk mindent elárul,kormányvégek,tükrök/miért cserélték?/,vázon durva hegesztési nyomok vagy horpadás,egy nyomban haladás/ a két kerék/,nagyjából ennyit mondott!
Ákos!Látom Öskün élsz van ott egy unokatesóm-Kiss Robinak hívják kb.42 éves.Üdvözlöm a gyereket légyszíves add át!
Köszönöm a sok segítséget. Azért csodát nem várok, 10 éves motornál előfordulhat egy meghúzás stb, aztán lehet azért van javítva a farokidom, megkérdezem. De sajnos nem az első tulaj, lehet, hogy már ő is így vette. Ilyen tükröt láttam másikakon is, nem lehet ennek csak funkcionális oka? (jobban lát benne pl, vagy nem rezonál annyira) Arra tudtok valamit, hogy miből lehet észrevenni, hogy balesetes volt-e korábban? Mit kell tüzetesebben megnézni hozzá. Olyat nem szívesen vennék amit már egyszer összecsuktak... Köszönöm! :)
ha jól tudom más a gyártási év és más az üzembe (forg.-ba) helyezés .