Első kereket rögzíteni a tartóba, villanyakat, és a hátsó lábtartó felett a kis váznyúlványokat kétoldalon spaniferezni. Úgy szorítsd le a spanifert, hogy rendesen üljön össze a motor!
Sziasztok! Valaki kötött már le GS500F-et motortrélerre vagy sima utánfutóra vagy bárhová? Tapasztalat, javaslat, ötlet? Hol lehet kötni? Főleg az első idomnál kérdés számomra.
Büntiből, hogy mi meg itt rohadunk, tíz fekvőtámaszra ítéljük Magyarországról az egész csapatot, ami fél órán belül végrehajtandó a beachen. Videót is kérünk róla.
Itt küldöm. Van még egy puig plexi is 5000Ft-ért. Ha mindkettőt elviszed, van még egy gyújtásoldali kerek lemezke Suzuki felirattal made in japan gyári csomagolás, az ajándék.
120-as gumiesetén elöl a PR3 6 centi szélesen "kemény keverékű" a PR2 meg 7,2 centin.. nem gondolnám, hogy ez olyan hatalmas különbség lenne... aztán lehet hogy az, valószínűleg megvolt az oka a változtatásnak.
Akkor lehet, hogy a PR3 ezért kevésbé csúszós elöl, bár a 2-t én sose próbáltam. A 3-at csak eszetlen fékezésnél sikerült elöl egy pillanatra megcsúsztatni, de azzal bármelyik gumit meg lehet...
Bocs.