Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mintázaton túl csak egyetlen egy különbség van közöttük, az az hogy az első gumi esetén a keményebb, kevésbé kopó felület 10 százalékkal szélesebb a PR2-ön. Szóval futásteljesítményben nem nagyon lehet különbség közöttük..pláne hátul
Tesztekben azt olvasni, hogy a PR3 tartósabb. Nagyon nagy különbség amúgy nem lehet a 2 közt hátul.
Vidd be magaddal játszani a vízbe a kovácsüllőt is!
Merő irigység...
Volt már akinek volt fent hátul Road2 és Road3-is?
Mekkora a különbség a kettő között?
Gondolom mindkettő 2 komponenses, egyformán viszonylag puhák, csak a 3-as a plusz bevágások miatt jobban muzsikál változó körülmények között.
A fő kérdés hogy tartósságban mekkora különbség van a kettő között?
92 suzuki gs 500 E re keresek bukókeretet akinek van kérem jelezze !
vagy aki tud hol lehet reális pénzért csináltatni !
Előre is köszi szépen!
Ha mész úszni, használj ilyet. Vagy valaki vigyázzon az értékekre.

http://popecpost.hu/foldbe-fur...

Érezzétek jól magatokat.
Vasarnap erunk haza.
Most varom hogy beszivja a 30 as japtejet a burom.
Es megyek uszizni.
Szal szar a helyzet.
Ti most végül hazaértetek, vagy még tart a dolog?
@t filozofaltok.
Huzzatok a gazt.
Én nem vagyok vagány.
De ha valami történne, légyszi nem mond majd hogy: háháháhá én megmondtam
Köszi srácok! Én is így gondolom!
Ilyenkor szokták azt mondani, hogy "akkor amikor elmegyek csapatni, akkor persze mindig beöltözök." vagy "Eddig is lemotoroztam már ennyi meg annyi kilométert és nem volt gondom/ amikor el is estem akkor is számíthattam rá, mert épp csapatni voltunk."

Ezek persze rohadt jó kifogások, én is még csak akkor vertem magam a földhöz amikor az már jó előre benne volt a levegőben.. amikor normálisan közlekedtem, még csak a halvány esélye se volt meg ennek (legalábbis utólag visszanézve ezt gondolom), tehát gondolhatnám azt, hogy az eddigi 80 ezer kilométert kicsit meghaladó motoros pályafutásom alatt tök fölöslegesen adtam ki egy rakat pénzt a motoros felszerelésekre.

Viszont bármikor megtörténhet a baj, önhibán kívül is... és annak a bajnak nem lesz előjelző táblája, hogy előtte meg lehessen állni felöltözni!

A korrektül összeválogatott és mindig viselt motoros ruha az a motoros életbiztosítása..legalábbis én így fogom fel.
Soha nem azzal van a baj, ha valaki húzza a motor bajszát. Ezért van. Csak tudni kell az is, hogy hol lehet neki húzni és hol nem. Én pl. Cered felé se mennék lábtartóig döntve, meg még sok más helyen se, ahol többen is teszik. Lelkük rajta.
3 éve a balesetemet azért úsztam meg olcsón, mert még a benzinkútra se megyek ki beöltözés nélkül. Ez jó tapasztalat volt arra nézve, hogy soha nem is fogok. Vannak szerencsések, akik megússzák, de erre nem nagyon lehet alapozni, minimális százalék. Persze mindenki tegyen belátása szerint, nekem nem fog fájni.
Már volt szerencsém hozzá , ami a sokk hatás miatt megint csak baromi veszélyes.
Nem vagyok gazdag!
Igen beszéltük már, és én is pont ezt írtam addig lesz nagy vagány...
Én ezzel ezt a témát részemről lezártam!
Hát aki gazdag és megteheti.

Mellesleg tök egyetértek, de ezt már kibeszéltük egy párszor, talán pont veled személyesen is. Ataaa is csak addig vagánykodik majd, míg..., de inkább ne tapasztalja meg.

Nekem a könyököm lyukas, mert farmer kabát volt rajtam az elején, ha bőr v. cordura van rajtam semmi bajom nem lett volna. Ennyi.
irgumburgum lemaradt!
Nem! De áldom azt a napot amikor nem sajnáltam kiadni a teljes felszerelésemre közel 300ezret és nem holmi filléres cuccokban motorozom! Ennyi!
Akkor női baj, az vált még ki ilyesmit.
Egyikőtök sem találta el a tutit!
Na olyankor megy be a lódarás...
Vagy inkább befelé menet közben.
Itt minden helyi polo-papcs-bermudaban tolja csak a hulye turista oltozik be fullra.
Ezek a hálós kabátok jók...Bevallom az Icon-omat kissé drágállottam...de így utólag..megérte..
..tök jól kószál benne a levegő.
Én meg lehúzom egy kicsit a cipzárt meg húzok egy kövérebbet.