Brigi82-nek totál igaza(bocs)!Mentős vagyok gyerekek és "szedtem" már össze trikós laza csákót totál csontig lenyúzott testtel,bőrrel és ruhában beöltözve egy-két horzsolással nagy ártány motor alól kihúzva a gyereket.Nekem ne merjen Frankie-zni senki erről!
Hello! Nekem van egy vadi új csináltatott konzolom GS500-hoz. Színterezve van. Profi munka és 18000FT az ára. Budapesten átvehető, de hétvégén megyek Gödre is.
Az út szélén állónak van arca...a hozzánk forduló,segítségünket kérő karaktereknek semmijük sincs....főleg késztetésük ,hogy a problémájukat kis utánjárással megoldják...
..inkább fosnak egy-sok kérdést..
nem fogsz hiányozni.
Azért nézd meg ,hogy a láncod mennyire szakaszosan nyúlt meg...mert az ugye úgy szokott...és adhat hülye hangot..
..ha nem laknál ilyen távolban...rápillantanék.....de ezt most megúsztam
nyugi...ez a motor nem olyan elromlós....bár egy hanyag előző tulaj tud meglepetést okozni.
Jászszentlászló-Csengele-Balástya (nem az 5-ösön!)- Forráskút előtt le balra a Szatymazra vezető egysávos úton akartam jönni, végig a kertek alatt.. de úgy okoskodtam, hogy arra nem lesz most a legjobb, így Csólyospálos felöl közelítettem végül
Már surlófények voltak amikor elhagytam Dunaharasztinál a főváros körzetét, még ugyan meleg volt, de már közel sem volt olyan tikkasztó mint napközben. Bugyinál a semmiből kaptam egy igazán hűsítő felhőszakadást, ami csak pár kilométeren keresztül tartott és pont csak annyira áztam el amennyire az full bőrbe öltözve 30 fok fölött még kellemes, mintsem kellemetlen lenne…majd innen nem messze, az Ürbői Betérőben, ami egy klasszikus 50% kocsma 50% vegyesbolt a semmi közepén, elfogyasztottam ráadásként egy kólát is. Itt amúgy szokásom megállni, bírom ezt a helyet.
Kunszentmiklós érintésével mire Szabadszállásra értem a nap is lenyugodott, de addig bal kéz felöl fekete fellegekben és villámlásokban, szemközt, néha szitáló eső kíséretében szivárványban jobb kéz felöl pedig az aranyló horizontban gyönyörködhettem. Nagy szerencsémre a szürkületi időszakban Szabadszállás és Izsák között összeakadtam egy Audissal, így lett felvezető autóm a legkellemetlenebb esti látási viszonyok leküzdéséhez. Elég jól megy a 3.0 V6 tdi…és elég borzongató a fák között a sötétben 160-170-nel követni sokad rendű úton.. és az a szemét a belterületen se vette el , én meg foggal-körömmel ragaszkodtam a felvezetőmhöz
Izsáktól a programom hazáig időjárás elemzésből állt, mert folyamatos villámlások, néha szitáló eső beköszönésével a vihar felé rohantam. A vihart Jászszentlászlóig sikerült beelőzni, és csak itt kellett kerülőre fognom, és útvonalat változtatnom majsa felé..
Nagy meglepetésemre a félegyháza-majsa utat teljesen felújították, így az újra felkerült a motorozós térképemre, mert most már tök nyugodtan lehet rajta döngetni. A vihart végül sikerült kikerülnöm, és szárazon hazaértem.
Még nem,de holnap sok minden kiderül.Egyébként állati újszerűnek tünik minden rajta.Kaptam hozzá egy pár gumit/Metzeller Lasertec/,lehet ez volt a beetetés .No, egy kicsit sajnos majrézok,hogy belenyúltam!
Igen is mindenki vegye fel azt a kibaszott teljes felszerelést még 40 fokban is!
-----------
Inkább motorozzunk!
Beszéljetek Erikkel, ő is jön a büdöspestről és ismeri a faház helyét!
..amúgy te sem hiányzol majd
..inkább fosnak egy-sok kérdést..
nem fogsz hiányozni.
..ha nem laknál ilyen távolban...rápillantanék.....de ezt most megúsztam
nyugi...ez a motor nem olyan elromlós....bár egy hanyag előző tulaj tud meglepetést okozni.
Már surlófények voltak amikor elhagytam Dunaharasztinál a főváros körzetét, még ugyan meleg volt, de már közel sem volt olyan tikkasztó mint napközben. Bugyinál a semmiből kaptam egy igazán hűsítő felhőszakadást, ami csak pár kilométeren keresztül tartott és pont csak annyira áztam el amennyire az full bőrbe öltözve 30 fok fölött még kellemes, mintsem kellemetlen lenne…majd innen nem messze, az Ürbői Betérőben, ami egy klasszikus 50% kocsma 50% vegyesbolt a semmi közepén, elfogyasztottam ráadásként egy kólát is. Itt amúgy szokásom megállni, bírom ezt a helyet.
Kunszentmiklós érintésével mire Szabadszállásra értem a nap is lenyugodott, de addig bal kéz felöl fekete fellegekben és villámlásokban, szemközt, néha szitáló eső kíséretében szivárványban jobb kéz felöl pedig az aranyló horizontban gyönyörködhettem. Nagy szerencsémre a szürkületi időszakban Szabadszállás és Izsák között összeakadtam egy Audissal, így lett felvezető autóm a legkellemetlenebb esti látási viszonyok leküzdéséhez. Elég jól megy a 3.0 V6 tdi…és elég borzongató a fák között a sötétben 160-170-nel követni sokad rendű úton.. és az a szemét a belterületen se vette el , én meg foggal-körömmel ragaszkodtam a felvezetőmhöz
Izsáktól a programom hazáig időjárás elemzésből állt, mert folyamatos villámlások, néha szitáló eső beköszönésével a vihar felé rohantam. A vihart Jászszentlászlóig sikerült beelőzni, és csak itt kellett kerülőre fognom, és útvonalat változtatnom majsa felé..
Nagy meglepetésemre a félegyháza-majsa utat teljesen felújították, így az újra felkerült a motorozós térképemre, mert most már tök nyugodtan lehet rajta döngetni. A vihart végül sikerült kikerülnöm, és szárazon hazaértem.
Soha rosszabb hazautat
Mikor csinálja?