Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok sikert. Nem vagy illedelmes, ez olyan, mint a köszönés, neked nincs időd kitölteni, nekünk meg nincs időnk válaszolni.
"csajtól vett MEGKÍMÉLT GS500" dumának ezen a fórumon mi nem dőlünk be.
"spanyol" SUZUKI kérdésedre válaszolva: bowden és középállvány kivételével, ataaa-hoz tudok csatlakozni.
nem csodálkozom. amilyen ámokfutást rendeztél egy haluskáért, ahogy olvastam odaát.
Persze!
Én összesen talán ha 2-4 murvás kanyarra emlékszem.
Értem, tehát amíg nem töltöm ki az adatlapom, nem segít senki, mivel ismeretlen vagyok?:D Szerintem illedelemesen kértem a segítségeteket, most az h nem töltöttem ki, sztem hatod rangú dolog, mivel csak egy választ keresek, és nincs időm, a forumozásra, nem tartom lényegesnek, de ha tényleg ezen múlik h most kapok e választ vagy nem, akkor ink megoldom magam
Jó lenne tudni egyáltalán,hogy mit jelent! Mert se szervízkönyv,se semmi.Ez számomra eléggé zsákbamacska kategória.Bár azért idáig a 300km alatt semmi nem jött ki rajta.Szinte a próba kör az ismeretlen fogalom manapság...........ez nagyon furcsa volt számomra!
ataaa,

Mi volt az útvonalatok? Legalább tudjam mit hagytam ki. :-)
Eléggé el lett tolva a délutánom, csak fél 8 körül ültem motorra, de már fél 11 re itthon is voltam. Csak egy kis karika volt, erre volt időm.
Megkerestem egy geoládát..
És az jót, vagy rosszat jelent?
Akkor rajta !
Holnap feldobom a képeket a mociról,hogy lássátok is.Bp.-n vettem a Motorradnál(Nagykőrösi út).Egy csajszié volt/de most érdekesen minden második motor csajé:-))/.Elképzelhetően tényleg csajé volt ,mert ideadták a címét/bár a telószámot azt nem/.Mennyire ismeritek egymást?Rendszám:UIS-157.Valaki esetleg ismeri ezt a gépet emberek?
Én Palicsra csak akkor megyek, ha szép az idő!
No,akkor már csak egy Délvidéki együtt gurulást tudnék elképzelni mondjuk Szabadkára vagy Palicsra és ha esetleg van még Csongrád-megyei köztünk,hát jelentkezzen!
Nem ismered oket.
Lesznek videok.
Én már kíváncsi vagyok azokra a videókra.
Kik voltak még Szotyin meg rajtad kívül?
Az így van, de a spanyolban szerelt GS is ízig vérig japán.
Összeszerelési gonddal meg nem találkoztam. Egyetlen idomtartó csavart hagytam el eddig, de valószínűleg én nem húztam meg rendesen gyertyacsere után.
Nem mindenki lehet ostehetseg.
Johettel volna......van kameram szivesen felvettem volna.
Végre valaki,köszi!Ma próbáltam egy láncot húzni,tisztítani,húzni,de nagyon elszoktam már ezektől.Úgy gondolom-de ebből nem akarok egy vitafórumot elindítani-hogy a japcsik azért más morállal dolgozgatnak!
Japánból jönnek a fő alkatrészek, Spanyolban meg összeszerelik őket. Egy két csavartól, fém konzoltól, amin rozsdafolt jelenik meg, semmi különbség. Az enyém spanyol és 60 000 km után kellett egy szelephézagoló lapkát cserélni, meg szinkronizálni a karburátort. Ezen kívül csak az olajat meg a szűrőket cseréltem rajta, meg egy kuplung bowdent használtam el. Na meg a középtámasz kiemelőrúdja hajolt el, mert teljes súlyommal próbáltam felrakni a sztenderre.
Láttam ettől sokkal sza...bat már az úton nem olyan nagy szám ez:-))!
Érdekes a reg.lap ,de próbálkoztam vele.Mondjatok mát valamit ezekről a Spanyol Suzukikról!
Köszönöm!Nem mai gyerek vagyok már.Pár motort már elnyűttem!:-))
Pedig de, Ottónak ott gurult a gyógyszere, én meg mentem, mint utánad, a végén már Eriket sem láttam, úgy dudáltam Neki a murvás drift után, hátha meghallja és lassít, de Ő is driftelt és profin visszahozta, ahogy kell
Bementetek erre a szakaszra?
Melyik szakaszon sikerült leküldeni? Gondolom nem az 526-on, mert az elég merész lenne. Bár amíg nem csúsztam meg a murvakupacon, addig é is peremtől peremig mentem rajta.