Velem hála istennek még soha nem fordult ilyen elő, pedig több mint 3 évtizede tankolok.
Egyébként ha megteheti az ember, érdemes mindig a már jól bevált kútnál tankolni.
Egy ismerősöm mesélte, hogy legalábbis a 90-es évek közepéig nagy disznóságok mentek a kutaknál. Jet kútnál dolgozott, és saját szemével látta, hogy vödörből csapvízzel higították a benzint "megfelelően" keverve, hogy még induljon vele a verda.
Teljesen egyetértek veled. A magyar kutak nagyrésze MOL benzint vesz és legfeljebb adalákolja saját szájuk íze szerint. Na emiatt én is az olcsó 95-re hajtottam, egészen mostanáig. Idén már 3x kellett karburátort tisztítanom a koszos (de egyébként megfelelő oktánszámú) benzin miatt. Azóta beszereltem egy benzinszűrőt és inkább kifizetem az 5-8 Ft "felárat" csak ne a szerelgetéssel teljen az időm.
A zöld/kék prémium nem MOL-tól van! Adalékolás mindenhol eltérő vegyszer. A Dusiba még más kúton nem is tankoltam
És akkor most jön a lényeg! Mindenhol kevernek a 95-höz etanolt....ami nem tesz jót a gumi cuccoknak (szelepszár szim. karbi gyűrűk...benzin csap ,stb)
A prémium cuccban utolsó infóim szerint még nincs ilyen kókányolás!
Oszt mindenki azzal eteti a szarát amivel akarja
Én egyszer valami hiper-szupert tankoltam Lovi javaslatára. Annyit éreztem, hogy enyhébb lett a motorfékem, meg kevesebb lett a pénzem úgyhogy többet nem tankoltam ilyet.
Egyik oldalán sem látom a kis létrát, de azért fasza!
Én ha túraendurot vennék az szerintem inkább DL lenne, hosszú távon jobban megbíznék benne, de arról is lehagyták sajnos a létra opciót.
a "jobb" benzinnel max annyit vettem észre hogy mintha jobban indulna hosszabb állás után
de mostanában inkább kijáratom-kiengedem a karbiból a benzint ha tudom hogy több hetet fognak állni a gépek
a jog fura, aszonynak is van az elmegy minden sz@rral is általában avval etetem meg a téli benzineket
Most mindenki vájt fülű műszerész vagy csak én vagyok ekkora fakaezű antigépész hogy semmilyen 95-ös közt nem érzek különbséget,legyen az olasz,horvát,szlovák vagy magyar.............még a sztárolt osztrákkal se.
Yamaha Jog-nál nekem nyomatékosabbnal tűnt a 100-assal, ill, GS-nél is: tökéletesebb égés, jobb reakcióidő, fullosabb ütem. A másik, hogy 95-el volt hogy köhögött, 100-assal semmi ilyen és pucolni sem kellett. Nem gondolom, hogy placebo, hajtani sem hajtottam jobban, vagy a 95-el Kevésbé. Persze nem kell csodákat várni, de tankolásonként nem sajnálom azt a plusz 500-at. Nem cigizek, belefér
a sima omw benzin is tuti a moltól van, nem egy omw-s tankert láttam ki-be jönni a molhoz. még osztrák rendszámú gépeket is
utoljára akkor volt számottevő különbség benzin téren amikor a 87es helyett 92est tankoltunk a zsiguliba
amióta ezek a 95ösök vannak mindenféle hígfossal vegyítve, azóta mind szar még a román legalja benzinnel sem veszek észre semmilyen különbséget(leszámítva a szagot)
nemrég tankoltam 100ast(elméletileg nincs benne etanol) az sem volt semmivel sem jöbb a többitől
Már csak az a kérdés, hogy melyik kút honnan szerzi be a benyát, a logós kutak jó része szerződött kút....láttam már vpoweréknél mol tankert.....de maradjon meg az illúzió....hogy én is válasszak nekem az olcsó 95-ös jön be
Nem olyan tragikus a helyzet! Ha annyira rozsdásodna, akkor vissza kéne hívni az összes GS-t, abba pedig a SUZUKI bele döglene. Mi csak jól járnánk vele, de ez a veszély nem fenyeget minket. Ez a motor egy igás ló, elnyűhetetlen, felületi rozsda nem rozsda. Hacsak nem kerül roncstelepre, előbb fogok én megdögleni mint ez a motor. Minimális odafigyeléssel kitartó társad lehet és nem kér sokat.
Úgy vettem észre máshol is csinálják. Az illatán lehet érezni. Amikor finom aromás illata van, akkor kevesebb benne a mindenféle szir-szar, ha büdös gázszagú, akkor besokalltak a bioetanollal...
Sziasztok!Meglett a Fals levegö hiba!A kedves nevesincs benzinkúton nagyon finom etanollal feltöltött benzint tankoltam,(kedves benzinkút tulajdonos biztos eltévesztette a e 85 aranyat)minek következtében a motor telljesítménye lecsökkent a fogyasztasa megnött,az alapjarat megszünt és a kipufogóban tüsszögött a motor.Érdemesebb nevesebb kutaknal tankolni ugylatszik!
Egyébként ha megteheti az ember, érdemes mindig a már jól bevált kútnál tankolni.
Egy ismerősöm mesélte, hogy legalábbis a 90-es évek közepéig nagy disznóságok mentek a kutaknál. Jet kútnál dolgozott, és saját szemével látta, hogy vödörből csapvízzel higították a benzint "megfelelően" keverve, hogy még induljon vele a verda.