Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előbb leér a lábtartó majd elkezd felhajolni,aztán a kipufogó,középsztender kombón felfekszik és csúszik keresztbe.....legalábbis az 1.2-esen.....
Kurva jó ám úgy motorozni, de szerintem többet olyat már nem csinálok.
Amúgy a minap láttam egy rolytostáskás csopperost német rohambili-napszemüveg-póló kombóban 130-140-el csapatni a nulláson.
Embertelen ahogy birta azt ahogy a bőre is lobogott mindenhol.
pff ...majré csík fetisiszták
A GS450-em is ilyen volt.. de csak akkor ha ült rajta utas. Mondjuk az is igaz ha nem ült rajta, akkor fel volt hajtva, úgy meg nehezen tud leérni.
És a leg morbidabb a DL 1000 ahol az utas lába ér le először.
Mindíg is kuncogtam a pilótán mikor boldogan mondja hogy húúúú karcoltam lábtartóval az aszfaltot.

Há az nem mindegy mivel.

Gixerrel vagy csopperrel?

Amúgy nagy a difi.
VFR800 nak a dobozok és az idom a kipuffnál ér le Busán a dekli magasságában az idom majd a dekli és a kipuff rövid sorrendben.
Szupersportnál az idom.

És van az álcahálós marha akinek még a sisak is.
Ezen a képen mondjuk jól látszik hogy a töve akar leérni, hiába akkora batár a vége.
De az elég közel van a földhöz, pedig nem is dönt olyan hű de nagyot, csak tornászik...feleslegesen.
Hát a fene tudja...mondjuk valószínűleg azon is múlik hogy felfele vagy lefele haladsz, hogy hol van jobban összeülve a futómű.
Laller az SV1000-en is lekoptatta a kanyarban a dob sarkát.
Szerelni kell rá görkorigörgőt és nincs is gond.
Amikor gumizták a gépem a revolutionmotornál akkor ott álltak a műhelyben pályagépek is, azoknak is karistosak voltak az oldalidomai, mert azokat is le lehet ám borítani addig hogy lejöjjön róla a festék, nem kell hozzá elesni. Mondjuk olyan magasságban voltak a karistok, hogy addig közúton dönteni, ha nem is lehetetlen, de nettó istenkísértés.
A Suzuki mérnökei se teljesen hülyék... akkor fog az a dob leéérni kanyarban, ha feljebb húzza a delikvens a lábtartót, és úgy feszegeti a határokat.
Szlovák tapasztalatom az hogy sportmotorokon előbb ér le a tank mint a lábtartó.
"Amit hallottam azt elfelejtem;
Amit olvastam, arra emlékszem;
Amit csináltam, azt tudom."

Tehát könnyen lehet.
Tesztelni is fogod?
Számolj! (bár ezt pont neked mondom?) Mennyi ideig tartod meg a motort...kb. mennyit mész majd...beszámítási érték....cerka varázsló faktor..stb.
Mit garantál a gyártó? Teljesítmény,élettartam stb..

Létezik méretpontos koppintás?
Ránézésre is életveszély. Ha kitapasztalod, egy idő után le fog érni a kanyarokban.
Most hogy lebontottam a GS burkolatát, láttam hogy nem csak a lábam meg a lábtartó/sztender ért le, hanem a hasidom is el van koptatva mindkét oldalon. Nem véletlenül éreztem hogy kibillenek a kanyarban néha.
Következő motorom olyan lesz, aminek már csak az árokban meg kavicságyban fog leérni bármije is.
Végülis ja.
Nekezd......................mert berág.
Mostanában elsősorban közlekedek. Igaz a bódissal sokkal szebb a hangja, de a hétköznapokon nem olyan rossz a csendes motor.
Az 1250-es csapágyasra küldené a fékpadot.
Levetted?
Mért?
Nem is hangos. Tök csendben van a padláson.
Adnál 15-20e-ret azért amit tudsz?
Mérésenként.
Majdnem 50 rugó rossz esetben.
Nagy híve vagyok a felesleges dolgoknak de szerintem ez csak pénzkidobás.

Ahogy ganja mondja.
PC-vel kombinálva simán lehet...............de az mégtöbb.
Ha komolyan vennénk ezt a sportdobozást 2-5 kilóig lehetne rá költen ami azért már a brutáldurva kategória.

És a tied hangos.
Én sem vetem észre semmiféle változást a hangon kívül. Ezért írtam, hogy az objektív mérésre kíváncsi lennék. 12000 km-et mentem eddig vele, hol ezzel hol azzal a dobbal.