Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ataaa, kész az új géped: 750
A búrám lehet nőtt, mert korábban L-est vettem és az volt olyan kényelmes, mint most az XL, bár igaz, az 8 éve volt, azóta nagyobb lett az arcom

A dobozra 1400gr van írva, de tényleg nagyon könnyű. Ráálltam a mérlegre, ott viszont csak 1,2kg volt a különbség sisakkal és anélkül, persze lehet ennyit csal, "óccó" volt

Összehasonlítottam babym Jetjével, és jóval könnyebb nála. Igaz abban van minden (bogárháló, napszemüveg, ívelt hátul, mint ataaa-é), csak D gyűrűje nincs
Ja és tényleg 400-al mész?
Tényleg csak 1300 gramm?
Kényelmes?
Vettem átmenetileg egy alapsisakot. Egyszerűen nem bírom ki, hogy ne üljek a gépre, a másik felújítás projectjének sikerességétől teszem majd függővé a profi sisak beszerzését. Ha jól sikerül, akkor csak plexit cserélek rajta, ha nem, akkor jön az új.

A mostani szerzemény (végül utas, vagy tartaléksisak lesz):

Airoh Speed Fire PitBull

Érvek:
- az Airoh már bizonyított számomra 2 perecnél
- van rajta D gyűrű (le tudom zárni), míg 50e alatt máson nem volt
- 27e helyett megkaptam 20e-ért (kifutó modell)
- bár mondták zajos lehet 400cc fölött, de legalább kipróbálom a füldugóm
+1

Kérdezd ataaa-t, nemrég volt nála a gép, ill én is Hozzá hordom
Karakas Lajos
0630 kétszáztíz 0897
Ezek mind mind a kezdődő titting előjelei
nálam a relé (bár nemtom mi az) csattan akkorát, hogy azt hiszem szétesik a blokk.
és ez csak a gyenge akksinál van...
Pontosan ez az oka: a kipufogóban robban be a felhalmozódott benzin levegő elegy. /Amikor nincs szikra csak néha egy-egy vagy gyenge szikra. Bizonytalan gyújtású szoc. motoroknál rendszeresen előfordult./
De a relé is csattanhat ha nincs elég szufla az akksiban. A felvétel alapján úgy hallatszik hogy kipu...
Nem ég el a keverék a hengerben, és a dugattyú kinyomja a kipufogóba. Majd amikor kap szikrát, az egész egy nagy durral ég el. Szerintem...
Amikor kompressziót mértünk Sanyinál, elfelejtettük visszarakni a pipát. Hosszasan önindítóztunk, mire észrevettük hogy mi van. Aztán jött a nagy bumm.
felnőtt a kis titing ! indián neve : Nagy Csatt , aki a Szarakksi rezervátumban lakik.
Egyszer nekem is csinált egy ilyet. Ez miért van amúgy?
pontosan ez volt...
Nekem soha nem csinált ilyet!
Mondjuk amekkora gyökér a csávó...szerintem kókányolt..
..igaz aki cellazárlatos aksit akar másokra rásózni...azon nem is csodálkozunk.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Valószínűleg ez történt a te motoroddal is. Tipikus jelenség.
Sziasztok , segítség kellene , Budapesten ismertek , korrekt motorszerelőt. Aki ért is az gs500 f karburátorához is.
köszönöm előre is , jó gurulást nektek
A 650-nél is.
Ezt betettem az aranyköpés gyűjteményembe
Nekem a kormany-tank-hatso labtarto combo jott be eddig.