Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

86 Nm 11200-as fordulaton? Nem nagyon adok a számokra, de ez elég szarul hangzik.
Olyan szűk 600ban gondolkodom. Meg van hirdetve? Mert találtam egyet márkakereskedésben
Pont nem a fizika törvényeit mértem fel, mert azt addig már felmértem (minden leér/új motor jövőre)! Ott nem a technika hibázott, hanem én, másra figyeltem. Az ívet kell figyelni, nem a kacsázó kellemetlen objektumot. Néha jobb az ilyet hagyni mint megelőzni.
Ha nem felfelé kapom el hanem lefelé, akkor 3 kanyarig tart a kapcsolatunk. Az első után megelőzöm, a második után integetek és a harmadik után soha nem lát többet.
Csak hát hegynek felfelé pont annyi teljesítményt nyújt a GS, mint ezek a nagy robik...
Egyébként igen, olyan jó érzés, hogy nem küzdessz az elemekkel, hanem elsiklasz benne... simán hoz 4-5 pacit az idom, mert a tied kb. úgy megy, mint az enyém. Na meg az újabb ülés is kényelmesebb, ha a régi szaros koskormányom lenne, akkor meg pláne.
Keszeg effektus.
Egyébként ez is relatív, mi a drága. ataa most mérte fel a fizika törvényeit és szvsz. megúszta 20-40 rugóból, ami nem sokkal több, mint egy E átépítés. Le lehet zúzni komolyan is, de akkor már az érdekel a legkevésbé.
Lényegi kérdés, hogy mennyit szánsz rá, mert van itt fórumon kereskedésbe leadott F, amiért kezeskedünk (pl. Lovy gépe), szívesen látnám viszont az utakon.
Van egy régi közhely, ami igaz.
Kétféle motoros van, aki már esett és aki még nem.
Nem basztatás, de mindenki esik, vagy dől, vagy csúszik, lehetsz te egy isten, de egyszer szarul fognak állni a csillagok.
Ja hát igen, ezt gondoltam. Akkor lesz belőle E Csak egy első lámpa kell :D
Mert ha elcsúszol, akkor bizony az idom az drága vicc
Javítani akkor kell, ha esel, ha rendesen karbantartod, ugyanazok a költségek.
Bocsi, annyit javítanék, hogy én egy 89-es E-t tudok összehasonlítani egy 2004-es F-el, lehet a későbbi E ugyanazt tudja, tehát szubjektív a véleményem.
Miért drágább javítani ha ugyanaz?
Mikron különbség van, viszont a fogyi tényleg jobb elvben. Viszont drágább javítani cserébe. A hűtés az idom miatt kell, ha nincs idom, nem kell olajhűtő neki. Azt vedd, amelyik jobban tetszik formára.
Nincs különbség, E is orrnehéz, de valahogy kellemesebb az egyenesfutása az F-nek.
Van rajta plusz olajhűtés, nagyobb tempónál is stabilnak érzed, a gyári végsebességadatok is eltérnek (hát még a való életben ) és igen, orrnehéz! Hátsó gumit könnyű megcsúsztatni, de nem vészes (nekem múlt hétvégén pont vészes volt)
Eddig úgy tudtam hogy minden GS orrnehéz, nem csak az F...
Sziasztok!
Nem rég kérdezősködtem már itt GS500-al kapcsolatban. Első nagymotor lesz. Most a látóterembe került egy F is, eddig csak E-ben gondolkodtam. Az idomokon kívül van bármi különbség köztük? Vezethetőségben mennyit befolyásol?
Azt olvastam, hogy az F nagyon orr nehéz, viszont jobb a hűtése és a fogyasztása.

Kösz a segítséget
köszönöm !
Csak beallitas es perfekt.
Remelem.
Szimering volt cserelve.
Tavaly tavasszal.
Én is SK után, szimeringcserével
Az also villahid,elso kerek tartocsavarokat lazitsd fel es kezd el tolni tekergesd jobbra-balra a kormanyt es fekezz nagyokat kozben.

A tavalyi mecseki buli utan nekem is total elallt.De siman megoldottam.
Akkor jó lehet!
Persze hazajöttem, csak meg volt csavarodva az egész idomzat és akkor ha elengedtem, kissé jobbra tartott. Aztán még be-beszorult az idom és a villa közé a fékcső, akkor meg pofára akartam esni...
Majd ütköznék innen pár F tulajdonossal egy közös gurulásra és az egyéb bisz-baszokkat (mint például fékcső tartó konzol, meg ilyenek) a megfelelő pozíciókba állíthatnám.
De előtte is volt egy olyan érzésem hogy enyhén dől jobbra. Nehéz belőni a hátsó kerék párhuzamosságát is, mert nagyon gyatra az a lemez ami mutatná.
Nem full kényelmes, nyom amennyire kell, de az L-es nagyon durva volt, így lett belőle XL-es...
Hazajottel vele?
Nem rossz!
Megcsinálták az idomokat, szépen össze lett rakva, a lámpa füleit is visszahegesztette, most már csak fényezni kéne meg matricázni a sérült részeket...de nem igazán izgat. Így is fekete a javítás, alig látszik.
Holnap megyek haverhoz délután konzolt hajtogatni. Most már látom hogy mit merre kéne, úgyhogy szerintem jó lesz. Pár csavar még jól jönne, de amíg nem találok megfelelőt, rakok bele akár milyet...
Aztán jön a főpróba, ne húzzon semerre...
Ha kényelmeset vettél akkor el is basztad.
Feszeset kell venni, és amikor felveszi a fejed formáját, azután lesz kényelmes.