Pont nem a fizika törvényeit mértem fel, mert azt addig már felmértem (minden leér/új motor jövőre)! Ott nem a technika hibázott, hanem én, másra figyeltem. Az ívet kell figyelni, nem a kacsázó kellemetlen objektumot. Néha jobb az ilyet hagyni mint megelőzni.
Ha nem felfelé kapom el hanem lefelé, akkor 3 kanyarig tart a kapcsolatunk. Az első után megelőzöm, a második után integetek és a harmadik után soha nem lát többet.
Csak hát hegynek felfelé pont annyi teljesítményt nyújt a GS, mint ezek a nagy robik...
Egyébként igen, olyan jó érzés, hogy nem küzdessz az elemekkel, hanem elsiklasz benne... simán hoz 4-5 pacit az idom, mert a tied kb. úgy megy, mint az enyém. Na meg az újabb ülés is kényelmesebb, ha a régi szaros koskormányom lenne, akkor meg pláne.
Egyébként ez is relatív, mi a drága. ataa most mérte fel a fizika törvényeit és szvsz. megúszta 20-40 rugóból, ami nem sokkal több, mint egy E átépítés. Le lehet zúzni komolyan is, de akkor már az érdekel a legkevésbé.
Lényegi kérdés, hogy mennyit szánsz rá, mert van itt fórumon kereskedésbe leadott F, amiért kezeskedünk (pl. Lovy gépe), szívesen látnám viszont az utakon.
Van egy régi közhely, ami igaz.
Kétféle motoros van, aki már esett és aki még nem.
Nem basztatás, de mindenki esik, vagy dől, vagy csúszik, lehetsz te egy isten, de egyszer szarul fognak állni a csillagok.
Bocsi, annyit javítanék, hogy én egy 89-es E-t tudok összehasonlítani egy 2004-es F-el, lehet a későbbi E ugyanazt tudja, tehát szubjektív a véleményem.
Mikron különbség van, viszont a fogyi tényleg jobb elvben. Viszont drágább javítani cserébe. A hűtés az idom miatt kell, ha nincs idom, nem kell olajhűtő neki. Azt vedd, amelyik jobban tetszik formára.
Van rajta plusz olajhűtés, nagyobb tempónál is stabilnak érzed, a gyári végsebességadatok is eltérnek (hát még a való életben ) és igen, orrnehéz! Hátsó gumit könnyű megcsúsztatni, de nem vészes (nekem múlt hétvégén pont vészes volt)
Eddig úgy tudtam hogy minden GS orrnehéz, nem csak az F...
Sziasztok!
Nem rég kérdezősködtem már itt GS500-al kapcsolatban. Első nagymotor lesz. Most a látóterembe került egy F is, eddig csak E-ben gondolkodtam. Az idomokon kívül van bármi különbség köztük? Vezethetőségben mennyit befolyásol?
Azt olvastam, hogy az F nagyon orr nehéz, viszont jobb a hűtése és a fogyasztása.
Persze hazajöttem, csak meg volt csavarodva az egész idomzat és akkor ha elengedtem, kissé jobbra tartott. Aztán még be-beszorult az idom és a villa közé a fékcső, akkor meg pofára akartam esni...
Majd ütköznék innen pár F tulajdonossal egy közös gurulásra és az egyéb bisz-baszokkat (mint például fékcső tartó konzol, meg ilyenek) a megfelelő pozíciókba állíthatnám.
De előtte is volt egy olyan érzésem hogy enyhén dől jobbra. Nehéz belőni a hátsó kerék párhuzamosságát is, mert nagyon gyatra az a lemez ami mutatná.
Nem rossz!
Megcsinálták az idomokat, szépen össze lett rakva, a lámpa füleit is visszahegesztette, most már csak fényezni kéne meg matricázni a sérült részeket...de nem igazán izgat. Így is fekete a javítás, alig látszik.
Holnap megyek haverhoz délután konzolt hajtogatni. Most már látom hogy mit merre kéne, úgyhogy szerintem jó lesz. Pár csavar még jól jönne, de amíg nem találok megfelelőt, rakok bele akár milyet...
Aztán jön a főpróba, ne húzzon semerre...
Ha nem felfelé kapom el hanem lefelé, akkor 3 kanyarig tart a kapcsolatunk. Az első után megelőzöm, a második után integetek és a harmadik után soha nem lát többet.
Csak hát hegynek felfelé pont annyi teljesítményt nyújt a GS, mint ezek a nagy robik...
Lényegi kérdés, hogy mennyit szánsz rá, mert van itt fórumon kereskedésbe leadott F, amiért kezeskedünk (pl. Lovy gépe), szívesen látnám viszont az utakon.
Kétféle motoros van, aki már esett és aki még nem.
Nem basztatás, de mindenki esik, vagy dől, vagy csúszik, lehetsz te egy isten, de egyszer szarul fognak állni a csillagok.
Javítani akkor kell, ha esel, ha rendesen karbantartod, ugyanazok a költségek.
Eddig úgy tudtam hogy minden GS orrnehéz, nem csak az F...
Nem rég kérdezősködtem már itt GS500-al kapcsolatban. Első nagymotor lesz. Most a látóterembe került egy F is, eddig csak E-ben gondolkodtam. Az idomokon kívül van bármi különbség köztük? Vezethetőségben mennyit befolyásol?
Azt olvastam, hogy az F nagyon orr nehéz, viszont jobb a hűtése és a fogyasztása.
Kösz a segítséget
Remelem.
Szimering volt cserelve.
Tavaly tavasszal.
A tavalyi mecseki buli utan nekem is total elallt.De siman megoldottam.
Majd ütköznék innen pár F tulajdonossal egy közös gurulásra és az egyéb bisz-baszokkat (mint például fékcső tartó konzol, meg ilyenek) a megfelelő pozíciókba állíthatnám.
De előtte is volt egy olyan érzésem hogy enyhén dől jobbra. Nehéz belőni a hátsó kerék párhuzamosságát is, mert nagyon gyatra az a lemez ami mutatná.
Megcsinálták az idomokat, szépen össze lett rakva, a lámpa füleit is visszahegesztette, most már csak fényezni kéne meg matricázni a sérült részeket...de nem igazán izgat. Így is fekete a javítás, alig látszik.
Holnap megyek haverhoz délután konzolt hajtogatni. Most már látom hogy mit merre kéne, úgyhogy szerintem jó lesz. Pár csavar még jól jönne, de amíg nem találok megfelelőt, rakok bele akár milyet...
Aztán jön a főpróba, ne húzzon semerre...
Feszeset kell venni, és amikor felveszi a fejed formáját, azután lesz kényelmes.