Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Fenét hisztizel.
Ha nem borulna el az agyad ilyenkor értelmeznéd is hogy nem lovagolok teljesítményen.
Változni fog a karaktere és nyomatékgörbéje.
És van aki észreveszi van aki nem.
És általában nem szokott ennyi ideig tartani egy döntés az embereknek hogy kell e sportdob vagy nem meg hogy milyen kell bódis vagy raptpr vagy a fene tudja mi.
Ettől meg nekem borul el az agyam.

Ez lassan Isaura története leonsióval keverve flevi sárga sv-t veszek szappanopera.

Nézd meg vidiét és ha tetszik akkor vedd meg.

Eddig úgy voltam vele hogy személyes találkozás megold mindent....................de őszinte leszek.

Tartókonzol egyenlőre megvárom hogy teljesít a jövő heti túrán.15.-e után kiderül megéri e a szinter költséget.
Így van! Ezért is agyalok annyit. Ugye linkeltem is, hogy a Yoshinak is van már e-se, csak 3 kilót sajnálok rá
Ui: mondjuk a hurkatöltő helyett valami könnyű,csinos cucc sokat dob a kinézeten...
...ellenben a gyári dob nem véletlenül lett akkora és olyan....mert a japcik azért nem hülyék..
Igazándiból mindenkinek másra áll a cerkája...ki úttalan utakon használja az eredetileg nem arra tervezett motort...ki átfesti....ki pedig tréleren hurcolgatja (bocs ezt nem hagyhattam ki) ezért bántani,megszólni valakit szerintem nem helyén való.
..meg aztán kiba jó lenne ha már nem baszogatnátok egymást oda-vissza.
Kipuff.
A száraz adatok megmutatják a valóságot (lovi utána power commanderre fog gyűjteni)
Az én infóim erről lehet ,hogy nem feltétlenül igazak...de egy hozzáértőtől azt hallottam ,hogy hengerenként egy kihangolt kipuff a legjobb. Egy sima dob cseréje is okozhat érezhető változást...ha azt a gáz lengésére méretezik.
Az élményfaktor viszont vitathatatlan. Én az utóbbi időben (talán mert öregszem) a csendesen karakteres hangokra szavazok.
A mai motorok szimpla SZÁMÍTÓGÉPES OPTIMALIZÁSA ( bassz caps) A régi szarok precíz karburálása is mindig érezhető változással jár...és az élettartam növekedését se felejtsük el..
Már csak az a kérdés ,hogy egy igazán jó és hatásos cucc ér e annyit amennyire a cerkát felállítja..
Kis pénz kis foci (kivéve az Argentin Brazil utcakölköket) ez valahol mindig érvényes..
Szakadj már le a teljesítményről! Csak Te szőrözöl 1-2 LE-n. Mondom a méret és az esztétika, ebben a sorrendben.
Az egész onnan indult, hogy a kocsisor között idegesít a kilógó hurkatöltő.
Te szoktál megsértődni, én max felb@szom az agyam a marhaságaidon. Komolyan, azok számára kezd ez gáz lenni, akik védenek, na mindegy is.
Ha meglesz a gombám és a konzol, majd szólok, inkább azt okoskodd ki, hogy Neked mennyi szintereztetni valód lesz!
Ja és hogy picit örüljél ma benn toltam venni egy légszűrőt................bassz elbizonytalanított a Tiger 800 Vs. speed 1050.......................öregszem és leér a lábm róla.
Nem telitalpal.
Úgyhogy az utód lehet a 800-as lenne.
Pont ezt vártam tőled.

Esztétika OK.

Teljesítményt mondom előre.................padon fogsz látni egy alsó tartományi gyengülést és felsőben picit jobb lesz.
Érezni.............kurvára semmit nem fogsz tapasztalni belőle.

Egyedül az igen cerkaállító,vigyorfaktort tudod elkönyvelni amit a kellemes hang okoz.
Még berakott szűkítővel is.
Picit azért fogod gyorsabbnak tartani a motorod mert a hang miatt jobban fogod húzni neki.Ettől megnő a fogyasztás vérmérséklet szerint.
Mindez elsőkezes tapasztalat egy 3-4 hónapos Yoshimura RS3 után.

Visszatettem a gyárit,eladtam a motort,vettem másikat.
Néha eljátszom a gondolattal hogy kéne dobba beruházni de elmúlik.
Jelenleg ott tartok mivel levettem a két dobot hogy tetszik nélküle is.
De el fog múlni mert nincs 150-200e-rem rá.


És igen alapjában egy rendes tag vagyok..................csak néha a szőrszálhasogatástól szoktam kérdezni picit lényegretörőbben.

És feleslegesnek tartok két padozást csak az előtte-utána miatt.
Max ha PC-t is szeretnél rá.

Remélem nem sértődsz be megint mert azt nem venném a lelkemre.
Isten ments, hogy csiszoljon a stílusán...!
Ha figyelmesen visszaolvasnál tudnád, hogy az egyik a méret a másik az esztétika ami miatt másik dobot akarok.

A padozással csak annyi a cél, hogy ne romoljon a gyári beállításokhoz képest a gép és ne büntessenek meg külföldön akár hang, akár károsanyag kibocsájtás miatt. De ha már méretem, akkor lássam, hogy egyéb paraméterek is változnak-e.

Feltételezem, ha van róla papírom, jobban meg tudom védeni az álláspontom, ha esetleg meghibásodás adódik és nem akarják a garit érvényesíteni a dob miatt. Kb ennyit várok.

De csiszolhatnál a stílusodon, mert jónéhányan lobbiznak melletted, hogy milyen baromi rendes srác vagy, ezekből a hsz-okból viszont nem nagyon jön le
Mit vársz tőle?
Erre én is kíváncsi leszek.
Köszi, utánanézek mindkettőnek
AGO motor...IX. ker
MZ kormány állítólag csereszabatos. A bowdenek lehet rövidek , akkor azok csere...
Ott van Esztergomban a Prop-Tech is.
Ha már itt tartunk le akarom méretni a dobcsere előtt és után a vasat. RB-on kívűl nem nagyon lehet máshova vinni, Ugye?
Egy jól kihangolt két dobos cucc lazán 4-5 pacit rápakol a GS-re..
..ne feledjétek költséghatékony motorról beszélünk.....nem véletlenül van csak egy dob rajta....
Amúgy szerintem állat
Na jó, még a 900-as Hornet, esetleg... de csak olyan alapon hogy melyikből találnék éppen jobb vételt.
Egyébként annyira nem volt rossz választás a részemről a Divi.. mert most megnéztem mi kapható a nagyjából 500-750ezer forint közötti árkategóriában, és arra jutottam, hogy ennyi pénzből, egyetlen motornak most is 900-as Divit választanám. Egyszerűen, arra amire nekem kell a motor, arra nem találhatnék ennyi pénzért jobbat.


Egy XX-re mondjuk lehet hogy elcsábulnék, de igazából a fenének lenne kedve átíratni meg gumiztatni egy 160 lovas motort.. gondolom 7-7,5 literrel az is eljárna, szóval még az lenne a legkevesebb..
A bukócső nincs a motoron

Amíg nem lesz enduróm, addig ez lesz.. ha pedig majd egyszer lesz, akkor nem nagyon fogok az aszfaltos géppel poros utakon járni. Az biztos, hogy egyszem motornak endurót nem fogok tartani.. (a túraenduró az már más kérdés..)
Egyébként tényleg csak érdekességképpen írom és nem piszkálásképpen , hogy nyilván a kényszer szülte, de az a bukócsőprojekt is elég idétlen sztem. a motorodon, meg maga a motorválasztás is, ahhoz a stílushoz, amit sztem képviselsz. Persze biztosan kényszer, az anyagiak is közrejátszhattak ebben.
Ez legyen a legkevesebb, az a lényeg, hogy neki tetszik. Amúgy meg úgy tudom, baromi rendes tag.
Bluenak ha jól tudom úgy volt duplakipufogós a gépe, hogy az egyik az tök kamu volt, pusztán esztétikai célokat szolgált. Ezt inkább nem is akarom bővebben kommentelni.. legyen elég annyi, hogy nem ragadnak magukkal a Blue által elkövetett "motorszépítő" eljárások..
Ezt beszéld meg Blue-val is :D
Én múlt évet úgy mentem végig, hogy beindult pöccre, de utána kellett 10 perc, mire visszatöltött, hogy megint induljon, leszartam mentem és kész.
Tavasszal kapott akuvit-et, feltöltöttem, de 4-5 nap állás után megint halott volt. Vettem bele egy új vartát és hibátlan, én nem fogok többet baszakodni aksival, szar, megy bele az új.