Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm, akkor nem kell aggódnom, egy új akku és annyi.
Ott a pont . Jó akkuval nekem is azonnal indul . Csak végigjátszottam mindent amíg az előző akkum ki nem lehelte a lekét .
Egy jó GS-nek, jó akkuval szabad ég alatt is kell indulnia minden gond nélkül még télen is akár ítéletidőben. Az enyém bombabiztosan indul minden körülmények között.
A vége lemaradt:

Nekem a szabad ég áll a motorom és kora tavasztól késő őszig használom. Főleg a hideg reggeleken produkálja ezeket a tüneteket, amit írtál. Szóval elég sok módszert kipróbáltam már az indításra.

Tehát töltsd fel az akkudat, vagy ha már rossz, vegyél másikat. Menjél legalább 20-30 percet minden beindítás után, megállás nélkül, hogy vissza tudjon töltődni az akku.
Amúgy sem értem mit kínlódtak a bikázással

Betolod, elgurulsz vele a legközelebbi akku boltba, csere és go
Vagy ha nagyon matekolsz, hazagurulsz, este kis google-zás a legjobb árért, majd reggel megint betol és irány a bolt, ennyi
Mint ahogy írtad lemrült az akkud. Ez az oka mindennek. Az önindítóból jön ez a csattanó hang. Nálam is akkor csinálja, amikor lemerülő félben az akksi. A lecsökkent (indító) feszültség (és áram) miatt az önindító nem képes eléggé megtekerni a főtengelyt, ráadásul a gyujtás is gyengélkedik ilyenkor, ami tovább csökkenti a beindulás esélyét. Megtolásra azért szokot elindulni, mert az utolsó indítózástól rendszerint eltelik egy kis idő, ami alatt az akku magához tér egy kicsit, és tolás közben csak a gyujtást kell árammal ellátni, az önindítót nem. Tovább növelheted az esélyeidet, ha lehúzod a lámpa saruját (ha a tieden sincs kapcsoló), mert akkor a lámpa sem fogyaszt (5A-t ezzel is meg lehet spórolni).

Ha már bikázni kell, akkor be kell indítani az autót, mert így rögtön 14,2V fogja forgatni az önindítót a 10-11V helyett. A bikakábel csatlakoztatása után kell várni 3-5 percet, addig is töltődik a motor akksija egy kicsit.

A bikakábel is meg tud tréfálni, ha oxidálódott az érintkezési felület, semmit nem használ, mint ha ott sem lenne. Szóval a felületeket meg kell tisztítani előtte.

Ha a 3-4. indítózás után sem indult el, akkor vissza kell nyomni a szivatót, mert már megszívta magát és így tuti nem indul. (Viszont ha elindul akkor ismét rá kell húzni, mert ugye attól még hideg maradt a motor mert nem indult el elsőre)

Nekem a szabad ég áll a motorom és kora tavasztól késő őszig használom. Főleg a hideg (
Valószínűleg berobbant a benzin a kipufogóban.
Egyetértek

Egy kategória a púpos ruciban 3cm majrécsíkkal motorozó műmájerekkel
Nem azt mondtam, hogy ugyanazt, de annak is meglett volna a brumm-brumm hang, tök felesleges a két külön leömlő... legyen jó hangja, de ne építsen már belőle bicigligumis SV1000-et...
Sza, szerintem ez béna.
Nem ugyan azt a hangot produkálja egy kettő az egybe meg egy kettő a kettőbe rendszer. De igazából szerintem nemhogy ez a kettő, de ebből egy is sok lett volna. Meg egyáltalán minek ilyen egy GS-re? Fékre-futóműre való költést valahogy jobban el tudnám fogadni.. de ezt?
Nem csak kanyarodni nem fog, de tök felesleges is, hangra egy is tökéletes lett volna...
ennyi? és mi csattant benne?
Ezt a motort se motorozásra tartják... Ezzel a konfiggal nem nagyon fog kanyarodni
A sok indítózástól tekeréstől több benyát kapott.
Ma kicsit fura dolog történt: lemerült az akksi, ez még annyira nem vészes, viszont a haverom Vectrájáról akartuk bebikázni a GS-t, de nem jött össze, cserébe amikor indítóztam bikázásnál, valami egy jó nagyot csattant. Mindezt 2-3x próbáltuk, utána már nem mertem. Betolásra viszont simán elindult. Haza is jöttem vele minden gond nélkül. Szerintetek mi lehetett a csattanás? Kb egy hete volt nagyszervízen Budakalászon, ott a szerelő azt mondta, hogy minden rendben van a géppel...
Üdv srácok!

Olyan kérdésem lenne, hogy miként lehetne túrakormányt szerelni egy 92-es évjáratú GSre? ha valaki csinált már ilyet és van tapasztalata benne annak szívesen meghallgatnám a tanácsát, hogy mit és honnan érdemes beszerezni az átalakításhoz és, hogy kb mennyiből jönne ez ki. Előre is köszönöm a válaszokat.
Én Finsterrel tettem fel 3 videót, a hangzást annyira nem adja át, élőben picit finomabb...mondjuk a sor nyílik előttem az úton...
http://youtu.be/n8W5Lf5xohM
Hát most túra elött ne erre k*rja már el a pénzt! Inkább motorozza el, csináljon E-t az F-ből, fel lehet ruházni a gépet később is!
Majd szeptemberben megyek utánad, nyugi
Olcsó benzint, széles utat, kevés nyulat
Jó utat!
Nohátakkor mónibrigi good speed.
Halihóóó srácok!
Holnap indulok, úgy hogy ha nem jelentkeznék hétfőn akkor elmosott az árvíz, vagy aknára hajtottam...stb, persze ez nem történhet meg .
Pesten a Fehérvári út 120 alatt is van egy jó műanyagos.
Szia. Nézd meg az adatlapomon a videót.