Egy jó GS-nek, jó akkuval szabad ég alatt is kell indulnia minden gond nélkül még télen is akár ítéletidőben. Az enyém bombabiztosan indul minden körülmények között.
Nekem a szabad ég áll a motorom és kora tavasztól késő őszig használom. Főleg a hideg reggeleken produkálja ezeket a tüneteket, amit írtál. Szóval elég sok módszert kipróbáltam már az indításra.
Tehát töltsd fel az akkudat, vagy ha már rossz, vegyél másikat. Menjél legalább 20-30 percet minden beindítás után, megállás nélkül, hogy vissza tudjon töltődni az akku.
Betolod, elgurulsz vele a legközelebbi akku boltba, csere és go
Vagy ha nagyon matekolsz, hazagurulsz, este kis google-zás a legjobb árért, majd reggel megint betol és irány a bolt, ennyi
Mint ahogy írtad lemrült az akkud. Ez az oka mindennek. Az önindítóból jön ez a csattanó hang. Nálam is akkor csinálja, amikor lemerülő félben az akksi. A lecsökkent (indító) feszültség (és áram) miatt az önindító nem képes eléggé megtekerni a főtengelyt, ráadásul a gyujtás is gyengélkedik ilyenkor, ami tovább csökkenti a beindulás esélyét. Megtolásra azért szokot elindulni, mert az utolsó indítózástól rendszerint eltelik egy kis idő, ami alatt az akku magához tér egy kicsit, és tolás közben csak a gyujtást kell árammal ellátni, az önindítót nem. Tovább növelheted az esélyeidet, ha lehúzod a lámpa saruját (ha a tieden sincs kapcsoló), mert akkor a lámpa sem fogyaszt (5A-t ezzel is meg lehet spórolni).
Ha már bikázni kell, akkor be kell indítani az autót, mert így rögtön 14,2V fogja forgatni az önindítót a 10-11V helyett. A bikakábel csatlakoztatása után kell várni 3-5 percet, addig is töltődik a motor akksija egy kicsit.
A bikakábel is meg tud tréfálni, ha oxidálódott az érintkezési felület, semmit nem használ, mint ha ott sem lenne. Szóval a felületeket meg kell tisztítani előtte.
Ha a 3-4. indítózás után sem indult el, akkor vissza kell nyomni a szivatót, mert már megszívta magát és így tuti nem indul. (Viszont ha elindul akkor ismét rá kell húzni, mert ugye attól még hideg maradt a motor mert nem indult el elsőre)
Nekem a szabad ég áll a motorom és kora tavasztól késő őszig használom. Főleg a hideg (
Nem azt mondtam, hogy ugyanazt, de annak is meglett volna a brumm-brumm hang, tök felesleges a két külön leömlő... legyen jó hangja, de ne építsen már belőle bicigligumis SV1000-et...
Sza, szerintem ez béna.
Nem ugyan azt a hangot produkálja egy kettő az egybe meg egy kettő a kettőbe rendszer. De igazából szerintem nemhogy ez a kettő, de ebből egy is sok lett volna. Meg egyáltalán minek ilyen egy GS-re? Fékre-futóműre való költést valahogy jobban el tudnám fogadni.. de ezt?
Ma kicsit fura dolog történt: lemerült az akksi, ez még annyira nem vészes, viszont a haverom Vectrájáról akartuk bebikázni a GS-t, de nem jött össze, cserébe amikor indítóztam bikázásnál, valami egy jó nagyot csattant. Mindezt 2-3x próbáltuk, utána már nem mertem. Betolásra viszont simán elindult. Haza is jöttem vele minden gond nélkül. Szerintetek mi lehetett a csattanás? Kb egy hete volt nagyszervízen Budakalászon, ott a szerelő azt mondta, hogy minden rendben van a géppel...
Olyan kérdésem lenne, hogy miként lehetne túrakormányt szerelni egy 92-es évjáratú GSre? ha valaki csinált már ilyet és van tapasztalata benne annak szívesen meghallgatnám a tanácsát, hogy mit és honnan érdemes beszerezni az átalakításhoz és, hogy kb mennyiből jönne ez ki. Előre is köszönöm a válaszokat.
Én Finsterrel tettem fel 3 videót, a hangzást annyira nem adja át, élőben picit finomabb...mondjuk a sor nyílik előttem az úton... http://youtu.be/n8W5Lf5xohM
Halihóóó srácok!
Holnap indulok, úgy hogy ha nem jelentkeznék hétfőn akkor elmosott az árvíz, vagy aknára hajtottam...stb, persze ez nem történhet meg .
Nekem a szabad ég áll a motorom és kora tavasztól késő őszig használom. Főleg a hideg reggeleken produkálja ezeket a tüneteket, amit írtál. Szóval elég sok módszert kipróbáltam már az indításra.
Tehát töltsd fel az akkudat, vagy ha már rossz, vegyél másikat. Menjél legalább 20-30 percet minden beindítás után, megállás nélkül, hogy vissza tudjon töltődni az akku.
Betolod, elgurulsz vele a legközelebbi akku boltba, csere és go
Vagy ha nagyon matekolsz, hazagurulsz, este kis google-zás a legjobb árért, majd reggel megint betol és irány a bolt, ennyi
Ha már bikázni kell, akkor be kell indítani az autót, mert így rögtön 14,2V fogja forgatni az önindítót a 10-11V helyett. A bikakábel csatlakoztatása után kell várni 3-5 percet, addig is töltődik a motor akksija egy kicsit.
A bikakábel is meg tud tréfálni, ha oxidálódott az érintkezési felület, semmit nem használ, mint ha ott sem lenne. Szóval a felületeket meg kell tisztítani előtte.
Ha a 3-4. indítózás után sem indult el, akkor vissza kell nyomni a szivatót, mert már megszívta magát és így tuti nem indul. (Viszont ha elindul akkor ismét rá kell húzni, mert ugye attól még hideg maradt a motor mert nem indult el elsőre)
Nekem a szabad ég áll a motorom és kora tavasztól késő őszig használom. Főleg a hideg (
Egy kategória a púpos ruciban 3cm majrécsíkkal motorozó műmájerekkel
Sza, szerintem ez béna.
Olyan kérdésem lenne, hogy miként lehetne túrakormányt szerelni egy 92-es évjáratú GSre? ha valaki csinált már ilyet és van tapasztalata benne annak szívesen meghallgatnám a tanácsát, hogy mit és honnan érdemes beszerezni az átalakításhoz és, hogy kb mennyiből jönne ez ki. Előre is köszönöm a válaszokat.
http://youtu.be/n8W5Lf5xohM
Olcsó benzint, széles utat, kevés nyulat
Holnap indulok, úgy hogy ha nem jelentkeznék hétfőn akkor elmosott az árvíz, vagy aknára hajtottam...stb, persze ez nem történhet meg .