Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább hozd föl Pestre Sima Béláékhoz, ők párezerért rendbe teszik. Nekem a tankot meg a konzolt 10ezerért javították 3 éve.
Mellesleg a műanyagozásért elég drága a 20... Szintén 3 éve nekem 12-ért csinálta a fejidomot, a 2 oldalidom alját és a sárvédőt egy ember a 16. kerületben...
GS500-hoz 25000 az új konzol. Bontósokkal vigyázni kell, buzeráns szemétláda az összes! Volt, amelyik 30-ért akarta adni a bontottat..
Ki kellene próbálnia egyet.
Ugyan csak régi DL-en ültem, de a 650-es és az 1000-res is tök használható volt, pedig szerintem én se vagyok magasabb ataaanál. Nem volt olyan érzésem, mint a BMW GSA-n, hogy húbazmeg, akkor ezt most hogy is kéne... Egyébként valószínűleg azt is meg tudnám szokni ha nagyon muszáj lenne, főleg hogy azt van mire kényelmesen letámasztani, ha nem jön ki a lépés.
Az új DL rendkívül kényelmes motor, már nagyon mélyről nyomatékos motor, /ebben összehasonlíthatatlan a régivel /. Viszont ataaa-nak sztem túl magas lenne.
Csak.
Addig mig nem lesz egy erosebb motor alatta es nem akar gyorsabb lenni.
Marpedig nem mindegy egy kanyarki majd az egyenes utan kanyarbe elott hogy milyen eros gepnek huz egy togazt.
Ami gsnel egy szazas az egy hetotvenes lnek kilotven kilohetven......ott azert ken valami horgonyfele mert nem lessz eleg a dontsuk melyebbre.
Ezért írtam, azt hogyha nem akar gyorsabban motorozni mint a GS-sel. Egyébként meg a fórumhozzászólások alapján pont ataaanak teljesen mindegy, hogy milyen fék van a motoron.. a V2-nél meg pláne
Mééé?
Arra a benga dogre is ugyanazt a vanyadt feket raktak mint a hatotvenesre.
Igen gyorsan eleri a hatarokat ha sportmotorkent akarja valaki eroltetni.
Az új DL650 nagyon ott van, régi engem se fogott meg.
Nem.....nem kulonleges.csak olcso.....es keves benzinnel meg iarbantartassal beeri.
..amik mind drágábbak is.

Ha nem akar gyorsabban motorozni mint a GS-sel, csak nagyobb dinamikára vágyik... meg esetleg arra hogy hegynek felfelé se kelljen noszogatni a motort, akkor egy DL-el nem nagyon tud mellélőni. Az ezresnek nyűgös a kuplungja, de az se egy vész... mondjuk 650-net nem vennék a helyében, de az 1000-res az simán jó lehet a GS után
Helyesbítenék. A sor-4-nek akkor van jó hangja, ha gyorsítasz, Gs-nek mindig jó hangja van, ettől különleges.
Persze.....aki tud az minirigaval is beszur a gixxeres mumajernek.
De a patacipo kiment a divatbol es vannak feszesebb nagylabuak.
Aki jól motorozik az DL-el is tud szépet menni.. mondjuk elég mulatságosan mozog nagy tempónál egy DL.. még az 1000-res is, pedig az megy is.
A dl......nem neked valo.
Nem az a lényeg! A sor4-nek akkor van jó hangja ha gyorsítasz, a GS-nek meg ha motorfékkel lassítasz. A legideálisabb kezdőmotor!
Naaa...lehet egyszer arra rakom rá vén seggemet!
Ha csak nem sikerül faszán meg kutyacsontolni egy DL-t.
Milyen a hangja egy sor4-nek 3-ezren, 4000-en?..... nagyjából 8000-körül kezd megjönni a hangja, ezt sokan elfelejtik, aztán csak unatkoznak, amikor nem pályáznak.

Na a GS-nek mindenhol jó a hangja, meggyőző férfias jelenség. Gyakorlatilag 3000-től kezdve határozottan számolhatsz vele tuning dob nélkül is.
Mindenhol.
Dehogynem........ott az a budoshal.........valami busa.
Na jól van, hol hallottál te GS-t? Max. a tanpályán.
De az a Nirvana, onnan nincs hova tovább fejlődni!