Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok eladnám 2006 os gs500 f em ha valakit érdekel irjon.
Mi legutóbb bicikli versenyt fogtunk ki.
Mónit majdnem halálra gázolta egy bringás...
Én a Mátrában mindig a szembejövő motorostól tartok a legjobban Ha 10-szer még nem voltam a híres mátrai kanyargóson, akkor egyszer sem.. de valahogy hála az égnek sikerült minden alkalmat hétköznap megcsípni. Nincs az a pénz amiért én hétvégén odamennék motorral.
Az! Onnan lehet megkülönböztetni egymástól, hogy itt nem rozsdás a szalagkorlát.
Komolyan nem attól félek a Mátrában hogy kettévág a korlát, hanem hogy vérmérgezést kapok tőle.
Annyira szép a kilátás hogy fel kell dobni magukat a levegőbe a nagyobb panoráma miatt.
Kaliforniai Mátraháza
Ez a nagy kedvenc kanyar.
Itt szoktak átugrálni a korláton.
Mulholland hwy. Nagyon szeretik ezt az utat, ahhoz képest hogy sivatagban van, és elég egy szellő hogy beterítse porral.
Józan ész meg Adobe Ps CS6 párosítással. Így volt a leggyorsabb
Ja hogy ezeket a képeket te párosítottad össze és te mérted rá a szögeket?
Milyen alkalmazással?
Versenyzők döntenek 60 fokokat is... valahogy megoldják, nyilván részben gumiból.

A triple fotója ebből a az egész jó galériából jött egyébként
Félreértések helyett, a függőlegeshez mértem a szöget, nem a vízszinteshez. Első rajzon ez ugye nem jön ki...
SV-nél a szűk keresztmetszet a kipufogó.
Mer ugye lábtartó felhajlik de ha a kipuff kiemel ahogy Lallernél pofáraesés a vége.
Míg az ülés alatti ha leér akkor már nem a kerekein van.
És a street-en ha felszórsz egy dajtona lábtartót előszöris bűn kényelmetlen lesz de 4-5 fokot még elérhetsz.
Ami már hülyeség mert ezzel a kiülős stílussal a combcsontból is faragni kéne.
Valószínűleg mindkét csóka tudna még kicsit mélyebbre is borítani, de a lényeges, legalább 4 foknyi különbség a két motor között, azért világosan látszódik
Csak ennyi különbség van... mondjuk csaltam, mert az SV mintha pályagép lenne.
Huhh főnök ha te mondod.Nem merem feldühíteni az alvó oroszlánt.


Ui.


Mikor a GS,GSXF,SV lábtartója korcog addig egy street,gsxr,stb magasan elhelyezett lábtartós sportosabb járgánynál van még minimum 5-10 centi döntési lehetőség.
Ez viszont tapasztalat.
Ez a része gépfüggő.
Itt még semmi nem ér le csak a pilóta.Ez igaz.Pilótafügő.
Pilótafüggő az, nem motor!
Eleg jol.
Ba a street kozelebe sem er.
A kipufgo az gondot fog okozni ujabbakon hengeres vegig.
De az mar exrem.
Olyan mint egy megnott gs.
Először azt hittem hogy javítva lett. Akkor tényleg jól dönthető.
Dehogynem, ott a közepén a hegesztési varrat is. Elég sok kipufogónak nyomott az alsó sarka, így nehezebben ér le kanyarban.
Szerintem annak a dobnak a sarkát sem úgy álmodta meg Suzuki úr...
A térde ér le, meg az oldalsztender.

A jobbos lábtartóból viszont már pár centi elkopott
Az ott középen nem a blokk, hanem a térde, ugye?
Oldaltámasz látványosan lent van, bár ezt tényleg szépen bedöntötte, képen keresztül sosem tűnik olyan drasztikusnak.