Én a Mátrában mindig a szembejövő motorostól tartok a legjobban Ha 10-szer még nem voltam a híres mátrai kanyargóson, akkor egyszer sem.. de valahogy hála az égnek sikerült minden alkalmat hétköznap megcsípni. Nincs az a pénz amiért én hétvégén odamennék motorral.
Az! Onnan lehet megkülönböztetni egymástól, hogy itt nem rozsdás a szalagkorlát.
Komolyan nem attól félek a Mátrában hogy kettévág a korlát, hanem hogy vérmérgezést kapok tőle.
SV-nél a szűk keresztmetszet a kipufogó.
Mer ugye lábtartó felhajlik de ha a kipuff kiemel ahogy Lallernél pofáraesés a vége.
Míg az ülés alatti ha leér akkor már nem a kerekein van.
És a street-en ha felszórsz egy dajtona lábtartót előszöris bűn kényelmetlen lesz de 4-5 fokot még elérhetsz.
Ami már hülyeség mert ezzel a kiülős stílussal a combcsontból is faragni kéne.
Valószínűleg mindkét csóka tudna még kicsit mélyebbre is borítani, de a lényeges, legalább 4 foknyi különbség a két motor között, azért világosan látszódik
Huhh főnök ha te mondod.Nem merem feldühíteni az alvó oroszlánt.
Ui.
Mikor a GS,GSXF,SV lábtartója korcog addig egy street,gsxr,stb magasan elhelyezett lábtartós sportosabb járgánynál van még minimum 5-10 centi döntési lehetőség.
Ez viszont tapasztalat.
Ez a része gépfüggő.
Itt még semmi nem ér le csak a pilóta.Ez igaz.Pilótafügő.
Az ott középen nem a blokk, hanem a térde, ugye?
Oldaltámasz látványosan lent van, bár ezt tényleg szépen bedöntötte, képen keresztül sosem tűnik olyan drasztikusnak.
Mónit majdnem halálra gázolta egy bringás...
Komolyan nem attól félek a Mátrában hogy kettévág a korlát, hanem hogy vérmérgezést kapok tőle.
Itt szoktak átugrálni a korláton.
Milyen alkalmazással?
A triple fotója ebből a az egész jó galériából jött egyébként
Mer ugye lábtartó felhajlik de ha a kipuff kiemel ahogy Lallernél pofáraesés a vége.
Míg az ülés alatti ha leér akkor már nem a kerekein van.
És a street-en ha felszórsz egy dajtona lábtartót előszöris bűn kényelmetlen lesz de 4-5 fokot még elérhetsz.
Ami már hülyeség mert ezzel a kiülős stílussal a combcsontból is faragni kéne.
Ui.
Mikor a GS,GSXF,SV lábtartója korcog addig egy street,gsxr,stb magasan elhelyezett lábtartós sportosabb járgánynál van még minimum 5-10 centi döntési lehetőség.
Ez viszont tapasztalat.
Ez a része gépfüggő.
Itt még semmi nem ér le csak a pilóta.Ez igaz.Pilótafügő.
Ba a street kozelebe sem er.
A kipufgo az gondot fog okozni ujabbakon hengeres vegig.
De az mar exrem.
Olyan mint egy megnott gs.
A jobbos lábtartóból viszont már pár centi elkopott
Oldaltámasz látványosan lent van, bár ezt tényleg szépen bedöntötte, képen keresztül sosem tűnik olyan drasztikusnak.