Képzeljétek, ma motorral jöttem dolgozni. Először egy szép kis CBF 600-asal keringőztünk, de nem győzte a tempóm. (féltette a kocsik között a dukkóját) Majd a Népligettől egy robogós kezdett kostolgatni. Ez egy barom volt. 5x majdnem megölt. Szegényke nem ismerte a tükröt. Volt, hogy csak egy-két centi volt a motorom meg a robogója között, mikor satuztam mert elémvágott. Ráadásul emiatt még hátulról is majdnem belém rohantak.
Az ötödik alkalommal feltettem magamnak a kérdést: Vagy megállítom és én ölöm meg, vagy ráállok a sínekre 100-120 és nem látom többé. (elengedni nem akartam, mert ahoz lassan ment és én meg késésben voltam. A síneket választottam.
kolléga! Ne is reménykedj abban, hogy zsokéval személyesen megismerkedhess! Olyan roppant elfoglalt, hogy még velünk sem ér rá gurulni, akik itt laknak egy faluban vele! ( ) Tegnap megnéztem, ő, meg Blue a legrégebbi fórumozó (meg Bigmen, de ő eléggé eltűnt ), aztán kb még soha senkivel nem találkozott. Ha meg netán mégis tolja velünk a bringát, akkor leszállás után a fülén lóg a távrecsegő készülék! (zsoké: )
Az én levelibékám aszongya, h szórványosan várható eső a hétvégén, de nem kell megijedni. Aztán ha rossz a jóslat, akkor lesz sült békacomb!
Jah, ha minden igaz, megyünk Szözsóval a Ringre. Teszünk csajosan pár kört. Bittos király lesz. (ezt nem azé írtam, h gonosz kommenteket fűzzetek hozzá!
Edébként meg ki voltam túrva a gépem elől, meg a Főni is osztotta rendesen a melót. Én meg, mint egy kis tündér figyeltem, és halmoztam az irathalmot az asztalom egyik oldaláról a másikra!
Kellemes, igazi kis "vidéki " hely.
Régen volt Bogácson egy kis házikónk. Elég sok nyarat töltöttünk ott....
Azt hittem motorral jártál arra. Na arra nem valók a környékbeli utak....
Te nem jössz Bajára hétvégén? Azt hiszem még nem találkoztunk személyesen.
De nem sokat vesztettél.....
Aha. Köszi! Néztem ezt is. Napról napra változik. De most egész kedvezőnek tűnik....
Gondolom, minél közelebb járunk az inkriminált időponthoz, annál nagyobb az előrejelzés bekövetkezési esélye.
Jól emlékszem? Milyen volt Cserépen? Voltam arra (Bogácson) a napokban, de Noszvajtól olyan ócska az út, hogy folyamatos káromkodásra kényszerültem...
Ez nevetséges igazából mindenkinek egyformán kopik a gépe mindegy milyen márkáju. Egy légszürő megtelik igyis ugy is, vagy elkopik a fékbetét. Ja persze nem mindegy hogy sport vagy chopper az biztos(féknél).
Az autoknál a szervizek alkalmával mindent kicserélnek amicsak szóvajöhet, akár elkopott a fékbetét vagy ablaktörlőlapát akár nem. És igy érdekes módon a szervizintervallumok között nincs semmi baj az autoval . Fő a hirnév! De egy merci szerviz 150 e Ft
Ja ez meg az . .. .
Képzeld 1000-esel is lehet ésszel menni, finoman kezelni azt a gázkart Ja és GS500F-es árában van az én használt gépem.
Ilyen alapon csupa 2 személyes autokat lehetne csak látni mert ugyis átlagban csak2 ülnek benne, kombi meg egyterü meg egyáltalán nem lenne, mert a vásározokon kivül ki pakoljaállandóan plafonig az autoját .
És ha nagyon ovatos vagy akkor elnyomnak a Hungárián mint a burzsuázia a munkásosztályt
Nem kell menni mint állat és akkor nincs gebasz!
Ha baj van akkor az utolér bármikor és bárhol (lásd pl-met..... 28al mentem mikor kjött a zomszéd kutyája elém.....)
Vadas részen meg eleve nem tépem a szarvát.
Én épp ezért nem vennék még ha lenne rá pénzem sem nagy.....750 fölötti mocit, hisz kihasználhatattlan.
Persze mindjárt jön Piet, hogy mer ez mer az......
semmi értelme!
Az ember NAGY általánosságban 0-140 közt használja a motort.....
Persze nem gond ha van tartalék, de ha Én ezt megtudom csinálni a 34Le-ről mocommal, akkor minek 150LE?
2 hete Szabolcson csattant egy adonyi csóka........
A szokásos szindróma.....
első kocsi bekart fordulni, a mögötte lévő lassított......a motoros meg LAKOTT TERÜLTENE állítólag 150-el az első kocsiba vágodott, mert előzni kezdett.......
Pletyka.....de a gyereknek friss volt a jogsija, motorja.....de PLETYKA, hogy azt mondta 1 hét után (1000-res Gigxer) hogy KEZD KICSI LENNI NEKI A GÉP........
Mikor halltoam eldobtam az agyam.......
1000res Gigxer és kezd kicsi lenni.................
A csávó tudtommal a mai napig az intenziven van......és nem sok jót jósolnak neki.....
Szóval ésszel kell menni emberek!
És nem vicc a MINDEN HOL RÁNK VADÁSZNAK!
Az hogy zöld, vagy elsőbségem van.....Nem azt jelenti hogy a máik ezt be is tartja!
Inkább dudáljanak rám, mert lassitok, küldjenek el anyámba, de szeretnék a nap végén egyben otthon lenni!
Na megyek....
esSOék már utton vannak - nekem meg szólt Muterkám hogy nála van a láncom:-)))))
nekem az volt az 1-es számú jövőm - épp az ára miatt......
de mikor mondták hogy 4000renként van szervíz akkor elment tőle a kedvem, hisz ez nálam azt jelenti hogy a cég nem bízok bizik a saját motorjába?
A 6000-ret még megértem hisz a Honda, suzuki is 6000re van beállva, de pl a Yamaha 10.000.....
És ugye mi megy jobban szét? egy gs500 vagy egy R1-es?
Légszürőt pl ugye 12.000nél kell cserélni.... a havernak a Fazeren csak 18.000renként kell.....
Érdemes ebből is okulni...
Egy közeli ismerősöm, Busával perecelt a napokban.. 160-al ment, kiszaladt elé egy őz, aztán 120-al telibevágta. Busa totálkár... Illető törés nélkül megúszta, de szinte mindene bedagat. A szokásos farmernadrágos öltözet .
Vadat jelző figyelmeztető táblák kinnt voltak, így szó sem lehet biztosításról.
Mi jöhet még ezután?
Idén nyáron 3 ismerősöm esett már, szerencsére nagyon komoly baj nem történt, az anyagi kár viszont mindig jelentős.
én nem akarok több iylent hallani már.
Tegnap megyek hungárián, zöld a lámpa, egy kamionos gond nélkül kijött elém. csúszott is a hátsó kerekem rendesen. Veszélyes műfaj ez a motorozás, ezek után a kedvem is elmegy tőle
vagy Hajabusa? ammeg suzi. Minek kell 4000ként vinni? Biztos nem vennék ilyen motort. Szerintem még a 6000 is gyakori. a GSnél. Nem pörgeti agyon az ember, mert nem is lehet. Én max a 14-18000 et pörgő rizsrakétákra tartom ésszerűnek a 6000et.
Képzeljétek, ma motorral jöttem dolgozni. Először egy szép kis CBF 600-asal keringőztünk, de nem győzte a tempóm. (féltette a kocsik között a dukkóját) Majd a Népligettől egy robogós kezdett kostolgatni. Ez egy barom volt. 5x majdnem megölt. Szegényke nem ismerte a tükröt. Volt, hogy csak egy-két centi volt a motorom meg a robogója között, mikor satuztam mert elémvágott. Ráadásul emiatt még hátulról is majdnem belém rohantak.
Az ötödik alkalommal feltettem magamnak a kérdést: Vagy megállítom és én ölöm meg, vagy ráállok a sínekre 100-120 és nem látom többé. (elengedni nem akartam, mert ahoz lassan ment és én meg késésben voltam. A síneket választottam.