Akkor amennyivel olcssóbb, annyival többet költ az ember szervízre!
Viszont ez egy örökéletű motor. Ha minden sz*rt lecserélnek 4000-ként, akkor soha semmi nem megy rajta tönkre.
A széria hiba: Nem értek hozzá így lehet, hogy k*rva nagy baromság amit írok. De ha jól értettem akkor ez komolyabb bibi. Valami olyasmit mondott, hogy a vezérmű tengelyen módosítottak valami bütyköknek a szögén(vagy méretén, hogy csöndesebben járjanak a szelepek. Hát, elbaszták. Sokszor olyan mintha egy tucat tücsök hajtaná pacimat. Én nem tudom megérteni, hogyha valami hibátlanul működik, majd 20 éve. Akkor mi f*sznak, kell lelkes fiatal mérnököknek engedni, hogy hozzányúljanak.
Ja ha szakadóban volt az más:-)
Én azt hittem hogy csak lecserélték.....
PL a Husángnál állítólag 4000-res szervíz van (ez tuti), de ekkor cserélik a fékeket is, amit Én specc nem láttok értelmesnek hisz 4000 alatt nem megy el egy fék normál körülmények közt......
Ezek szerint Én nagyon belenyúltam a jóba:-) hiszen 67 feé jár az óra, de tényleg semmi bajom nem volt még......
Na jó.... elszállóban a teló, de ugye mennyit mentem, merre mentem és hogyan? (JÓL túlterhelve nem is egyszer:-))))
Javító kitt?
Ja ja... ha jól emlékszem kimaradt egy alátét a vezérműlánc feszitőből.... (valami távtartó jellegű)
Hát már esedékes volt a 12000-es, mert 12645KM volt benne. Csak nehezen szántam rá magam. Az utóbbi hetekben vettem észre, hogy nincs valami rendben a kuplunggal. Nagyon mélyen emelt ki. Gondoltam utánna kell állítani. Na amikor ezt akartam megtenni, akkor vettem észre, hogy 30%-a átszakadt. Úgyhogy én mondtam nekik, hogy cseréljék le és akkor már a gáz és szivató bowdent is nézzék meg, és olajozzák. Azt modta ez természetes. Ilyenkor mindig megcsinálják. Röviden ennyi. De nem értem én se, hogy miért szakadt el. Azért azt is ápolni (olajozni) kell, lehet, hogy ez maradt ki. De ha jól emlékszem akkor Eriknek is szakadt már el és az Ő paripájában is csak 18000 Km volt. (Lásd Teszt vidijó - ERŐS VAGYOK MINT ÁLLAT!)
Ja, és a RAD-ban még azt is elintézik nekem, hogy a már abszolút nem garis 4 éves, Belgiumi pacimhoz szereznek egy 120.000 Forintos javitó kittet, és be is szerelik teljesen ingyé. Ez valami gyári hiba ami miatt csúnya ciripelő a hangja, főleg ha melege van. 2003 szériánál volt ez. Még visszahívó kampány is volt állítólag (Ezt itt is mondta valaki). Sőt itt a fórumon is témáztak-tunk erről tavasszal.
Úgy, la!
Reszkess Teddy! Jövünk!
Én már össze vagyok pakolva. Igaz, hogy ma csak félútig jutok, de akkor is! Ráadásul a patak másik felén megyek, mert emitt már nagyon nyomvályús.
Csak lassan azzal a mackótesttel, addig még bárkit elüthet a villamos (van itt villamosvezető?). és ráadásul az én gépem még alig látszik ki a felverődött sárból. De ha már holnap el fogunk ázni (szólj vissza Blue!), akkor nem fürgyetem leeee!
Mennyire kezdő a motoros? Ha abszolút, akkor sem fog bosszút állni a GS, még akkor sem, ha nagyon "balfék" dolgot csinálsz vele néha-néha. Azért figyelemmel majd a vezetésnél, bármi mellett döntesz is!
Addig marad mindenki:-)
Reggeli után gyere, hozz ebédet és vacsi előtt távozz:-)))))))))
De nincs para, mert 19ig van nyitva Adonyban bolt, szóval ha bármi kell akkor egyszerűen elugrunk.
Holnap is ez lesz, mivel itthon NINCS SEMMI.........Én ugyanis nem vagyok XXI.sz-i faszi, aki fullra tölti a szekrényeket....ami kell megveszem, megeszem és kész.....de hogy a szekrényben álljon valami azt hülyeségnek tartom (ergo a NAGYONAGY bevásárlásokat is, mikor a család 2-3 kocsit pakol meg a TESCÓBA....
1., légszürőt 12.000nél azért már ildomos szerintem cserélni, hisz mindent nem lehet kifúvatni.......
szóval itt nyertél 4000ft-ot......
2., Kuplunbowden 12.000-nél? Baby! Az eyémben 67.000 közeledik és még a gyári van benne.....és még állítani is lehet rajta, és ráadául még szét sincs szakadva 1 szál se a kb 20 ból.....szóval mi volt az oka hogy lecserélték?
A buli, az azért nem BULI, csupán esSO-ék lejönnek és elleszünk.....
De IGAZ, hogy bárki jöhet hisz nem lesz itthon senki, szóval nem zavarunk senkit........
Addig marad mindenki amig akar (max péntek dél:-)
Akkor amennyivel olcssóbb, annyival többet költ az ember szervízre!
Viszont ez egy örökéletű motor. Ha minden sz*rt lecserélnek 4000-ként, akkor soha semmi nem megy rajta tönkre.
A széria hiba: Nem értek hozzá így lehet, hogy k*rva nagy baromság amit írok. De ha jól értettem akkor ez komolyabb bibi. Valami olyasmit mondott, hogy a vezérmű tengelyen módosítottak valami bütyköknek a szögén(vagy méretén, hogy csöndesebben járjanak a szelepek. Hát, elbaszták. Sokszor olyan mintha egy tucat tücsök hajtaná pacimat. Én nem tudom megérteni, hogyha valami hibátlanul működik, majd 20 éve. Akkor mi f*sznak, kell lelkes fiatal mérnököknek engedni, hogy hozzányúljanak.