Az első 2-3 tankolás nem lesz mérvadó. Utána nagyjából beáll 4,5 l-re. Én is akkor tankolok, amikor tekerem a tartalékot. Tehát 280-330 km között. Nekem az a módszerem, hogy mindig nullázom az órát és így már tudom, hogy háromszáz környékén lehet kutat keresni. Az enyémben közel 6 l a tartalék. Ez valóban csak annyin múlik, hogy milyen hosszú csüvet vezetnek a tankba. Most a hétvégén 5 l-es fogyit mértem, de majdnam végig 140 volt a tempó. Nagy átlagban valahol a 4,2-4,5 l/100 km a mérvadó.
A szerviz. Nekem az 1000-es 13700,- volt, a 6000-es pedig 12800,-. És megcsináltak mindent. FULL GAS Szekszárd. Elégedett vagyok. Szerintem próbáld meg a FULL GAS-t te is a következőnél.
Hali.A témához:nekem a szalonból kitolva az elsö teli tankal tartalékig 250km-ert ment el egy kicsit megis ilyettem de a harmadik tankolásnál már 360km-t ez naggyából beis állt.A másik hétfön voltam az 1000-es szervizen húúú horror 22000ft 3l olaj +szürö láncfeszités+csavarhúzás(Hollós) gondolkodóba estem lehet itthon lesz a 6000_es.Szép napot mindenkinek,megyek dolgozni.
JA.-) Cak lehetőleg ne az Alföldön próbálkozon, mert ott vannak helyek ahol 100km-es körzetben Én specc nem láttam kútat:-) vagy ha volt akkor ott biztos nem tankoltam volna.-)
NA!
tudomásom szerint 2001-ig 17L-es a tank.....erre nem tudok mit mondani
2001-től a formaváltás óta vizsont 20L-es a tank........az enyém is ennyi.
Az új gépeknek (2001-től) NAGY részben 15L a normál és 5 a sima......
Ettől csak 1-2 kivételt halottam (Pl Old Piet régi vasa 12-nél eldobta magát......) Ami azzal magyarzható szerintem hogy a szivó"fej" magassabbra került, igy ugye hamarabb vízszint fölé kerül.....
A lényeg!?
A tartalékot ne nagyon használd és akkor nem lesz gondod!
okok?
1., nem mindig mész annyit el egy tankkal!
Ha Én túrázok akkor 3,8.......4-5........
Ha odalépek neki? 6,5...........
No most ebből találd ki hogy mennyit eszik átlagba egy tank benzinből?
2., ahol nincs benzin ott rozsda fog keletkezni!
Én specc ugy vagyok a témával, hogy a tank nem azért van hogy üres legyen.
Egy dologgal lehet kiidegelni engem: "JAJ Minek tankoljak......még csak 3L ment el belőle...."ÉS AKKOR MI VAN? Nem mindegy hogy 3L vay 20L-ert tankolsz? pénzben ugyan ott leszel - és specc Én inkább tankolok 1000-rekért, mint egyszere 5000-ért.
Nincs időd bemenni egy kútra?
Persze azt mikor átnyomják tartalékra és elkezd köhögni a gép, vagy leáll akkor sok embernek ríííí a szája hogy eldugult, kosz ment a karbiba.....stb..............sajna......Én meg vigyorgok, mert a fent leírtak történtek meg.
Szóval ha rám hallgatsz akkor amikor tartalékra kell csavarnod akkor irány az első benzinkút........
De a tényleges adatok?
Minden MOTOR - aminek van tartaléka - úgy van tervezve hogy 50km-ert eltudj vele menni.....
A TZR-em, az Apriliám és a Gs-em is ilyen......
50km......mert pl az EU-ban ez a szabály: 50kmként KELL lennie benzinkútnak az autópályákon is.
Patyag, miért nem próbálod ki? Szerintem motoronként változó. Fogsz egy kétliteres üveg benzint, elviszed magaddal. Mikor tartalékra teszed a mocit, elkezded mérni a kilométert, és meglátod, hogy mikor ürül ki. Akkor beleöntöd a 2 litert, és irány a benzinkút.
Csak egy rövid tanácsra lenne szükségem
Pár napja használom a GS500-som,de még nem jutottam dűlőre a fogyasztás terén... Hogyan küszöbölitek ki,hogy nincs a GS-en benzinszint mérő?
Nekem a 35Kw-os van, kb. az mennyit eszik?
Vhol azt olvastam hogy a tartalék 3litert jelent,de az én gs-em szervízkönyvében 4,5 litert ír a gyártó.
Azért vagyok gondba mert nem tudom,hogy nagyából hány km-ert tudok még menni míg kiürül a tank vagy hogy mire elég a 4,5 lityi ... tele tankkal meg azért nem járhatok mindig...
Előre is köszi!
Nálam a villáskulcs készlet ilyen... van vagy öt. Ami mindegyikből hiányzik, az a 10-es és a 13-as. Megint kell venni egy újat, mert ezel valahogy vándor lelkek! Lehet, hogy a 7-es imbuszokkal egy helyre járnak!
Hát ez gáz!
Pedig még ki is próbáltam az 5-6-ost mert nem találtam az enyémet. Nekem működött!
egyébként félméret is van benne, mint pl. az 5,5.
Nem egy ilyennel jártál így? És nehidd, hogy ezzel most hülyének nézlek, csak kérdezem.
A regisztráció menüben tudod meg, hogy miként kell jelentkezni. Írd bele, hogy a "Nyuszibandával" jönnél (Nyuszi, Góliát, N.Tibi, Nénynye, Teddy). Így biztosan marad még egy hely akkor is, ha betelne a napi létszám. Nyuszi ismeri az egyik koordinátort...
Én ilyen "kötöződróttal" erőszakoltam meg a kormányrögzítő csavarjaimon a krómot. Azóta győzöm fültisztítóval kipucolni a rozsdát az imbuszcsavar fejéből...
Akkor imbuszilag beindítom a szomszédot. Neki is van - már kitudtam -, és oda is adja. Biztos ami fix!
Próbáld ki az erősségét is, hátha az is meglepi lesz! Esetleg kötöződrótnak még jó lehet
Értekeztem egész nap.
A lánccserét jól tanuljátok ki! Valamelyikőtökre fogok hagyatkozni, ha aktuális lesz.
Bakker, lehetne már péntek... várom, mint állat!
Amugy OK minden:-)
Most néztem a katalógust és biza nem 1 fajta lánc van még VM-be se.....
Különféle jelzések vannak....... Die Katalogseite beinhaltet eine Spalte "S" (wie Schloß) mit den Zuordnungen: E = endlose Kette, N = offene Kette mit Nietschloß und C = offene Kette mit Clip-Schloß.
Ebből a LOUIS az "E"-est árulja, ezért volt az enyém ENDLOSE KETTE vagyis végtelenitett......
De mint láttdo van amúgy N, és C is.....
Ha jó a forditásom akkor a tiéd az N-es vagyis a nitelőszemes....
Az inbusz:-)
No barátom ez egy csoda készülék:-))))
Egy méret se stimmel:-))))
Legalábbis a 6-os a 6-osban elfordul.....vagyis a 6-os olyan 5,5-ös:-)
és szinte az összes ilyen:-) kicsit felemás:-)
De lagalább nem kell sokat játszani, hisz a 7-eshez tudok alakitani rajta:-)
Megvan a lánc!
Most hivtam a boltot....ma délután postázzák.....szóval az holnap vagy csütörtökön anyámnál van. (REMÉLEM!)
Ha meg nem hát akkor Baján szerelünk:-)))
A szerviz. Nekem az 1000-es 13700,- volt, a 6000-es pedig 12800,-. És megcsináltak mindent. FULL GAS Szekszárd. Elégedett vagyok. Szerintem próbáld meg a FULL GAS-t te is a következőnél.