Blue Főni! Nem akadok rá a tankpadkészítős, matricagyártós cégedre (Blue Digital). Megváltozott a honlapjuk címe, vagy én vagyok "ökör"? Akarok csináltatni tankpadot, és némi "forgalombiztonságilag éjszaka, oldalról láthatóvá tevős matricát" a pacira. Nyomoznál nekem kicsit?
A múltkor eljátszottam a gondolattal, hogy mennyibe is fájna egy tisztességes szerszámos. Hát összeszedtem, ami "kell"... oszt a vége 1,5 millió lett. Szerinted maradtam a piacosnál... hát persze. Másfél millióból akár havonta vehetek szerszámost 100 évig.
Ja-ja, csak tudod milyen az ember. Ha egy villáskulcs "X" HUF, és a készlet meg "3X" HUF, akkor telik a garázs!
Nem TuskÓ Gazdaságost vásárolik, hanem "mérethelyes" piacost. Persze van olyan is, hogy jó, de általában nem... kinyúlik a kulcs 4-5 használat után. De kicsipézé ilyet adnak!
Főni!
Kitaláltam a holnapi kajcsikát. Süssünk olyan alufóliás akármit, amiről egyszer tettem fel képeket. Nem kell hozzá különösen előkészülni, 10 perc alatt összedobom.
Megkérlek, nyilatkozz a nejed dorkója ügyében, hogy áll-e még a dolog( )? Ha igen, akkor már csak azt mondd meg, hogy holnap, azaz csütörtökön el-e tudod-e vinni-e magaddal-e a melóba.(-e). Mert akkor Bluehoz menet beszaladnánk érte. Ha ez megoldható, akkor még kellene a munkahelyedről egy rövid leírás. Pontosabban a megközelítéséről.
Na, röviden ennyi.
Ellenben MINDIG ott álltam!
Tehát amig szervízelik, addig ajánlatos ott állni, mert legyen akármilyen szervíz - az a biztos amit a saját szemeddel látsz!
Hogy példát mondjak?
A nagyszervíz (12000-res) szintideje 2 óra.......ennyi van előírva a nagykönyvben......és ugye a legtöbb helyen 5-6000ft/óradíjon dolgoznak a szervízek.
No ugye egy olajcsere, szürő, légszürő, gyertya csere nem tart 2 óráig - tehát csak fölöslegesen szedik ki a pénzt a zsebedből.
ennyiket fizettem (megvan a számla ha érdekel valakit)
szóval szumma: 94000ft-ot......
Ha otthon csinálod? Olyan cuccokkal amiket Én teszek bele?
1000 = 5800ft
6000 = 5800ft
12000 = 12000ft
18000 = 5800ft
szumma = 29400ft
Maradék?
63.000ft! Ennyi a munakdíj.................No ennyi volt nekem idén a 6 napos BBT2-es túra........
Csak ugye azt kell mindenkinek eldönteni, hogy a gari mennyit ér önmagának........hiszen lásd Hápi esetét: 12000-nél eldurrant neki a hátsó telója (62.000ft az új).....
És ugye ha nem hordod servízbe, akkor ugrott a garancia is....
Bár azt nem értem hogy miért, hiszen az olajnak semmi köze a telóhoz.....
Mindent lehet!
Ám, majd rájössz, hogy semmi értelme... hiszen van mindig 4,5-6 l tartalékod! Néhány hónap múlva úgy fogod ismerni a paripád, hogy pontosabban megmondod a benzinszintet érzésre, mint akármilyen műszer!
Annak idején a Trabantokba is lehetett szerelni. Ám, ott "kocka" tank volt, így nem kellett kalibrálni a műszert. A GS-nél (és minden motornál) jó kis formás tank van... nem fog jól mutatni a mérő, ha nem állítod be... az meg türelemjáték. Szerintem nem ér ennyit az egész.
Köszönöm szépen a hozzászólásokat.
Akkor ezek szerint az sem biztos ,hogy a tartalékom 4,5liternél van. Hmmm..
Jó hát még csak a bajáratásnál tartok szóval egyenlőre még nem mérvadó amit fogyaszt csak azt hittem,hogy van vmi egyértelmü trükk a benzinszint mérésére. Tényleg? Utólag nem lehet benzinszint mérőt beszerelni?
A szervízhez: a gépet én is a Full-Gas-nál vettem, bár még nem voltam az első szervízemen de max. 15körülre mondták. Meg nekem rá kell számolnom míg elmotorozok odáig,de összekötöm a kellemest a hasznossal, amíg szervízelik a gépet elmegyek strandolni egyet a boglári strandon
Ja a Hollosnál még levegőt se szabad venni. Az Amargó is olcsó volt. Bár lehet hogy azért mert rendes szerelőt fogtam ki. Ja és vidd az olajat meg a szűrőt akkor azon te sporolsz.
eért mondtam hogy telefonálj rám mikor indultok, mert akkor felmegyek elétek X helyre és bevásárolunk, mert Adonyba nem mindig lehet húst kapni.......
Írd meg mi kell, és akkor megnézem mi van itthon......
Góliát ha szeretnél, jöhetsz érte, vagy írd meg mi legyen vele.Jővő hét?
Tehát nézzétek, olvassátok, értsétek (ez menni fog mindenkinek, úgy érzem... mert e felé hord az eszünk) :
Nem TuskÓ Gazdaságost vásárolik, hanem "mérethelyes" piacost. Persze van olyan is, hogy jó, de általában nem... kinyúlik a kulcs 4-5 használat után. De kicsipézé ilyet adnak!
Kitaláltam a holnapi kajcsikát. Süssünk olyan alufóliás akármit, amiről egyszer tettem fel képeket. Nem kell hozzá különösen előkészülni, 10 perc alatt összedobom.
Felvilágosításként! Szerszámot darabra is lehet venni, nem kell mindig készlet, mert egy idő után nem férsz a garázsba!
Ja, és ne TECSÓsat vegyél!
Megkérlek, nyilatkozz a nejed dorkója ügyében, hogy áll-e még a dolog( )? Ha igen, akkor már csak azt mondd meg, hogy holnap, azaz csütörtökön el-e tudod-e vinni-e magaddal-e a melóba.(-e). Mert akkor Bluehoz menet beszaladnánk érte. Ha ez megoldható, akkor még kellene a munkahelyedről egy rövid leírás. Pontosabban a megközelítéséről.
Na, röviden ennyi.
Ellenben MINDIG ott álltam!
Tehát amig szervízelik, addig ajánlatos ott állni, mert legyen akármilyen szervíz - az a biztos amit a saját szemeddel látsz!
Hogy példát mondjak?
A nagyszervíz (12000-res) szintideje 2 óra.......ennyi van előírva a nagykönyvben......és ugye a legtöbb helyen 5-6000ft/óradíjon dolgoznak a szervízek.
No ugye egy olajcsere, szürő, légszürő, gyertya csere nem tart 2 óráig - tehát csak fölöslegesen szedik ki a pénzt a zsebedből.
Már leírtam párszor.....
1000 = 17000ft
6000 = 17000ft
12000 = 36000ft
18000 = 24000ft
ennyiket fizettem (megvan a számla ha érdekel valakit)
szóval szumma: 94000ft-ot......
Ha otthon csinálod? Olyan cuccokkal amiket Én teszek bele?
1000 = 5800ft
6000 = 5800ft
12000 = 12000ft
18000 = 5800ft
szumma = 29400ft
Maradék?
63.000ft! Ennyi a munakdíj.................No ennyi volt nekem idén a 6 napos BBT2-es túra........
Csak ugye azt kell mindenkinek eldönteni, hogy a gari mennyit ér önmagának........hiszen lásd Hápi esetét: 12000-nél eldurrant neki a hátsó telója (62.000ft az új).....
És ugye ha nem hordod servízbe, akkor ugrott a garancia is....
Bár azt nem értem hogy miért, hiszen az olajnak semmi köze a telóhoz.....
Ám, majd rájössz, hogy semmi értelme... hiszen van mindig 4,5-6 l tartalékod! Néhány hónap múlva úgy fogod ismerni a paripád, hogy pontosabban megmondod a benzinszintet érzésre, mint akármilyen műszer!
Annak idején a Trabantokba is lehetett szerelni. Ám, ott "kocka" tank volt, így nem kellett kalibrálni a műszert. A GS-nél (és minden motornál) jó kis formás tank van... nem fog jól mutatni a mérő, ha nem állítod be... az meg türelemjáték. Szerintem nem ér ennyit az egész.
Akkor ezek szerint az sem biztos ,hogy a tartalékom 4,5liternél van. Hmmm..
Jó hát még csak a bajáratásnál tartok szóval egyenlőre még nem mérvadó amit fogyaszt csak azt hittem,hogy van vmi egyértelmü trükk a benzinszint mérésére. Tényleg? Utólag nem lehet benzinszint mérőt beszerelni?
A szervízhez: a gépet én is a Full-Gas-nál vettem, bár még nem voltam az első szervízemen de max. 15körülre mondták. Meg nekem rá kell számolnom míg elmotorozok odáig,de összekötöm a kellemest a hasznossal, amíg szervízelik a gépet elmegyek strandolni egyet a boglári strandon