Az indulási időpont még nem fix a homlokomban, de olyan 9-10 óra felé sztem elég. Akkor dél körül nekieshetünk a mociknak, hogy azért jókor végezzünk. A milánói nem jó a hálótársadnak, mert annó a napköziben beleerőszakolták, na azóta még a nevét sem szereti. De ez nem gond, vmit majd kitalálunk. Legfeljebb veszünk egy sóletet, azt csak melegíteni kell.
A Cserhát-túra nem halasztható esetleg? Ha nem, hát nem, de hogy néz ki, ha az ott honos emberke nem vesz részt rajta!
Akkor nem viszem akkor vissza:-) Hanem mikor othn vagy.
Amugy csütörtökön mikora van tervezve a jövetel?
Én amondó vagyok, hogy mielőtt indultok csörenj rám - mert ugye lehet hogy Battn fuunk össze (mivel a lánc anyámhoz van kérve - mielőtt a sárkány nekem esne:-)
Szóval Én remélem hogy szerdán, max csütörtökön ott lesz a szett.....és akkor felmegyek érte.
Ti meg jöhettek Oda....és akkor a Tescóban meg bevásárolunk estére........
PL egy frankó millánióhoz mit szólnátok? az tartalmas is, fimon is.....gyorsan kész is van......
És ismét mondom!
Akinek szabad totálisan a péntekje, az akár lejöhet már csütörtökön hozzám.......
Egyedül leszek itthon, szóval ha esne, akkor lehet bent is aludni........
Az sem lett volna nagy kitérő, de meg lehet velük beszélni, hogy a Váci úti bódba vettem vóna át. Na, mosmá 111.
A sátorszárításon én már túl vagyok. Előre "túlszárítom" , hogy mikor ázunk, már mindenkié vizes lesz, de az enyém még kitart.
Akkor leviszem a nyársalós-préselős kézikészüléket is.
A csavar-elhagyási témához: sajnos a GS alapbetegsége (talán az 1etlen) a rezgések miatti csavarlazulás. Ezt írja a könyv is, és minden szervizeléshez oda van írva, hogy csavarok utánhúzása. Tehát 6ezrenként érdemes áthúzgálni. Én is szoktam, de azért sikerült nekem is 2-t elhagyni az első sárvédőből.
De azért az nem a "bolt előtt" hiszen de úgy jutnál ha végigjönél a Vácin, át az Árpád hidon és tovább még egy jó 5-öst......
Amugy azért van ez, mert tegnap megdöglött az akkutöltőm is, és írtam nekik, ha esetleg van készleten akkor egyet dobjanak a csomagba.......(1490ft)
Szóval most már garantált hogy a lánc cserreget......tegnap befeküdtem a moci alá azt elkezdtem előszedni a blokkot.......a 2 spraym rá is ment:-) De most már látszanak az anyák is:-)))
Frankón meghúztam a láncot, lefújtam nyuszi sprayével....azt ma nekirántottam:-)
Tökéletes:-)
Azt elővettem a sátram, hálózsák, cummó......
A "dög" kivite hátra, csak épp arra nem figyelt hogy vízmentes terülten legyen.....
Hát öcsém:-) Mindenből folyik a víz:-)
Áldom az eszem, hogy túra előtt minden felszoktam állítani, szellőztetés, tisztitás céljából.......
Hülyét kaptam volna ha lemegyünk az esőbe és ráadásul még a sátram is úgy indul hogy minden tiszta víz.
Még egyszer köszi az esőrucit!
Akkor mégis postáztattad? Mondtam, hogy leviszem Neked, postaköltség nélkül. Hiszen ott megyek el a bolt előtt.
Ezek szerint maradunk abban, hogy csütörtökön megyünk, szerelgetünk, és onnan indulunk pénteken. Azért azt nézd meg, hogy a lánccseréhez kell-e 19-estől nagyobb krova. Mert ha nem, úgy a kisebb készletet viszem. Az 19-cel végződik. Esetleg vmi egyéb szerszám?
Már mondta itt valaki, hogy az automata nem mindig automata, és ő is azt modnta, hogy kis trükkel lehet még feszíteni rajta, ha az automata nem végzi a dolgát.
Az első szerelő a karbit meg sem nézte, pont ez volt a baj. Megvette a korongokat, betette és kész.
Gyanakodtam is, amikor mesélte, hogy megkérdezte a suzukisokat, a korongvásárlásnál, hogy tényleg ilyen kicsi hézag kell-e, mint amit írnak...És amikor ezt meséltem a 2. szerelőnek, ő mondta, hogy hát igen, alapból a korongosoknak kicsi a hézaguk. Ez a különbség, amikor valaki ért valamihez, és amikor csak ugassa.
Üdv! Nekem is sikerült elhagynom 1 csavart az első sárvédőből. A vezérműlánc feszítője automata, bár láttam már "átbuheráltat", egy csavarral meg volt toldva.
A csavarok sajnos ilyenek:-)
Hátulról nekem is kieset 2db.......meg a láncvédőtől 1.....
De ugye ez 2 henger "betegség" hiszen alapjáraton is szépen tud zakatolni.
Persze ez csak vicc.....láttam már útszélen álló speedest idomot kötözni, mert abból is kieset a csavar
Halkan megjegyzem....
A vezérműláncnál TUDOMÁSOM szerint automata feszitő van......tehát max azt megpucolta.....de a láncon nem tud / nem lehet állítani.
Ha már az automata sem állít akkor lánccsere......
Ezt viszont minden egyes szétszerelésnél elve meg kellene nézni.......ugyan ugy mint a karbikat......
De sajnos sok helyen beviszed a gépet szelephézagra, azt kész.......
Pedig ehez automatán tartozik a automatika, és egy karbiszinkron, hiszen megváltoztatod a motort a szelephézagolással......
ezt eddig egyedül a Full Gas csinálta meg nekem kérés nélkül......
Vagyis kértem - erre azt mondták hogy ez a munka része! Tehát ha nem kérném akkor is mgcsinálnák.
Nem is mondtam, hogy pénteken viszakaptam a gépet a jó szerelőtől.
A jó hír, hogy a másik szerelő is elvégezte a munkáját, valóban be volt állítva a hézag.
Ő még feszített a vezérműláncon, meghúzta a kormányt, a leömlőcsavarokat, állított a karbin, megolajozta a lábtámaszt (ezt vettem észre először :)), vett nekem 3 csavart ami hiányzott hátul az idomról .
Azt mondta, most jó hangja van, 3 ezer körül hallom majd, hogy zörög kicsit 1 csapszeg vagy mi, valszeg az előző tulajoknak hála, de ez még 10 évig semmilyen gondot nem fog okozni és szerinte nagyon szépen egybevan a gép.
Bizony... az ott már a éjjeli szállás.
Végig kell jönni az 51-esen Hercegszántó irányába. Mielőtt kiérsz Bajáról, jobbra mutatja a tábla Szeremle falut. Arra lefordulsz. (Ez az a környék, ahol a kocsma is van...) Ez egy lejtős utca, és lesz rajta egy híd, utána egy "Y" elágazás, ahol jobbra tekersz ismét. Majd itt követed az aszfaltutat. Kb. 1,5 km-t. Ez nekivisz egy gátnak, ami mellet elhaladva egyszer csak át lehet jönni rajta egy murvás úton. Itt befordulsz ismét jobbra és a gát másik oldalán visszafelé jössz. Már a Sugovica partján egy füves részen. Ez gyakorlatilag egy szabadstrand. Valahol ezen a 3-400 m-es partszakaszon leszünk. A gátnál a visszafordítóban vigyázni, mert alattomos a murva...
Ha véletlen nem működne a GPS, akkor így megtalálsz minket. Vagy GSM és elmondjuk, vagy csak jössz az orrod után!
Inkább úgy előzz, hogy lássanak! És legyen helyed menekülni, ha kell... nem mindig kivitelezhető, de ha lehet, akkor nem érdemes centizni. Egy hangosabb motornak talán 3-5 méter előnye van "észrevételben". Addig ninem nagyon van miről beszélni, ameddig mentőautókat tartanak fel a figyelmetlen sofőrök.
A sportdobbal veszel maganak egy motorbeállítást, néha rövidebb élettartamaot, kötekedést a vizsgán, és kivívod a szomszédok nemtetszését, és megszüketülsz a túrákon stb... Vezetésbiztonság terén nem sok értelme van, de akinek ez tetszik, hát vegyen magának. Ha valóban látszani akarsz, akkor haladj körültekintően, esetleg szerelj fel egy kis stroboszkópot a mocira...
A vezetők szeme max. 120 km/h-ra van beállítva... ha ennél gyorsabban közeledsz, akkor ki fognak hajtani eléd, hiszen nem számolnak nagyobb sebességgel. Városban ugyan ez 70.
Módosult a péntek. Nem tudok szabit egész napra. Így a délutáni érkezőkhöz próbálunk igazodni Solt magasságában. (Odaát is felteszem este.)