Most mondhatnám hogy rád se mert 100-asonként kajálda kell neked hogy tartsd az élősúlyod....................
De nem teszem mert nem lenne igaz...............
Szerintem a napi 300-350km az ideális.
Azért nagyon ritka dolog, hogy sikerül úgy összeválogatni a résztvevőket, hogy mindenki 500km-es egysegges gurulásra legyen kalibrálva. Ataaa igazi ígyenc, úgyhogy ilyen szempontból nem mérvadó, mint hétköznapi user, Zoli meg csak a platón tud 100km-nél többet balesetmentesen motorozni, ezért Rá se hallgass
Bobalyának viszont igaza van, ha Te szervezed, Te vezeted. Ha ilyen téren kevés az önbizalmad, vagy a tapasztalatod, inkább csatlakozz hasonló célú túrákhoz, és tanulj, nézd el a túravezetői feladatokat. Mindig tanulhatsz újat és minél több bandával lesz tapasztalatod, annál inkább ki tudod alakítani azt a gyakorlatot, ami számodra megfelel.
Egy jó tanács: SHOX-osokkal ne túrázz
A személyes tapasztalatom az, hogy a legideálisabb a 4-5 motoros túra. Egyrészt kevesebb emberhez kell alkalmazkodni a programok terén, másrészt nem kell annyit várni egymásra, persze ez azt is feltételezi, hogy hasonló tudású banda jöjjön össze.
Dobáld a konkrét kérdéseket és válaszolunk (szerintem)
Dipshit nagy balkán fan amúgy, infót talán Tőle kapsz legtöbbet, de gurulni (még) ne gurulj vele, aszfaltgéppel is off-road-ozik
RO, HR, SK kérdésekben tudok én is segíteni, de nagyon a balkánra azért nem vágyom
Haverok akikkel eddig túrára mentem korábban mennek és inkább nyugatra. Én Boszniát akarom látni, meg Montenegrót. Elindulok én egyedül nem parázom nekivágtam már igy Horvátországnak is. Ha egyedül megyek az én túrám lesz, ha valaki jönni akar, akkor a túránk. Ha nálam tapasztaltabb, vagy járt már arrafelé lehet ő a boss ebből presztizskérdést nem csinálok. Engem most csak az infók érdekelnek, látom te már sok felé megfordultál köztük BiH-ban is. Mire kell figyelni, mit érdemes megnézni, kb. milyenek az az emberek, árak, szállás, helyi kaják, sörök. stb. Hát megköszönném
Ne kötözködj már! Ki így, ki úgy. Amúgy meg írta, hogy egyedül megy.
Az én véleményem is az egyébként, hogy ha már egyszer elmegyek valahova, látni szeretném a dolgokat. Ha 5-6száz kilómétert "kötelező" menni egy nap, akkor csak motorozol. Azért kár elmenni oda.
Látom van még mit tanulnod. Addig ne vezess balkánra túrát! Gyakorolj a környéken, azt ha már egy túra szervezése nem jelent ekkora nehézséget, akkor elindulhatsz másokkal a hátad mögött....
Szlovéniában mentem én olyan 200km-et a Tiglav nemzeti parkban, hogy örültem, mikor visszaértem Bled-be és leülhettem egy sör mellé nem volt hiányérzetem :)
Ha van a pakliban olyan kultúrális esemény,hajókázás,rafting,bázisugrás,ejtőernyőzés ami napi 3-4 órát elvesz akkor OK.
De az nem motoros túra.
Hanem nyaralás motorral.
Többes szám még nem indokolt. =re magam vagyok. Szabim lesz elég, minek siessek? Sokszor megállok, fényképezek, bámészkodok, várost nézek, vagy lubickolok. Nem kötöm magam nagyon időhöz. Már csak azért sem akarok sietni, mert nem a rend éber őreit szeretném gazdagitani.
Az én számításaim szerint 2500 km-re 40-45 ezerre jön ki az üzemanyag. 25*4*400 = 40 000
25 százas etap, 4 literes átlag fogyasztás (lehet kevesebb és több is, akkor +5000), 400-as átlag benzinár (Balkánon általában olcsóbb mint nálunk, de itt is 400 körül van).
De most még az ország 1/3-a még viz alatt van!
Azért majd irj, milyen volt!