Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lehet még olyat hogy a gyárit megrendeled fejidommal, konzolokkal, olajhűtővel akkor 250 -300 e.
Persze apránként is megveheted innen-onnan, bontóból e-bayről akkor ez sokkal olcsóbb. Viszont a fejidom tartókonzollal együtt úgy is a legdrágább része lesz a dolognak. Ha újfajta GS-ed van, akkor neked már csak 2 db oldalidom, fejidom kell. Persze olajhűtő sem árt ilyenkor, persze ha meg tudod oldani...
Elso lampa.rakoltesz egy fel motor arat.
Üsd be ebayen a hiányzó alkatrészek nevét.

Én nem túrtam bele, de amit az első oldalon látok ott ilyenek vannak hogy oldalidom oldalanként 160-180 euro , fejidom szintén.. és ezeken még nincs semmi matrica. Első lámpa egy 100-as...és teljesen biztos hogy kell hozzá még néhány filléres apróság is. Ez még csak a ruha.. és 600 euro.

A GS nem erre való...használni kell pár évig, aztán továbblépni..kidobott pénz a GS optikai tuningolása.
Hú az a másik ami vastagabb.ez a karbi torokján van.nincs ledugózva vákum van benne.a job oldali karbi torokon is van 1 de az a légszürö melé van kivezetve.ezt nem kel ledugózni?vagy a karbiszinkronnál kell a müszert rákötni?köszönöm :)
Udv! A motort fel eve vettem nem szeretnem lecserelni. Amugy valoszinleg ra kene fizetnem egy ugyanilyen allapotu f-es gsre plusz megint atiratas. Miert lenne aranytalanul sok? Ha meg lehet oldani ugyanis erre lennek kivancsi akkor korulbelulmennyibe kerulne szerinted/szerintetek? Kene venni idomot,idomtarto konzolt,plexit,visszapillantot es olajhutot. Mas?
Jómagam is ezt javasoltam neki. Keresgéljen gugliban motormentést, szerintem is jobban jár vele. Vagy ha van kedvelt szervize, akkor hívja azt. Köszi a segítséget.
Jól emlékszem, hogy téged szoktak ugratni az utánfutóval?
PLatós autó vagy utánfutó jobb lenne szerintem mint kiszállásos téma.
Pénzügyileg feltétlen.
Bár lehet ha kimegy se tudja beindítani.
Sárga angyal

Wallist hívjátok, bár lehet drága, viszont tuti kimennek!
Sziasztok.

Tud valaki olyan szerelőt, aki kimegy helyszínre? Feleségem munkahelyén lerobbant egy BMW C1-s. Budapesten kéne.

Köszi.
Folyamatosan tájékozódunk, tartjuk a kintiekkel a kapcsolatot. Majd meglátjuk merre megyünk.
Azt mostanában kétlem! Tájékozódj!
Hamár veled nem lehet.
Irigykedsz miiii?
Bosznia, Trebinje és környéke.
Megy Zolival klikkesedni!
Hová mégy?
tank aljára csatlakozik..
Túlfolyócső, tartsd tisztán, csak ennyi dolgod van vele
Sziasztok kedves márkatársak!a kicsi motoromnál van egy vákumcsö ami lóg a szabadban.kérdésem van valami helye ennek?,mert a másik a levegöszürö mellett van kivezetve.köszönöm
amikor csikorog eszedbe jut
amúgy szerintem induláskor 2 nyomás aztán az kitart sokáig
valahonnan szerzek egy ilyen nyomkodós kütyüt és tesztelem
A menet közbeni nyomkodást is elfelejtem.
ez a nyomkodós franc is azért jó mert ha nem nyomod nem megy az olaj szóval nincs tócsa, hosszú vékony csövön meg tök lassan fog kifolyni
ezen agyalok a nagyendúrón
Nincs bonyolítva...........az alapötlet jó............csak a pumpa tol nagy volument szerintem.

Itt a precízebb beállítás miatt van az elektronika.Mert egy elszorítom a csövet nem a precízségről szól.
És a mechanikus megállásonként elzárom a szelepet kézzel sem játszik nálam mert simán elfelejtem.
A scottoilert rádugom egy vákumcsőre felhuzalkötegelőzöm és annyi.
Ezért lesz http://youtu.be/X1v0Fj3cpfs
szerintem túlbonyolítod a dolgot
kell egy kicsi tartály egy pumpa jó hosszú vékony cső(azon lassan folyik az anyag aztán jónapot, néha meg kell pöckölni és megy az olaj
ilyen professzionális és jól rejthető dologra gondoltam