Töltsd ki a reglapod, írj magadról pár szót és akkor lesz arcod.
Elég sokan hoznak be 20 éves motorokat és gondolják, hogy ők a szerencsés kevesek, akiknek olyan motort sikerült venniük, ami évi 1500km-t futott, vagy még kevesebbet. Egy bizonyos kor után már csak szeretjük a meséket, nem hiszünk bennük.
Inkább kezeld úgy, hogy annyi biztos van benne, mert ritkán tekernek előre :D Ez persze nem ciki, mert ezek a vasak simán elmennek 100ezret gond nélkül, csak ne abból indulj i, hogy azért nem lehet, mert csak 31ezer... de lehet.
A lényeg, nem valószínű, hogy az olaj miatt égett meg, inkább csak annyi, hogy már kopott volt és a szinti olajjal hamarabb csúszott meg, ásványival is tette volna, csak még mész egy keveset. Jómagam, elolvashatod a lapomon, mióta megyek 10W50 fullszint Repsollal és hibátlan, tehát elhiheted, nem az az oka. Azért hozzáteszem, hogy a Repsolt pont hamisították még 1-2 éve, illetve ha nem vagy biztos a beszerzési forrásban, vagy nagyon olcsó, akkor gyanakodj...
Rakj fel fotót a lamellákról azt megokoskodjuk, legalábbis lesz olyan, aki már látott.
Üdv. Újonc vagyok... Időhiány miatt nem tudtam átfutni a szabályzatot.. és a fórumokat sem.. télen esett gs500 e tipusú motorra a választás. Meg is vettem nem kis hercehurca árán Németországból. Női tulaj..stb.. (Ezt sose tudni előny vagy hátrány... :) )
A kérdésem a következő: 93.-as évjárat 31.000 kilóméterrel vettem most van benne 36.000 km... 1 hónapja fordult elő először hogy megcsúszott a kuplungom...mikor a 100-170 lovas nagyvasakkal mentem gurulni...elsőnek csak 4.-ikbe mikor elérte a fordulat a 8ezret... 1-2 hét alatt leromlott annyira hogy minden sebességbe komolyabb gázadásra csúszott... rendeltem tömítést... lamella szettet. Ma nekiálltam kicserélni ,de nem kopás volt a probléma,hanem meg volt égve. repsol 10w40 fullszintetikus olaj volt benne..én cseréltem mikor megvettem... annyi a kérdésem..hogy az olaj miatt éghet meg a kuplung..? mármint...ásványi vagy szintetikus..?
Tegnap voltam a parádfürdői BMW tesztvezetésen. Kalandosra sikeredett pont a kezdésre 10h 30-ra értem oda, és a német precizitásnak megfelelően másodpercre pontosan indultak, úgyhogy még az adatlapot se volt időm kitölteni, azonnal átültem a BMW R nine T-re és már indultunk is. Nem szívbajos csapattal hozott össze a sors, mert olyan érzésem volt az Eger felé tartó kanyargós úton mintha egy Man szigeti motorversenyre keveredtem volna, nem volt ritka a 140-160, de egyszer- egyszer még a 200-ba is belenyaltunk. A Nine T egy igazi élmény motor és a régebbi fejlesztésű blokkja ellenére nem éreztem a kritikaként emlegetett nyomatékhullámokat, csak az őserőt minden fordulaton.
A Következő motor az S1000R szintén élmény volt, viszont érdemes 5000 fölött tartani, mert ha azalatt adsz neki gázt olyan hangot ad mint amikor valaki éppen felhorkan, jelezve, hogy nem ez a számára ideális fordulatszám. Ezt követte F800 GT, majd a legenda a BMW R 1200 GS Adventure. 260kg-os súlya nem feltűnő, ez is hozza a trendet miszerint nem érezni a sebességet rajta, mintahogy más magas építésű motoron is már tapasztaltam, lehet hogy ehhez hozzá tesz az óriási méretű plexi is. Az új DL 1000-es izgalmasabb volt számomra.
A tesztelés 10h 30-tól 13h30-ig tartott folyamatosan motorváltásnál kb. 10perces szünetekkel. Szerencsénk volt csak a legvégén kezdett el esni az eső.
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem.Van egy 2001-es Gs 500-asom és az a gondom vele,hogy nem igazan lehet az alapjáratot beállítani,és jobban pörög a kelletenél(nem esik vissza a fordulatszám egyböl,meleh motornál)Köszönöm!
Hívd fel újra az Abonyi csókát, intéz Neked! Folyamatosan hoz be kintről jókat és megbízhatónak tűnt! Erre van ráállva, 2 év garit ad a blokkokra, ráadásul tudom hol lakik, nincs kockázat!
Sziasztok! Van egy kipufogódobom. Elvileg úgy vettem, hogy GS500 kipufogó. Alább a képek. Felpróbáltam rá, persze csatlakozás nem egyezik. Jó sportos hangja volt. GS500 képeket nézve ez nem GS500 dob vagyis nem olyan a kialakítása. Szerintetek milyen motoré lehet? Még azt kérdezném, hogy gyárilag a leömlő és a hátsó dob össze van heggesztve vagy bilincses? Én képeken úgy láttam, hogy egyben van.
lovi81 amit beszéltünk fekete GS-t, miután megtekintetted másnap megbeszéltem a gyerekkel, hogy elviszem, erre hívom hogy mennék a motorért 1 nap múlva és ááá már elvitték
Aztán megnéztem egy fiatalabbat, na ez kész kabaré volt.
Először felhívta egy haverom az eladót, a motorban 16ezer km, a csaja használta, de nem kell neki, szép állapot, gumi még elég 5-6000 km-re.
Felhívom én, itt már 22 ezer van benne, a motor a testvéréé de elköltözött. És véletlenül valami neki ütődés miatt kis alig észrevehető sérülés a tankon, amúgy fasza, az árral is rendben voltam.
Elmentem megnézni, kérésem ellenére a motor meleg, festék leverve minimum 6 helyen, a gumi rolytosra kopva, a tank horpadt. Mentem azért vele egy kört, aztán látom, hogy a karbinál szó szerint folyik kifele a benzin szagú olaj Hát ő nem tudta, de jól van az biztos csak egy csavart kell meghúzni. Végül megkérdeztem, mennyi az ára, amire 30ezerrel drágábbat mondott annál, mint amennyiért fel volt rakva a hirdetés
Az nem érdekel hogy ki mit gondol, kinéz v. nem 1remegy. Azonban most a legnagyobb "fék" az, hogy nincs sok időm, s a gumijaim repedeznek, le kell cseréljem őket. Amit kinéztem (Mich. pilot street), a háttsót nem tudják szálítani, nincs. Bár csak 3 forgalmazót kérdeztem (Kékhold, R17, Kerékcsere)
Töltsd ki a reglapod, írj magadról pár szót és akkor lesz arcod.
Elég sokan hoznak be 20 éves motorokat és gondolják, hogy ők a szerencsés kevesek, akiknek olyan motort sikerült venniük, ami évi 1500km-t futott, vagy még kevesebbet. Egy bizonyos kor után már csak szeretjük a meséket, nem hiszünk bennük.
Inkább kezeld úgy, hogy annyi biztos van benne, mert ritkán tekernek előre :D Ez persze nem ciki, mert ezek a vasak simán elmennek 100ezret gond nélkül, csak ne abból indulj i, hogy azért nem lehet, mert csak 31ezer... de lehet.
A lényeg, nem valószínű, hogy az olaj miatt égett meg, inkább csak annyi, hogy már kopott volt és a szinti olajjal hamarabb csúszott meg, ásványival is tette volna, csak még mész egy keveset. Jómagam, elolvashatod a lapomon, mióta megyek 10W50 fullszint Repsollal és hibátlan, tehát elhiheted, nem az az oka. Azért hozzáteszem, hogy a Repsolt pont hamisították még 1-2 éve, illetve ha nem vagy biztos a beszerzési forrásban, vagy nagyon olcsó, akkor gyanakodj...
Rakj fel fotót a lamellákról azt megokoskodjuk, legalábbis lesz olyan, aki már látott.