A kuplungnál rendben volt a hézag?.....ugyanis nemcsak bovden holtjátékára kell figyelni hanem a kinyomószerkezetet is be kell állítani mert ha a pálca feszíti a kuplungot megcsúszhat...kis ovális dekli alatt lévő csavarral kell hézagot állítani.. majd utána a bovden holtjátékát
Kiscsaj kinyírta! Lehet azt a 31 000-et csúsztatott kuplunggal tanpályán tette meg.
Tök mindegy milyen olajt raksz bele, csak a paraméterek stimmeljenek.
Én csak 10W40 Castroll ActEvo-t használtam eddig. Az első hézagoló korongomat 60 000 után kellett kicserélni.
Kicseréltem a lamellákat... csak nemmertem még feltölteni olajjal... (a mivel is töltsem kérdés foglalkoztatott egész délután...)
1 óra alatt megvolt a szétszerelés meg a lamella csere... még 1 óra a tömítést levakarni a dekniről... körbehívogattam mindenkit...és agyrém válaszokat kaptam...
1. verzió... az olajtól van...
2. verzió... valaki már megégette azért hányt be...
3. verzió... én vagyok balgolyó... nemtudok motorozni ..adjamel.. :)
Az igazat megvallva tényleg csak utólag jöttem rá hogy valami leért.
Lovinak még panaszoltam is hogy döntős kanyarokban valami gebasz lehet a lánccal.
Mondjuk a csizma után nem volt kérdéses.
Nekem elkezdett leérni a csizma orra, meg valami nagyon fémes (szerintem a közép sztender).
Eleinte azt hittem hogy a korosodó láncom ugrik, azért a fémes hang meg azért rándul meg a motor, csak az nem volt eddig világos, hogy miért csak a fekvős kanyarokban érzem.
Hát igen! Engem is meggyőztek! Az F800 GT valószínűleg a legkevesebbet fogyasztó nagymotor lehet, mert 4.4l írt ki a műszer, pedig nyelezve volt rendesen.
Üdv! Nem bizonygatni akarom..nemis ez a kérdés.. az állapotfelmérés jogosnak itélte a 31e kmtert (meg a motoron vastagon álló centis por..és a tankban álló rozsdaréteg vastagsága) sűrítés..szelephézag..tömítések gyáriak..stb....meg..módos német család nem hiszem hogy kilóméteróra tekergetéssel próbálná eladni (mind1 csak vigyed áron) a motorját... ami mellett még sorakozott 4 másik... mert csak tanulómotornak vették a kisilánynak...
Nade akkor a végszó akkor az hogy az olaj nem nyírhatta ki a kuplungomat... vszínű még náluk égett meg... eddig még úgyahogy fogott is.nálammeg feladta a harcot.. am a vastagsága a gyáritól 1 tizeddel tért el... meg tükör..fekete felület...majd holnap csinálok képet még..
Az a fő problémám hogy kb annyian ellenzik bele a szintetikus olajat..mint amennyien az előnyeit sorolják..ez megkavar.. és a könyve sem tér ki ilyenekre...
Mi ma voltunk Babymmel, de "csak" a GTL 1600 Adventure érdekelt, kellemes csalódás volt mindkettőnknek. A sok kg ellenére nagyon kezes jószág az utaskomfort pedig vitte a pálmát.
De ez csak az én véleményem!
Nálam bizonyított több téren is..