Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Full synt a legjobb!
De ez csak az én véleményem!
Nálam bizonyított több téren is..
Szar volt a beállítás...oszt jól el is égette..
..és pont.
A kuplungnál rendben volt a hézag?.....ugyanis nemcsak bovden holtjátékára kell figyelni hanem a kinyomószerkezetet is be kell állítani mert ha a pálca feszíti a kuplungot megcsúszhat...kis ovális dekli alatt lévő csavarral kell hézagot állítani.. majd utána a bovden holtjátékát
Kiscsaj kinyírta! Lehet azt a 31 000-et csúsztatott kuplunggal tanpályán tette meg.
Tök mindegy milyen olajt raksz bele, csak a paraméterek stimmeljenek.
Én csak 10W40 Castroll ActEvo-t használtam eddig. Az első hézagoló korongomat 60 000 után kellett kicserélni.
Adatlap meghekkelve....
Háztól vettem...elsőtulaja.....de lényegtelen...

Kicseréltem a lamellákat... csak nemmertem még feltölteni olajjal... (a mivel is töltsem kérdés foglalkoztatott egész délután...)
1 óra alatt megvolt a szétszerelés meg a lamella csere... még 1 óra a tömítést levakarni a dekniről... körbehívogattam mindenkit...és agyrém válaszokat kaptam...
1. verzió... az olajtól van...
2. verzió... valaki már megégette azért hányt be...
3. verzió... én vagyok balgolyó... nemtudok motorozni ..adjamel.. :)
Az igazat megvallva tényleg csak utólag jöttem rá hogy valami leért.
Lovinak még panaszoltam is hogy döntős kanyarokban valami gebasz lehet a lánccal.
Mondjuk a csizma után nem volt kérdéses.
De szerény vagy.
Jó kis gép lehet a gülüszeműd, szívesen kipróbálnám 1x. Mikor a ciberét vettem, erősen nézegettem a triumph 650-et, csak qrvára nem egy áron mozogtak.
Nekem elkezdett leérni a csizma orra, meg valami nagyon fémes (szerintem a közép sztender).
Eleinte azt hittem hogy a korosodó láncom ugrik, azért a fémes hang meg azért rándul meg a motor, csak az nem volt eddig világos, hogy miért csak a fekvős kanyarokban érzem.
Nincs mit letornom.

Egy zart feju anya meretu a koptato.kb felcenti.
Hát igen! Engem is meggyőztek! Az F800 GT valószínűleg a legkevesebbet fogyasztó nagymotor lehet, mert 4.4l írt ki a műszer, pedig nyelezve volt rendesen.
Hát én már letörtem a pöcköt a lábtartóról a síófoki kikőtőben egy hajnali reggelen
A nyugger életre talán, de az még odébb van. Megnéztük a csúcstechnikát, hogy mi éri meg a pénzét. Van egy-két adoptálni való extra!
Ha a gazdag család nem az első tulajdonos, akkor már nem mérvadó, hogy mit mondanak. A csúszó kuplung is gyanús.
Speciel az enyem peldaul ha fekszik a tank akkor sem er le.
Lattatlanba talan a cbr nel is magasabb.A sarkamon ulok spiccen.
Persze, alapból leér neki, ha vízszintesen áll vele.
Nem a nemet tulaj teker hanem a nepper.
Mondjuk igor vagy ali.
Csak a labtarto helye nem mindegy.
Szintén Parádfürdőn? Olyan lesz a következő motorotok?
Ő már nem is motoros, hanem egy nyugger!

Bocs Ganja, de ezt nem hagyhattam ki.

Persze hozzáteszem, h simán lábtartóig dönti a nagyvast is.
Ganjaninja tudna mesélni a női tulaj, csúszó kuplungról...
Csináld meg és élvezd, GS-ben nagyobb kárt nem tehetett!
Kizártnak tartom, h olaj miatt csinált ilyet.
Üdv! Nem bizonygatni akarom..nemis ez a kérdés.. az állapotfelmérés jogosnak itélte a 31e kmtert (meg a motoron vastagon álló centis por..és a tankban álló rozsdaréteg vastagsága) sűrítés..szelephézag..tömítések gyáriak..stb....meg..módos német család nem hiszem hogy kilóméteróra tekergetéssel próbálná eladni (mind1 csak vigyed áron) a motorját... ami mellett még sorakozott 4 másik... mert csak tanulómotornak vették a kisilánynak...
Nade akkor a végszó akkor az hogy az olaj nem nyírhatta ki a kuplungomat... vszínű még náluk égett meg... eddig még úgyahogy fogott is.nálammeg feladta a harcot.. am a vastagsága a gyáritól 1 tizeddel tért el... meg tükör..fekete felület...majd holnap csinálok képet még..

Az a fő problémám hogy kb annyian ellenzik bele a szintetikus olajat..mint amennyien az előnyeit sorolják..ez megkavar.. és a könyve sem tér ki ilyenekre...
Mi ma voltunk Babymmel, de "csak" a GTL 1600 Adventure érdekelt, kellemes csalódás volt mindkettőnknek. A sok kg ellenére nagyon kezes jószág az utaskomfort pedig vitte a pálmát.