Minden hatszázas utcai gép a technikai sajátosságok,tartósság,karbantartás viszonylag nagy intervallumú és egyszerűsége miatt KB 100-110 ló és 70 Nm körül annyi.
A többi csak azon múlik hogy az inyektortérképpel hova hangolják a két görbét.
Nekem annyi az előnyöm hogy a 60-70 Nm gyakorlatilag 3e-10e ig mindenhol jelen van.
A sornégyesnél 6-8e-nél egyszerre jelen van a V2-nél meg 3-4enél jelenik meg és 8-9e-nél kifingik.
Ezt most mire is írtad?
Ataaa-nak szántam, hogy de, igenis nagyon sokat számít a lóerő, lévén az a 4-6NM nyomatékkülönbség, ami van a gixxer meg a másik 2 közt, gyakorlatilag elhanyagolható. A +40-50LE okán viszont kb. mindenben megeszi a másik kettőt. Na jó, kényelemben nem.
Átlagos használatban és vásárlói szokásokban teljesen egyforma a két modell.
Az SV-t sportos gépnek szánták a lowcost szegmensben.
Gyakorlatilag ha valakinek nem volt pénze gsxr-re az vet egy ilyet újonnan mert hóban,fagyban,ködben éjfélkor egy utcai lámpa alatt bizonyos szögben hunyorítva össze lehetett téveszteni az aktuális gixxerrel.
A GSXF meg túragépnek indult de rátettek egy csinos műszerfalat és egy gixxerre hajazó idomgarntúrát így a túrás beállítottságú sportos fazonoknak is kívánatos lett.
Mivel valljuk be a félidomos bandit igen randára sikerült azzal a bálnapofával.
Szóval mindkettőt a sporttúra szegmensre ugrasztották csak más más hangsúlyokkal.
Mint mondtam szőr egyforma.
Nem érződik semmiféle lényeges teljesítmény többlet.
Nemond hogy ag gsx65f egy űrrakéta teljesítményben mert megeszem a kalapom.
Annyira lötyög az emelővillája hogy ha nem jól kezeled a gázt homlokonvág a munkahenger.
De sokszor csináltam vele gumiégetést.
Pláne a szőnyeggel.