Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mint ez csak 30 évvel öregebb.

Annyira lötyög az emelővillája hogy ha nem jól kezeled a gázt homlokonvág a munkahenger.

De sokszor csináltam vele gumiégetést.

Pláne a szőnyeggel.
180-as gumi felmegy rá?
Nem tudom mi az a balcancar.
Jól kezelhető?
Lent van a majrécsík?
Én meg emeltem 5 méteres szőnyegtekercset másféltonnás balcancarral.

Az nem mondott semmit csak majdnem pofáraestem vele.
Én mentem R6-ossal, és azt csinálja hogy höŐőőŐőőŐííÍÍííÍÍ aztán kis idő múlva meg nagyon meglódul.
Dobok rá egy sportszűrőt meg egy yoshimurát és lesz.
A 125le 13500-on jön, nagyon kell forgatni. Mit csinál 5000-n ?
Itt most épp te hasogattad a teveszőrt. Azt írtam, nincs benne 70NM, erre te meg "hogyafenébenelenne?" Úgy, hogy a 68 az nem 70...
Jó.............maj adok neked pár marék teveszőrt hasogatni.
A 68 nekem kevesebb, mint a 70. Tudom, hogy kereskedő vagy, de na!
Aszondtad a gyíkszarban nincs 70 Nm.
De van.Csak fenn.
Minden hatszázas utcai gép a technikai sajátosságok,tartósság,karbantartás viszonylag nagy intervallumú és egyszerűsége miatt KB 100-110 ló és 70 Nm körül annyi.
A többi csak azon múlik hogy az inyektortérképpel hova hangolják a két görbét.
Nekem annyi az előnyöm hogy a 60-70 Nm gyakorlatilag 3e-10e ig mindenhol jelen van.
A sornégyesnél 6-8e-nél egyszerre jelen van a V2-nél meg 3-4enél jelenik meg és 8-9e-nél kifingik.

Felhasználói izlések kielégítése.
Ezt most mire is írtad?
Ataaa-nak szántam, hogy de, igenis nagyon sokat számít a lóerő, lévén az a 4-6NM nyomatékkülönbség, ami van a gixxer meg a másik 2 közt, gyakorlatilag elhanyagolható. A +40-50LE okán viszont kb. mindenben megeszi a másik kettőt. Na jó, kényelemben nem.
https://www.youtube.com/watch?...

Pont idevágó és tanulságos videó. Mindkét motornak vannak előnyös oldalai. Pontosan be kell lőni, hogy kinek mire van igénye, ezen múlik minden.
Jájj de szíp!
Márhogyafaszba ne lenne?

68 van neki, csak a holdban 10800-nál.

Visíttatni kell mint a veszettürge és megyaz.

Csak kinyírná a derekam.
Megfelelő pilótával bárhol...
Ott azért a tömegnek is szerepe van. Amúgy hol eszi meg? Dobálós kanyargóson nem nagyon. Hungaroringen biztos.
Átlagos használatban és vásárlói szokásokban teljesen egyforma a két modell.
Az SV-t sportos gépnek szánták a lowcost szegmensben.
Gyakorlatilag ha valakinek nem volt pénze gsxr-re az vet egy ilyet újonnan mert hóban,fagyban,ködben éjfélkor egy utcai lámpa alatt bizonyos szögben hunyorítva össze lehetett téveszteni az aktuális gixxerrel.

A GSXF meg túragépnek indult de rátettek egy csinos műszerfalat és egy gixxerre hajazó idomgarntúrát így a túrás beállítottságú sportos fazonoknak is kívánatos lett.
Mivel valljuk be a félidomos bandit igen randára sikerült azzal a bálnapofával.

Szóval mindkettőt a sporttúra szegmensre ugrasztották csak más más hangsúlyokkal.
Hogy a fenébe ne számítana a lóerő?! A 600-as gyíkszarnak nincs 70NM a nyomatéka, a 125 lovával mégis megeszi mindkettőt reggelire...
Dehogy űrrakéta...
De nem a ló számít vázzz!
A magas lóerőt úgy képzeljétek el, mint a hídon jó ritmusban ugráló verebet...
Banditunk 10500-nál adja le a 85 lovat SV meg 9000-nél a 72 t.

Kiváncsi lennék hogy alakul alul és középen ez a görbe.
Persze az érdekes a nyomatékgörbe lenne, hogy mégis hol jelenik meg a nyomatékmaximum. Nagyon nem mindegy kanyarból kigyorsításnál.
nekem itt 84-et ír.

Mint mondtam szőr egyforma.
Nem érződik semmiféle lényeges teljesítmény többlet.
Nemond hogy ag gsx65f egy űrrakéta teljesítményben mert megeszem a kalapom.