Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan még úgy sem voltam soha.
Tudjuk! Még van 8 nap az indulásig, majd meglátjuk hogy alakul a helyzet és eldöntjük merre indulunk.
Hát asszem mi sem Szerbián keresztül megyünk hétvégén Montenegroba. A csapat egy része vonattal jönne, már megvették Belgrádig a jegyet, de írta nekik az ottani MÁV a hétvégén, h Pozega - Bar között a vasutat elmosta az ár és fingjuk nincs mikorra állítják helyre. Vmi kerülő utat már kitaláltak, de a teherforgalom előnyt élvez stb., szóval tök bizonytalan a helyzet.
Szóval ha mentek lehet katasztrófa turisták lesztek.
Brigi, biztosan Szerbiába vágytok?:

Árvíz van baszki!
Mondj már valamit, hogy mi a vita tárgya!? Már megöl a kíváncsiság!
Annyira drága nem lesz... a várakozás szerint csak kicsivel fog többe kerülni, mint egy láncszett egy hasonló kategóriájú motorra.
Nem kételkedem...
7 éve problémamentes a kapcsolatom a szervizzel.. nem kéne pont most elromlania
Még nem......most már tényleg ügyvéd lesz a vége, a héten megbízzuk, de hát ugye az nem nagy öröm és újabb elhúzódás a végtelenbe...... ....de nem nagyon hagynak más választást..
Redékkel zöld ágra vergőttél már?
Azért nem gyanús itt valami? ....persze nem tudhatom...
Talán érdemes lenne tudatni a vágyaidat a szervizzel, lehet nekik nem tiszta a terv
Akkor ez a kardán sem olyan olcsó dolog, megkéri az árát 150ezer körül...
Az egy tök jó kis motorka! Örülnék egynek!
Hülye nesze volt a kardánnak, otthagytam a szervizben még tavaly. Szerelő eltörte utána valahogy a lábát.. sebaj, a motor nekem nem kell mostanában, szóval ráér. Lényeg hogy az lett ebből az egészből, hogy egyrészt nem lett szétbontva teljesen a kardán, mert volt olyan hibája, ami a hangot kiadhatta, és ehhez nem kellett olyan mélységig beletúrni.. no ez ki is lett cserélve. Próbaútra akarta vinni a szerelő amikor kiderült, hogy van itt baj komolyabb is. A motor járóképes volt meg minden, de azt mondta hogy valószínűleg jobban járok ha most jár utána a dolognak, mintha legközelebb utánfutón érkeznék hozzá.
Most legutolsó infóm az az, hogy a komplett kardán egy az egybe ki lesz cserélve. De az az igazság, hogy még csak a szerviz közelébe se mentem az utóbbi fél évben, csak telefonon egyeztettünk. Remélhetőleg most már lassan kész lesz..mert júni végéig valahogy bele kéne szuszakolni legalább 1500 tesztkilométert, hogy aztán amíg külföldön leszek le lehessen szervizelni a sallangokat is, aztán lehessen használni rendesen a nyár hátralevő részében.
Enyém garázsban, nem nagy különbség. Most mi is van a tieddel?
Hali, mentem F-el párszor, nem nagy különbség, nem éri meg váltani, motorozz ezzel, élvezd. Itt a nyár, tankolj és menj. Igazából melegben még jobb is az E, legalább hűlsz.
Konkrétan 6. hónapja egy métert se motoroztam... mondjuk nem mintha mostanában egyáltalán időm lenne rá.

A legviccesebb az egészben, hogy mióta megvan a Divi, most fájna a legkevésbé tankolni.
Ha pénz van idő nincs... nem?
Mondjuk legalább nem otthon áll, hanem a szervizben
Tényleg szomorú, amikor csak a garázsban dekkolnak motorok mint valami partra vetett hal, mert nem bírják a költségeket. Akkor már lehet, hogy mondjuk egy Yamaha YBR 125 mint valami csoda motor. 2-3l-t fogyaszt, még a WC-re is azzal mehet, és arányos a fizetésével is. Lehet, hogy ez jobb mint a kirakatkörök.
javítás: fogadd ezt el
Szerintem most már, hogy E-set vettél, fogad ezt el, előbb kellett volna ezt eldönteni. Aránytalanul drága lenne. Nagyon sokan az egész motort rosszul választották, aztán eladják és buknak. A tied még jobb helyzet, mert a motort szereted . Aztán pár év múlva vegyél egy burkoltat. Fogsz találni szebbet, jobbat mint az F-es GS.
Ahogy nézem első nagymotorja... majd amikor rájön hogy nem vesz semmi extra cuccot, és úgyis elmegy tartósan havonta majdnem a nettó minimálbér a motoros kiadásokra, majd jelentősen csillapodik ez a hevület
Csak a fényezés fog 70-ben megállni.
Koszonom valaszod! Van mar bukocsovem :) Az az igazsag hogy nagyon megtetszett az f-es verzi dizajnja es gondoltam bontott alkatreszekbol olyan 70ezerbol ki lehet hozni...annyit megerne nekem de tobbet nem..
Pirelli MTR 01 -s gumiról valakinek van tapasztalata?
Szerintem is inkább bukócsövezd fel és tanulj meg vele jól aszfaltmotorozni!