Csak akkor nem vihetsz utast két évig,ha a jogsidban a 12. pontban
fel van tüntetve valamilyen kódszámmal. De biztos hogy van kódszám ,de nem mind1,hogy mi.
Én is úgy jártam,mikor igazoltattak kétszeméllyel friss jogsival, ott a helyszinen jól beszartam,és erre vigyorogva közölte velem a rendőr,hogy az a szám ami nekem be van ütve ,nem arra vonatkozik,ugyhogy bátran vihetek utast.Jó ha ennek utánajársz a hatóságoknál,de szerintem mehetsz kétszeméllyel.
Erre a kezdő dologra kíváncsi volnék. Tud erről valaki többet? (úgy hallottam, mivel van autós jogsim, ezért nem tartozik a kezdő kategóriába a mocis....) De javítson ki plíz, aki tudja.
Pápát mégsem szeretnék inteni a nehezen megszerzett plecsnimnek!
Persze, hogy megyek, kell a tapasztalat,meg télen úgysem fogom használni, úgyhogy mostanában az ősök nem sokat látnak...
Csinálhat olyat a moci, hogy megyek pl 80-al, és váltok, kuplung ki, és mintha üresben gurulna.... Annyira meglepődtem, h leálltam az út szélére, hogy mi a helyzet... Aztán indult, és nem volt gond...
Blue_devil én is megköszönöm a leírást, mert nem láttam máshol ilyen részletesen. Én is gondolkodom jövőre egy gs500-ban nekem "kezdőnek" bőven elég minek több. Én csak túrázgatni akarok vele és nem vadulni, arra meg jó a robogóm....
Szép a motorod. Erösen gondolkodom a dolgon. Köszönöm hogy ennyit szóltál és szóltatok hozzá. A 140es tempó az tényleg elég szerintem. Az a lényeg hogy biztonságosan eljussak mindenhová. Jó turázgatást neked. Üdv
Csak nyugodtan!
48Le? Akkor a nyitottat nézegeted (mert van folytott is)
Relatíve tök mindegy, mert ezt a teljesítményt 9000nél adja le, addig pedig max. az autópályán hajtod.
Én olyan 5000-7000 közt használom, és az bőőőőven elég ahoz, hogy kényelmes, megbizható és praktikus legyen.
A motor...
Mint előttem már megjegyezték: TARTSD BE A KÖTELEZŐ SZERVÍZELÉST .......
Én 00001km-rel vettem át a motort....betartottam......és a motorhoz most kellett először nyúlni 2 év, 46.000km után...... (szelephézag mérés, csere)
Kellékek:....
első gumi: 32000km (gyári Bridgestone), most Heidenau van fent és ebben is benne van már 14.000km (8000ft volt)
Hátsó gumi: 18000km (gyári Bridgestone), majd Michelline M39 (18000km), HeidenauK64 ( 10000km) és most megint Heidenau van fent (12500ft)
Lánc: Nekem gyárilag egy bóvli REGINA volt fent. Ezt 32000nél cseréltem a gyárilag előírt DID 520V helyet DID 520VM-re (a különbség? A V-s O gyürüs, a VM X gyürüs.......A VM 75Le-ig felrakható, mig a V-s csak 40-50-ig)
Mivel 2 éves volt júniusban ezért a plusz szervízelés:
- telóolajcsere, fékolajcsere
Én túrázgatok.....
Idén még csak erre jártam vele nagyobb túrákon 2 személlyel, 3 nagy dobozzal:
- április Plitvicei tavak (1200km)
- május Szlovén tengerpart (Koper) (1400km)
- június Magyarországkerülő túra (1900km)
- július Burgenlandi várséta (1000km)
Fogyasztás?
Most már jóóóó:-) felpakolva, fullgázon evet 5,2L-ert (túlterhelve!!!! - hiszen kb 190kg a megengedett súly.....abból Én meg a csaj meg a tele tank ezt már túl is lépte:-) és akkor hol a 3 nagy doboz meg a tantáska???
Kinővés?
Ismét ahogy írták már.... igen, ha nem elég neked a 140-es utazó akkor kell cserélni......
Egyébb technikai dolog meg a gs500.fanklub.hu oldalon megtalálható......nézegesd....
És a szélvédelem?
Egy kis extra DESIGN BLUE_DEVIL módra:-)
A fejidom ugye lejárt lemez:-) (idom, Z1000-res plexi, Fazer tükrök)
Kapot most egy törött F-es idomot alulra - Bugsoiler
És a túloldalra még egy kipuffogót:-))) Csak optikai tuning:-)))
Azért csak óvatosan!!
Igaz rég volt, de tudtommal van egy olyan szabály (vagy már csak volt?) hogy 2 évig nem vihetsz utast!
Ha elkapnak akkor pápá jogsi.....
Ez megvolt minden kategóriában.....jobb ha rákérdezel egy iskolánál.
Mellesleg gratula:-)))
Az ilyen emberkéket IMÁDOM:-))))) 1hét/3000km:-)
De általában mindig ez van:-) Megvan az új gép, akkor mennek vele mint a meszes, azt hirtelen elfogy a cash.-)))
A túrázgatnál is, akkor gyere te is a gs500.fanklub.hu oldalra, és jelentkezz be.....
Háát nem tudom, hogy milyen színű. Egy előadáson egymás mellett ültünk. Látta h motoros dzsekibe vok és akkor dumáltunk. De ennyire mélyen nem mentünk bele.
A 18ezres szervíz mennyibe szokott fájni, ha szervízbe csináltatom??? Csak a pecsét miatt kéne a hivatalos szervíz.
apuci: Ha Gs 500-at akarsz venni és ki is próbálnád akkor lehet,h meg tudom mutatni,ha érdekell! Különösebben nem szeretném eladni ,csak újítanék egy nagyobra! Most volt a teljes nagyszervíz és most garantáltan jól viselkedik! Sőt még a gumi is novicsentó! De kezdő gépnek nagyobbat nem vennék!
Ellenörzés??Egy rendőrrel sem találkoztam.OK szólok,csak ez is marha hirtelen jött 13 órakor kitaláltuk,hogy menjünk el motorozni,azt még ruhát kellett szerezni barátnőmnek,de következőnek szólok.
Engem biztos, hogy nem láttál. A pécsTV néha közli, hogy hol van trafi a városba és azt írták, hogy motoros ellenőrzés lesz. Szóval úgy döntöttem nem kísértem a sorsot amúgy hallottam, hogy sokan voltak lent. Hallom amikor megy le az a sok csúnya nagy motor
Ha legközelebb pécsen jársz szólj!!! Gurulhatnánk egyet.
Sziasztok! Dani:Tegnap voltam Pécsen,lehet,h téged láttalak a Meci mellet kifordulni?Marha sok motoros volt, Mánfán a büfé elött tele volt a parkoló motorral.Nagyon light-osra vettem a tempót mert barátnővel voltam,de így is nagyon jó.Nekem a Pécs-Mánfa-Komló-Szászvár-Bonyhád szakasz is nagyon bejön,imádom a Mecseket.
GS-ről tényleg csak jót lehet mondani,én is nagyon megvagyok elégedve.De azt tudni kell,hogy ez nem sportmotor futómű,fékek azért a nagygépeken jobbak.De hát ki mire akarja használni azt kell mérlegelni.Én mentem CBF 500-al nekem kicsit nehezebben motorozhatónak tűnt.
Szia! A GS 500-ról én eddig csak jót tudok mondani! Feltéve,ha rendesen van szervízelve és ,ha gondozzák! Két emberrel is kényelmes és eléggé jól fogyaszt! Megbízhatóságból 5-ös! Csak azt vennék elsőnek!
Viszont van egy eladóm Amit most szervizeltek le! Ha érdekell írj! Bár nem fejidomos:(
A burkolt annyival jobb h a 100as tempó fölött keletkező szelet megfogja. Amin nincs burkolat ott 160nál már kapaszkodni kell, nagyon
Jó kis motor megbízható. A végsebesség azért súlyfüggő. Mivel én ilyen kistermetű vok (+100) ezért nekem max 165 a vége
Sziasztok. Szeretném megkérdezni hogy milyen motor a suzuki gs 500f. Mennyire megbizható,mennyivel lehet vele kényelmesen utazni,mennyit megy végre2személyel,mennyi a fogyasztása,és nem kevés a motornak a 48le? Ezeket a motorokat nézegetem mostanában. Ha valaki tud irhatna rólla egy keveset. Megköszönném. Üdv
Leszel a példaképem?
Csak akkor nem vihetsz utast két évig,ha a jogsidban a 12. pontban
fel van tüntetve valamilyen kódszámmal. De biztos hogy van kódszám ,de nem mind1,hogy mi.
Én is úgy jártam,mikor igazoltattak kétszeméllyel friss jogsival, ott a helyszinen jól beszartam,és erre vigyorogva közölte velem a rendőr,hogy az a szám ami nekem be van ütve ,nem arra vonatkozik,ugyhogy bátran vihetek utast.Jó ha ennek utánajársz a hatóságoknál,de szerintem mehetsz kétszeméllyel.
Jelentkeztem! Küldtem képet is!
Erre a kezdő dologra kíváncsi volnék. Tud erről valaki többet? (úgy hallottam, mivel van autós jogsim, ezért nem tartozik a kezdő kategóriába a mocis....) De javítson ki plíz, aki tudja.
Pápát mégsem szeretnék inteni a nehezen megszerzett plecsnimnek!
Persze, hogy megyek, kell a tapasztalat,meg télen úgysem fogom használni, úgyhogy mostanában az ősök nem sokat látnak...
Csinálhat olyat a moci, hogy megyek pl 80-al, és váltok, kuplung ki, és mintha üresben gurulna.... Annyira meglepődtem, h leálltam az út szélére, hogy mi a helyzet... Aztán indult, és nem volt gond...
Csak nyugodtan!
48Le? Akkor a nyitottat nézegeted (mert van folytott is)
Relatíve tök mindegy, mert ezt a teljesítményt 9000nél adja le, addig pedig max. az autópályán hajtod.
Én olyan 5000-7000 közt használom, és az bőőőőven elég ahoz, hogy kényelmes, megbizható és praktikus legyen.
A motor...
Mint előttem már megjegyezték: TARTSD BE A KÖTELEZŐ SZERVÍZELÉST .......
Én 00001km-rel vettem át a motort....betartottam......és a motorhoz most kellett először nyúlni 2 év, 46.000km után...... (szelephézag mérés, csere)
Kellékek:....
első gumi: 32000km (gyári Bridgestone), most Heidenau van fent és ebben is benne van már 14.000km (8000ft volt)
Hátsó gumi: 18000km (gyári Bridgestone), majd Michelline M39 (18000km), HeidenauK64 ( 10000km) és most megint Heidenau van fent (12500ft)
Lánc: Nekem gyárilag egy bóvli REGINA volt fent. Ezt 32000nél cseréltem a gyárilag előírt DID 520V helyet DID 520VM-re (a különbség? A V-s O gyürüs, a VM X gyürüs.......A VM 75Le-ig felrakható, mig a V-s csak 40-50-ig)
Mivel 2 éves volt júniusban ezért a plusz szervízelés:
- telóolajcsere, fékolajcsere
Én túrázgatok.....
Idén még csak erre jártam vele nagyobb túrákon 2 személlyel, 3 nagy dobozzal:
- április Plitvicei tavak (1200km)
- május Szlovén tengerpart (Koper) (1400km)
- június Magyarországkerülő túra (1900km)
- július Burgenlandi várséta (1000km)
Fogyasztás?
Most már jóóóó:-) felpakolva, fullgázon evet 5,2L-ert (túlterhelve!!!! - hiszen kb 190kg a megengedett súly.....abból Én meg a csaj meg a tele tank ezt már túl is lépte:-) és akkor hol a 3 nagy doboz meg a tantáska???
Kinővés?
Ismét ahogy írták már.... igen, ha nem elég neked a 140-es utazó akkor kell cserélni......
Egyébb technikai dolog meg a gs500.fanklub.hu oldalon megtalálható......nézegesd....
És a szélvédelem?
Egy kis extra DESIGN BLUE_DEVIL módra:-)
A fejidom ugye lejárt lemez:-) (idom, Z1000-res plexi, Fazer tükrök)
Kapot most egy törött F-es idomot alulra - Bugsoiler
És a túloldalra még egy kipuffogót:-))) Csak optikai tuning:-)))
És így néz ki mikor túrázni megyek:-)
Azért csak óvatosan!!
Igaz rég volt, de tudtommal van egy olyan szabály (vagy már csak volt?) hogy 2 évig nem vihetsz utast!
Ha elkapnak akkor pápá jogsi.....
Ez megvolt minden kategóriában.....jobb ha rákérdezel egy iskolánál.
Mellesleg gratula:-)))
Az ilyen emberkéket IMÁDOM:-))))) 1hét/3000km:-)
De általában mindig ez van:-) Megvan az új gép, akkor mennek vele mint a meszes, azt hirtelen elfogy a cash.-)))
A túrázgatnál is, akkor gyere te is a gs500.fanklub.hu oldalra, és jelentkezz be.....
Idén lesz még pár túra:-)
A 18ezres szervíz mennyibe szokott fájni, ha szervízbe csináltatom??? Csak a pecsét miatt kéne a hivatalos szervíz.
Dani:Szégyen,de nem ismerem,bár van egy GS-s srác Pakson akit nem ismerek sárga-fekete GS-el.ő lehet az?
apuci: Az enyém is eladó ha érdekel
Oks!
Jah Steinbach Bálintot ismered??? (remélem jól írtam )
Ha legközelebb pécsen jársz szólj!!! Gurulhatnánk egyet.
Dani:Tegnap voltam Pécsen,lehet,h téged láttalak a Meci mellet kifordulni?Marha sok motoros volt, Mánfán a büfé elött tele volt a parkoló motorral.Nagyon light-osra vettem a tempót mert barátnővel voltam,de így is nagyon jó.Nekem a Pécs-Mánfa-Komló-Szászvár-Bonyhád szakasz is nagyon bejön,imádom a Mecseket.
GS-ről tényleg csak jót lehet mondani,én is nagyon megvagyok elégedve.De azt tudni kell,hogy ez nem sportmotor futómű,fékek azért a nagygépeken jobbak.De hát ki mire akarja használni azt kell mérlegelni.Én mentem CBF 500-al nekem kicsit nehezebben motorozhatónak tűnt.
Viszont van egy eladóm Amit most szervizeltek le! Ha érdekell írj! Bár nem fejidomos:(
Jó kis motor megbízható. A végsebesség azért súlyfüggő. Mivel én ilyen kistermetű vok (+100) ezért nekem max 165 a vége
Edi: Azt hittem mér te vagy ilyen szerencsés
végseb kábé 180 lehet, de az már szenvedős
130-140 utazót lehet vele kényelmesen menni
fogyasztás 4.5-6 között lehet
Dehogy őrültem meg,apám kollégájának a lányának volt a lagzija.