Namostakkor mit mondanál 135 lóerőre és 111 Nm-re?
Nemzetközi terrorizmus?
Atomtámadás?
Vagy Szupernóvarobbanás?
Csínján a hangzatos jelzővel mert nem marad a következő tesztelt gépre,tökmindegy miafene az.
Inkább a kettő kombinációja amit érzel,az a jó ha alul nyomatékos,felül meg erős,sima gázreakcióval,tapadós gumival,finoman,hosszú utakon rugózó futóművel,érezhető nyomáspontú fékekkel.......és beleér a bilibe a kezem.....
A motor úgy van hangolva, hogy esküszöm igaz, de olvasd el a teszteket, hosszú bekezdések szólnak erről, hogy kétszer olyan erősnek érzik stb.
Talán árulkodó jel lehetett az is, hogy az amúgy igen laza kereskedő nem engedte meg, hogy direkt teljesítményfokozaton használjam, low-ra kellett állítanom. Persze a valóságban nem biztos, hogy abban hagytam. A legkisebb gázadásra egykerékre áll, szinte előbb minthogy meghúztad a gázt.
Általában a jobb helyeken lebeszéled és mehetsz a kipróbálandó géppel.
Én is ezt tettem.
Bár hogy egy 115-lovas motornak "Rettenetes ereje lenne , életveszélyes" na azt rohadtul kétlem.
Sivatagi tankos Rothmans Hondam volt tudom, miről beszélek. Azt írtam "enduros" hatása van, próbáld ki és befogod látni. Továbbá ez egykerékre is áll rögtön gázra még 4-ben is, úgy hogy szerintem jó volt a hasonlat.
Egy egész birodalom épült ki ott Cegléden a Yamaha-nak. És állítólag már 10-15 éve vannak. Ki gondolta volna. Nagyon kedvesek, aranyosak voltak és nagyvonalúak. Nem volt felvezetés sem és nem számolták se az időt se a Km-ert .
Teszteltem a Yamaha MT-09 és MT-07-est is.
MT-09 egy enduros felépítésű motor elkeskenyedő üléssel, gyönyörű mély hanggal, kevésbé jön ki a wartburgos 3 hengeres hangzás, ami szerintem így jobb is. Rettenetes ereje van, életveszélyes. A deep armor, ez a lila árnyalatú jellemzően fekete szín leírhatatlanul szép. a Motor mély hatást gyakorolt rám.
Az MT-07 sokkal kevésbé. Ahhoz képest, amit írtak róla, csalódás volt. Nem tetszik a hangja, a motorja sem olyan rugalmas szerintem. A Gladius, de még az új CB500 is szórakoztatóbb volt számomra. Összességében nem rossz és persze boldog lennék, ha birtokolnék egy ilyet, de a vélemények, tesztek alapján többet vártam.
Na jahh...közellenség voltál....főleg a matrica miatt. A métely kapitalista bóvlit hirdetted a cocialista...tmk. által ellenőrzött MINŐSÉGI hiánycikk helyett
És a futómű billegős-libegőssége hzta le úgy hogy az első helyett a natú úszó fékes-állíthatalan KBY telós verzió.
Nemzetközi terrorizmus?
Atomtámadás?
Vagy Szupernóvarobbanás?
Csínján a hangzatos jelzővel mert nem marad a következő tesztelt gépre,tökmindegy miafene az.
Talán árulkodó jel lehetett az is, hogy az amúgy igen laza kereskedő nem engedte meg, hogy direkt teljesítményfokozaton használjam, low-ra kellett állítanom. Persze a valóságban nem biztos, hogy abban hagytam. A legkisebb gázadásra egykerékre áll, szinte előbb minthogy meghúztad a gázt.
Én is ezt tettem.
Bár hogy egy 115-lovas motornak "Rettenetes ereje lenne , életveszélyes" na azt rohadtul kétlem.
Láttál már enduro-t?
Egy egész birodalom épült ki ott Cegléden a Yamaha-nak. És állítólag már 10-15 éve vannak. Ki gondolta volna. Nagyon kedvesek, aranyosak voltak és nagyvonalúak. Nem volt felvezetés sem és nem számolták se az időt se a Km-ert .
MT-09 egy enduros felépítésű motor elkeskenyedő üléssel, gyönyörű mély hanggal, kevésbé jön ki a wartburgos 3 hengeres hangzás, ami szerintem így jobb is. Rettenetes ereje van, életveszélyes. A deep armor, ez a lila árnyalatú jellemzően fekete szín leírhatatlanul szép. a Motor mély hatást gyakorolt rám.
Az MT-07 sokkal kevésbé. Ahhoz képest, amit írtak róla, csalódás volt. Nem tetszik a hangja, a motorja sem olyan rugalmas szerintem. A Gladius, de még az új CB500 is szórakoztatóbb volt számomra. Összességében nem rossz és persze boldog lennék, ha birtokolnék egy ilyet, de a vélemények, tesztek alapján többet vártam.
Csak mas motornak ez a teljes turakoltsege.