Még nem tuti a 750.
Hiába szépek, jók és erősek, nem könnyű olyat kifogni amit nem azért adnak el, mert költeni kell rá. Egyik ismerősöm ismerőse most cserélt rajta első féktárcsát. 120 000
Na most ha év vége táján nem lesz egy nagyon jó darab megfizethető áron akkor nem fogok bevállalni egy olyan motort, amit azért adnak el mert vagy jön a nagy szerviz, vagy jön a műszaki és költeni kéne rá hogy átmenjen.
Sokkal ésszerűbb egy keveset futott GSXF 650. Én sokat megyek, és a jövőben sem változtatnék ezen szokásomon.
Ehhez egy olyan motor kell, amit erre találtak ki.
Persze a Gixer is jó lehet erre, csak szaporábban kell potyogtatni a pénzt. Mindenesetre tesztvezetésekre elmegyek, aztán várom a tuti vételt. Ha nem lesz, győz a racionalitás.
Igen ez egy nagyon intenzív gyorsításokkal és 90%-ban magas tempónál értendő. Ezt csak lefelé tudom faragni. 5500rpm alatt alig pörgött a teszt alatt. A végén rángatott mint állat. Volt benne benya, de el nem jutott mindig a karbiba. Ment volna még az. Ha megálltam az alapjárat is rendbe jött. 23.2km volt így meg, de sztem a 25 is lazán meglett volna.
Nekem akkor van ilyen fogyasztásom ha már én is félek a motoron.
De mások visszajelzéséből is úgy vettem észre, hogy vezetési stílustól és beállítástól függően valahol ez mégis átlagosnak mondható. Nekem ez a TOP.
Gondos méregetés után 4.31 - 4.36l-es fogyasztás jött ki 100km-re. Ezt úgy kell érteni, hogy 110-el végig 6.-ba. Néha néha lassítva kanyar miatt. Ez átlagos GS fogyi?
A robogóm 2.9-el ment el. ;)
Egy cimborámnak volt ilyen motorja (igaz, régebbi, asszem '99-es évjárat), lehet ám ezzel is menni, csak kanyarokban érte el nagyon hamar a határait. Meg a fék se volt az igazi rajta.
Na meg nekem ezek kényelmetlenek, nem arra lettek kitalálva, hogy egy hétig napi 4-500km-eket gurulj vele.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a gratulákat!
Első tapasztalatok ,hogy ömlött az eső...kamion hegyek...fúj a szél...kurvára fázom....és alig látok.. Mivel eleve fóbiám van motoron a csapadéktól (mert ott még a lószar is jobban csúszik)...hát a zabszem végig ott volt. Ez a motor teljesen más mint a "csajos csopper". Valahogy olyan gondolatolvasó érzésem volt. Az tény ,hogy mire hazaértem..fájt a seggem,átfagytam...szóval minden bajom volt. (ma állítgattam a kormányon,hogy egyenesebb derékkal ülhessek.
Nem nagyon téptem a száját...a 90-110 kényelmes tempónak mondható....úgy éreztem ,hogy a motor is kisimul olyankor.
80-140-ig egyenletesen kúszik a mutató. Tovább nem mertem húzni...
Ez a motor nyugalmat sugároz...nincs késztetés a tempóra,váltogatásokra..bár érdekes módon a futómű virgonc dolgokra is képes lenne..
...hááát majd kiderül miként válik be a nyugger élet.... (nem félreértendő...leszedált titing urasággal továbbra is szenvedés lenne együtt gurulni)
A lassú motorozásnak is megvan a maga öröme. Sőt ma már olyan motorban gondolkodok, ami már 60-100 között is élvezetes, hiszen olyan sűrűn kényszerül az ember ilyen tempóval menni. Egy Ducatinal ez 2. fokozat legfeljebb 3.-- és a kihasználatlanság legalább annyira tud fájni mint egy motor gyengesége. A kényszer száguldozás az pedig megint egy kerge-birka dolog. Egy ilyen costum motorra pedig csak felülsz, már 40-nél felválthatsz a legmagasabb fokozatba, a nyomatékot már leadja, tehát motor sem méltatlankodik, hogy a sofőr túl szelíden bánna vele. Ez egy teljesítménykényszer nélküli stresszmentes motorozás. Jól ki van ez találva, csak rá kell érezni.
Hiába szépek, jók és erősek, nem könnyű olyat kifogni amit nem azért adnak el, mert költeni kell rá. Egyik ismerősöm ismerőse most cserélt rajta első féktárcsát. 120 000
Na most ha év vége táján nem lesz egy nagyon jó darab megfizethető áron akkor nem fogok bevállalni egy olyan motort, amit azért adnak el mert vagy jön a nagy szerviz, vagy jön a műszaki és költeni kéne rá hogy átmenjen.
Sokkal ésszerűbb egy keveset futott GSXF 650. Én sokat megyek, és a jövőben sem változtatnék ezen szokásomon.
Ehhez egy olyan motor kell, amit erre találtak ki.
Persze a Gixer is jó lehet erre, csak szaporábban kell potyogtatni a pénzt. Mindenesetre tesztvezetésekre elmegyek, aztán várom a tuti vételt. Ha nem lesz, győz a racionalitás.
Egyszerre.
De mások visszajelzéséből is úgy vettem észre, hogy vezetési stílustól és beállítástól függően valahol ez mégis átlagosnak mondható. Nekem ez a TOP.
http://www.kephost.com/images4...
http://www.kephost.com/im
ages4...
A robogóm 2.9-el ment el. ;)
Frissíts adatlapot, mert neked ugranak!
Te mész valamerre?
Na meg nekem ezek kényelmetlenek, nem arra lettek kitalálva, hogy egy hétig napi 4-500km-eket gurulj vele.
Első tapasztalatok ,hogy ömlött az eső...kamion hegyek...fúj a szél...kurvára fázom....és alig látok.. Mivel eleve fóbiám van motoron a csapadéktól (mert ott még a lószar is jobban csúszik)...hát a zabszem végig ott volt. Ez a motor teljesen más mint a "csajos csopper". Valahogy olyan gondolatolvasó érzésem volt. Az tény ,hogy mire hazaértem..fájt a seggem,átfagytam...szóval minden bajom volt. (ma állítgattam a kormányon,hogy egyenesebb derékkal ülhessek.
Nem nagyon téptem a száját...a 90-110 kényelmes tempónak mondható....úgy éreztem ,hogy a motor is kisimul olyankor.
80-140-ig egyenletesen kúszik a mutató. Tovább nem mertem húzni...
Ez a motor nyugalmat sugároz...nincs késztetés a tempóra,váltogatásokra..bár érdekes módon a futómű virgonc dolgokra is képes lenne..
...hááát majd kiderül miként válik be a nyugger élet.... (nem félreértendő...leszedált titing urasággal továbbra is szenvedés lenne együtt gurulni)
És mik az első tapasztalataid?