Izgatott a Z1000SX, muszáj volt kipróbálnom, nem csalódtam, de mégsem Suzuki
Hondás havert mikor kérdeztem, hogy mi a véleménye róluk, csak annyit mondott: "- Egy bajuk van, a felirat!"
Persze a Suzukit is szapulja, mert szerinte csak a Honda gyárt motorokat, viszont mióta látta az újat, egy rossz szót nem szólt a vasamra... Gondolom azóta is azon gondolkodik, hogy mibe tudna belekötni
T. tttt !
én is "újrakezdő" voltam. és korban is hasonlók vagyunk (tehát örök fiatal) az enyim GS-t 0km-el vettem és csak akkor hagyott cserben amikor elb...tam a tankolást. műszaki probléma miatt nem volt szervízben . idáig 62e km-t tettem bele. vegyes használatra tartom. melózni ,bevásárolni. eljárok egynapos (egytankos) gurigákra és volt szerencsém egy hosszabb túrára erdélyben is. ott is megállta a helyét. egysegges 500 km-es hazaútnál se kellett leoperálni a vasról. Ha a Gs mellett döntesz kérj tanácsot GS-t ismerők között, mondjuk itt .(...adatlap mert érzékenyek )
a vásárlásnál nézd a gazdáját, sok mindent elárulhat a motor előéletéről. aztán jöhetnek a részletek,mire kell figyelni...
A Z800 olyan semmilyen volt. Igaz, lehet amiatt, hogy közvetlen az SX után ültem rá, de a fene tudja, elég instabilnak tűnt, úgyhogy nem győzött meg. A lábtartóját meg újraterveztetném, vagy az oldaltámaszt. Csak úgy lehet a motoron ülve lehajtani, ha előtte a lábtartót a sarkaddal behajtod. Nagyon zavaró, főleg, ha pl. kavicsos a talaj és mielőbb le akarod támasztani, nehogy megcsússzon...
A Ninja meg, pfff, inkább hagyjuk. Lehet csak nekem nem való az ilyen "ültetett" sportmotor a testi adottságaim miatt, de a versenykormány miatt már néhány méter után elkezdett fájni a csuklóm. A nyakam ki akart törni ahogy próbáltam a forgalmat is figyelni, és a lábamat is elég kényelmetlenül tudtam csak a lábtartón tartani. Csavartam neki, de kicsit olyan erőlködősnek tűnt, pedig nem váltottam korán. De hogy jót is mondjak, a műszerezettsége és a külalakja előtt le a kalappal Ha átdobálnának az SX-re ezt-azt (pl óra és plexi), az lenne a hibátlan Kawa a piacon!
Szóval nálam az SX nyert, de vitathatatlanul.
Persze a ZZR, a GTR és a nagy Versys még próbára vár, hogy kialakítsam a teljes véleményem a Kawa palettáról...
3500-5000 fordulaton jól használható, abszolute elemében van meggyőző motorhang kíséretében, nincs kényszer, hogy jobban elforgasd mint sok négyhengeresnél. De ha akarod ezt is elforgathatod rendesen.
Nyomatékos motor, nem kell visszaváltanod, emelkedőn is csak ritkán, mindig érzed az erőt alattad, 140-ig jól használható. Dögös hangja van. Persze vannak erősebb, jobb motorok. Ez egy jó kompromisszum.
Köszönöm az információt mindenkinek. Igaz, nincs kitöltve az adatlapom, de abból sem derül ki minden esetben, hogy ki is van a háttérben. Inkább itt jelzem, hogy egy 54 éves többszörösen újrakezdő, motorvásárlás előtt álló tanácstalan ember vagyok. Ajánlották a típust, de még semmi tapasztalatom nincsen róla. Amit eddig -itt is-kaptam információt, az sokat lendített rajtam előre. 125-ös motorral túrázok évek óta, és most szeretnék egy kicsit erősebb motorral gurulni. Mert nagyon élveztem a Bihar hegységben tett 5-600 kilométeres túrákat a kis ETZ-vel is, de azért nem volt mindig egyszerű dolgom .:-) A segítő tanácsokat még egyszer köszönöm, az adatlapért pedig elnézést kérek. Várom a további megerősítéseket.:-) Üdv.
Az enyémben 80.000 km van, kb. 12.000 km-el vettem. Kopó alkatrészeken kívül nem kellett semmit cserélni-javítani.
Bocs hazudok, mert az egyik gyújtásjeladó szarakodott melegen. Azt cseréltem egy bontottra (talán 3-4-5e ft volt). Persze mire rájöttem, h az a baja, az nem 10 perc volt.
Május 24-től elvileg megyek 2 hétre Adriára vityózni és addig nem nagyon akarok-tudok elmenni szabira + lóvés cipzárt is befelé húzom inkább. Szóval kecsegtető a dolog, de szerintem nem, ha mégis úgy alakul h mennék, akkor majd jelentkezem és jól megmondod, h van-e még hely.
Azért mondom hogy nem kell kényeskedni.
Ha majd összeáll a kép és a jelentkező létszám, szólok neki is, bár úgy láttam ő a húsvéti hétvégén akart volna menni valahova.
Sorry.
Hondás havert mikor kérdeztem, hogy mi a véleménye róluk, csak annyit mondott: "- Egy bajuk van, a felirat!"
Persze a Suzukit is szapulja, mert szerinte csak a Honda gyárt motorokat, viszont mióta látta az újat, egy rossz szót nem szólt a vasamra...
..eltévedtél vazzee?
Bár ott már nem szeretem tartósan használni.
én is "újrakezdő" voltam.
a vásárlásnál nézd a gazdáját, sok mindent elárulhat a motor előéletéről. aztán jöhetnek a részletek,mire kell figyelni...
üdv !
A Ninja meg, pfff, inkább hagyjuk.
Szóval nálam az SX nyert, de vitathatatlanul.
Persze a ZZR, a GTR és a nagy Versys még próbára vár, hogy kialakítsam a teljes véleményem a Kawa palettáról...
Ninja ZX-6r 636-al mentem, nagyon tetszett, pedig nem vagyok sportmotor párti. Mi a probléma vele?
Z1000SX
Z800
Ninja ZX-6R 636
Bocs hazudok, mert az egyik gyújtásjeladó szarakodott melegen. Azt cseréltem egy bontottra (talán 3-4-5e ft volt). Persze mire rájöttem, h az a baja, az nem 10 perc volt.
Majd osszel.
Most hozok egy powert elore.
Oszt annyi.
Ha majd összeáll a kép és a jelentkező létszám, szólok neki is, bár úgy láttam ő a húsvéti hétvégén akart volna menni valahova.
Siman lenyon nyolcszazat gixxerrel.