Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként nekem is elkezdte ezt a kopogást, most h Krissal így leírta.

Néha üzem melegen alapjáraton, de én mondjuk jobb oldalról hallom és nem is mindig. Először azt hittem nincs benne elég olaj, de majdnem maxon volt a pálca. Végre első kézből tudom mi az a titing.

Persze az is lehet h nem az és majd széthullik vhol alattam.
Fogalmam sincs, minek kéne ott lennie, mert nekem sincs, nekem 89-es a vasam. tsanyi tudja esetleg megmondani
A 2-es vagy 8-as alkatrészre gondolsz?
A régebbieknél van, nem volt rendesen kiékelve, vagy alátétezve a vezérműtengely, ezért oldal irányba kotyog. Fémes hangot ad, kicsi kalapács hangok, nem hangos csak fura, általában alapjáratnál üzemmelegen, vagy rohadt forró állapotában. Teljességgel ártalmatlan, ilyen gyárilag. (mondjuk így leírás alapján ez lehet, de persze egész más is lehet, hallani kéne) Egy régebbi fórumlakó Doktorúr próbálta hangutánzó szóval felismertetni, így lett a neve: titing
Hát most valami rohadt barátságtalan a vas, nem volt vele jó menni, bizonytalan az eleje, hullámzik... most alszom rá egyet
A telót meg csináld meg. Nem olyan nagy tétel az, és így addig motorozhatsz vele amíg nem lesz meg tutira a másik. Emlékezz már az mekkora élmény volt, amikor új akksi került bele.
Helyrepofoznád, meg egy kicsit többet gurulnál, még mindig jókat tudnál vele menni.
Miután elváltunk még mentem egy pár hurkot ott a különféle utakon. Néha esőfelhő felé haladtam, néha távolodtam tőle. Kicsit el is kapott néha, de sikerült meglógnom az elázástól. Jó volt 2 hét pihi után motorozni egyet. 270 körül lett a vége.
De egyben van és boldog, mert gurult és le se maradt ataa-tól, az ma én voltam
Ja.
Faj a dereka.
Szánalmas érvelés.
Haza, 247 lett a vége és hazafelé is elkapott a zuhé, király volt!
Remélem Zoli is ok, mondjuk arra felhőt nem láttam.
Fórumkeresőbe Írd be, hogy titing. Korábban 1 hsz-ba összegyűjtöttem...
Jajj az jó lenne ha valaki tényleg elmondaná mi a fene ez. Előre is köszönöm.
Ez tényleg a titing lesz.
Régebbi GS-eknél van ez a jelenség. Van aki jól el tudja mondani hogy mi ez a jelenség, de az nem én vagyok.
A muflonról mindig az idióta vicc jut eszembe, hogy készül a teflon?

Fognak egy muflont és letegezik.

Én kérek elnézést.
Hazaért mindenki?
Bánhatja aki nem jött, egy csomó muffot...akarom mondani muflont láttunk.
Titting
Az halljon éhen aki szombaton 11.50 kor dönti el hogy elkéne menni vásárolni.
Amúgy meg rittka az a bolt ahol a tulaj van a pultban legtöbbször alkalmazott akinek van családja, gyereke akivel szeretné tölteni a szombat délutánját nem egy-két idiótára várni aki 11ig döglik és utána gondolkozik
Hát akkor nem tudom mi lehet az. Amikor alapjáraton jár ès odarántod neki akkor koppan mintha kalapácsal ráütnèl a blokkra. Valaki találkozott már ilyesmivel?
Köszi!
Vez.lánc nem szokott koppanni, inkább jellegzetesen csörög. 80-100e km körül szokták, de nem km függő, hanem ha hallod már h szól, akkor csere, ill. a könyvében úgy van meghatározva, h le kell mérni 21 láncszem stiftnyit (patent v. ki hogy nevezi, 1 szemben ugyibár kettő van) és annak a hosszlimitje: 319,4 mm.
Kitöltöttem, de nem vagyok egy számítógép zseni...
Töltsd ki az adatlapod! Köszi!
Valaki tudja mi lehet az ami hirtelen gázadásra koppan egyet a blokk bal oldalánál? Lehet a vezérműlánc a laza de annak van feszítője. Kell a láncot cserélni és mikor kb?