Egyébként nekem is elkezdte ezt a kopogást, most h Krissal így leírta.
Néha üzem melegen alapjáraton, de én mondjuk jobb oldalról hallom és nem is mindig. Először azt hittem nincs benne elég olaj, de majdnem maxon volt a pálca. Végre első kézből tudom mi az a titing.
Persze az is lehet h nem az és majd széthullik vhol alattam.
A régebbieknél van, nem volt rendesen kiékelve, vagy alátétezve a vezérműtengely, ezért oldal irányba kotyog. Fémes hangot ad, kicsi kalapács hangok, nem hangos csak fura, általában alapjáratnál üzemmelegen, vagy rohadt forró állapotában. Teljességgel ártalmatlan, ilyen gyárilag. (mondjuk így leírás alapján ez lehet, de persze egész más is lehet, hallani kéne) Egy régebbi fórumlakó Doktorúr próbálta hangutánzó szóval felismertetni, így lett a neve: titing
A telót meg csináld meg. Nem olyan nagy tétel az, és így addig motorozhatsz vele amíg nem lesz meg tutira a másik. Emlékezz már az mekkora élmény volt, amikor új akksi került bele.
Helyrepofoznád, meg egy kicsit többet gurulnál, még mindig jókat tudnál vele menni.
Miután elváltunk még mentem egy pár hurkot ott a különféle utakon. Néha esőfelhő felé haladtam, néha távolodtam tőle. Kicsit el is kapott néha, de sikerült meglógnom az elázástól. Jó volt 2 hét pihi után motorozni egyet. 270 körül lett a vége.
Az halljon éhen aki szombaton 11.50 kor dönti el hogy elkéne menni vásárolni.
Amúgy meg rittka az a bolt ahol a tulaj van a pultban legtöbbször alkalmazott akinek van családja, gyereke akivel szeretné tölteni a szombat délutánját nem egy-két idiótára várni aki 11ig döglik és utána gondolkozik
Hát akkor nem tudom mi lehet az. Amikor alapjáraton jár ès odarántod neki akkor koppan mintha kalapácsal ráütnèl a blokkra. Valaki találkozott már ilyesmivel?
Vez.lánc nem szokott koppanni, inkább jellegzetesen csörög. 80-100e km körül szokták, de nem km függő, hanem ha hallod már h szól, akkor csere, ill. a könyvében úgy van meghatározva, h le kell mérni 21 láncszem stiftnyit (patent v. ki hogy nevezi, 1 szemben ugyibár kettő van) és annak a hosszlimitje: 319,4 mm.
Valaki tudja mi lehet az ami hirtelen gázadásra koppan egyet a blokk bal oldalánál? Lehet a vezérműlánc a laza de annak van feszítője. Kell a láncot cserélni és mikor kb?
Néha üzem melegen alapjáraton, de én mondjuk jobb oldalról hallom és nem is mindig. Először azt hittem nincs benne elég olaj, de majdnem maxon volt a pálca. Végre első kézből tudom mi az a titing.
Persze az is lehet h nem az és majd széthullik vhol alattam.