Ha azt írod semmilyen volt, nem lep meg, de azért kipróbálnám egyszer. 600-as Hornet, FZ6, Suzuki GSR 600 hasonló, de még a GSR 750 is ilyen, tehát még a nagyobb köbcenti sem garancia az áttörésre. Egyszerűen nem érzed az erőt, amikor nem forgatod, pedig a Km óra mutatója már az egekben van. Tényleg elég fura, pedig igaz. Annak idején, ha ezt állította volna valaki egy 100 Le-s motorról, körbe röhögtem volna.
A probléma megoldása a még nagyobb hengerürtartalom /1000-es kat. / vagy pedig a Le visszavétele. Ilyen a GSX650 vagy CBF600.
Tisztelt Fórumozók!
Kérem abban a segítséget, hogy a vásárlásnál milyen dolgokra érdemes figyelni ennél a típusnál. Minden megjegyzést szívesen veszek, nincsen semmi tapasztalatom a GS-500-al kapcsolatban és szeretném,ha a motort legjobban ismerő motorosok véleménye könnyítene a dolgomon.
Üdvözlettel, köszönettel: tttt
Követhetetlen tulajos... én tavaly november óta tulajdonlom Rocinante-t (ez a neve neki ), ezalatt olyan 2.500 km-t mentem vele. Meg kb. ugyanannyi időt szereltem . De imádom.
fokozat