Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ja, az csak 18e + 1.700 szállítás, vagy elmegy érte az ember, de az se olcsóbb.

fokozat
Ha azt írod semmilyen volt, nem lep meg, de azért kipróbálnám egyszer. 600-as Hornet, FZ6, Suzuki GSR 600 hasonló, de még a GSR 750 is ilyen, tehát még a nagyobb köbcenti sem garancia az áttörésre. Egyszerűen nem érzed az erőt, amikor nem forgatod, pedig a Km óra mutatója már az egekben van. Tényleg elég fura, pedig igaz. Annak idején, ha ezt állította volna valaki egy 100 Le-s motorról, körbe röhögtem volna.
A probléma megoldása a még nagyobb hengerürtartalom /1000-es kat. / vagy pedig a Le visszavétele. Ilyen a GSX650 vagy CBF600.
Az esztergomi Prop-tech is csinál ilyet, lehet, hogy ott olcsóbb.
Szolnoki vagy? Heló földim!
Mint minden másnál. Nincs semmi olyan extra, amire a GS-nél külön kéne figyelni.

Elengedett kéznél húz vmerre, beszitál az eleje (bár az gumi is lehet) stb.
Az.
Tisztelt Fórumozók!
Kérem abban a segítséget, hogy a vásárlásnál milyen dolgokra érdemes figyelni ennél a típusnál. Minden megjegyzést szívesen veszek, nincsen semmi tapasztalatom a GS-500-al kapcsolatban és szeretném,ha a motort legjobban ismerő motorosok véleménye könnyítene a dolgomon.
Üdvözlettel, köszönettel: tttt
Soher.
Ennyi az ára, nem nagyon kapod meg olcsóbban máshol sem. No ezért nincs még nekem a ciberén.
22,5eFt? Nem semmi...
Ezt a fajtát bárhol megveheted számtalan motorhoz, már csak az árára lennék kíváncsi, h mennyiért adják, mint opció.

fokozatkijelző
ha jól emlékszem 40 e km körül nézte a szerelő. nem kellett állítani , csak a korongokat cserélte (jobb a balba ...) asszem
Lehet is imádni, dieseles a karaktere, olyan mint egy Kamaz teherautó csak kicsiben és két keréken. Nem tudom megunni.
Isti! Hány ezernél kellett a tiéden szelepet állítani? Köszi.
Már csak a hátsó gumit kell megvennem és egy fékbetétet hátra és csomagolhatok.
Láncolajzó eliminálva.
Majd nyár végén ujra nekifutok.
Mert akkor még nem spóroltak....
Ehhe, fenn vagyok egy Kawa oldalon

fotó
Úgy látom, nem csak nekem hiányzott, bár fura, hogy fisi nem linkelte be! Extraként rendelhető a Z1000SX-hez a fokozatkijelző:

Tatay upgrade
Z1000sx-re csak rácsüccsentem,de nem mentem vele,testhez állónak tűnik,mesélj!
E rágalmakat valaki nem fogja szó nélkül hagyni..
Van egyéb színben is, csak gondolom a teszt miatt adják a tipikus kawa színeket...
Azt mondjuk nem tudom, miért van előfeszítésében állítható első villám, de örültem neki...
Követhetetlen tulajos... én tavaly november óta tulajdonlom Rocinante-t (ez a neve neki ), ezalatt olyan 2.500 km-t mentem vele. Meg kb. ugyanannyi időt szereltem . De imádom.