Hát ahogy te mentél a videon oda meg még jobban- azért néha láttam megnyalta a 150- et fél másodpercre a mutató. Lényeg- kanyarban 40- nel mész 9 ezer alá ne engedd a fordulatot!
Ezt a fokozatkijelzőt már 1x túltárgyaltuk, de akkor se értettem mi a pöcsért nem alapfelszerelés minden motoron. Eddig bárkivel beszélgettem mindenki rakja a 7-iket, mint ahogy én is, no és persze mindkét motoron, típustól függetlenül.
És akkor most jön a persze, h a régi 450-esen volt, vicces.
Nem sokkal több, mint az 1250-es GSXF, de attól szerintem jobb! Főleg, hogy nem kell rajta kipuffot cserélni, valami isteni gyári hangja van, a nyomatékról nem is beszélve (2-őnk alatt is felvette az elejét ), a kezelhetősége meg egyértelműen jobb az 1250-hez képest
Most voltam a Kawanál tesztvezetni, mindent kipróbáltam A Z1000SX volt a legjobb, csak kár, hogy nincs fokozatkijelzője, amúgy kifogástalan A 650-es Versys is tetszett, de abból azért rá kell üljek majd a nagyra is, itt sajna nem volt, de ez is pajkos jószág!
Van az 70-100 kozt is a videon.
Csak kovettem ataaa- t ahogy jol esett.