Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja meno nem csak vak,es rosszindulatu gorcs.
Van az 70-100 kozt is a videon.
Csak kovettem ataaa- t ahogy jol esett.
Illetve bocs mégis én kezdtem a hosszú vázra való baszogatásra válaszul. Hiába, nem érted meg hogy egy motoron el kell férni...
No tévedés csira- te kezdted azt hogy ki hogy megy...
Ne kend rám hogy én vok a menő...
Nem mindenki lehet ekkora meno ember mint te.
Hát ahogy te mentél a videon oda meg még jobban- azért néha láttam megnyalta a 150- et fél másodpercre a mutató. Lényeg- kanyarban 40- nel mész 9 ezer alá ne engedd a fordulatot!
Ahhogy te mesz felesleges.
De fel a fejjel olcson rakhatsz fel uthengerkerekeket.
60-nál..
És ne feledd nem kell 60- ná a kanyarban 9 ezres fordulaton tartani hogy a nyomatékcsúcs közelében legyen- ez még fontosabb!
Hidd el tokmindegy.avvalis.
De legalabb emberesen hosszu mint a vonatfutty.
Ez fontos.
Ezt a fokozatkijelzőt már 1x túltárgyaltuk, de akkor se értettem mi a pöcsért nem alapfelszerelés minden motoron. Eddig bárkivel beszélgettem mindenki rakja a 7-iket, mint ahogy én is, no és persze mindkét motoron, típustól függetlenül.

És akkor most jön a persze, h a régi 450-esen volt, vicces.
Nem való neked az a motor- nincs rajta fokozat kijelző- tudod...
Szerencsére a Kawa vásárlásra semmi ráhatásod, főleg a 0km-esre, de Te leszel az első akinek az orra alá dörgölöm, ha esetleg majd egyszer úgy döntök
Szerintem is. Minthogy az is remélem, hogy Kawasakis leszel...
Fokozat jelző... No persze...
138457 hsz.-re vonatkozik.
Ne sértegess, kizárt!
Ajajajajaj, a végén még Fisi haverod lesz.
Nem sokkal több, mint az 1250-es GSXF, de attól szerintem jobb! Főleg, hogy nem kell rajta kipuffot cserélni, valami isteni gyári hangja van, a nyomatékról nem is beszélve (2-őnk alatt is felvette az elejét ), a kezelhetősége meg egyértelműen jobb az 1250-hez képest
A Z1000SX nekem is tetszik, de menni még nem mentem vele, ára azért elég borsos.
Nem! Hasonlítsd össze és megtudod mire gondolok

Most voltam a Kawanál tesztvezetni, mindent kipróbáltam A Z1000SX volt a legjobb, csak kár, hogy nincs fokozatkijelzője, amúgy kifogástalan A 650-es Versys is tetszett, de abból azért rá kell üljek majd a nagyra is, itt sajna nem volt, de ez is pajkos jószág!
Az 1250 nem jobb?
Nem fekez.
Mi a titka a motorodnak? Mert azért a GS is tud fogyasztani, ha húzzák neki.
Egyébként vasárnap kiviszek pár embert a Táti TT-re. Még nem látták a kis pubik.
Gyere ha ráérsz, meg mindenki más is.