Áh első hogy nyitva leszek.A második hogy nem tudok lehajolni.A harmadik hogy a nem is tom hanyadik olajzófejet próbálom ki.
Ha ez sem válik be szüneteltetem az egész francot juni utánig.És utána ujra nekifutok.
Motoroznom is kéne nem evvel tökörészni.
Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat...a szaromnak is átadom
Rengeteget vívódtam....ez egy olyan döntés volt...magamat ismerve..ami egy kicsit hosszabb élet reménybeli útján lépett egyet.
Amikor együtt motoroztunk...rengeteg alkalommal fogtam vissza a bennem elszabaduló agyatlan állatot..mert nem akartam senkinek a napját..esetleg jövőjét elcseszni. Ezt felelősségnek hívják.
Amikor egyedül mentem..nem egyszer túlélő túra volt..
Egy idő után mindenki ráébred a korlátaira...és ezt jobb nem feszegetni.....ezért választottam olyan eszközt ami nem hoz kísértésbe.
Kb.ennyi..
Nagyobb, vízhűtéses, Honda és megy is, meg fogtok lepődni
Az előzőt megnéztem vele és hát szép darab.
Én az utolsó percig le akartam beszélni róla, aztán amikor ráültem egy másikra megértettem, feelinges.
Ha nem tetszik neki, ezek iszonyat durván tartják az árukat, akkor eladja és azt vesz, amit akar...
Én gratulálok neki, nehéz szülés volt, de szerelemből vette, nem logikából.
Mindig érdekesnek gondolom, hogy az amerikai autók stílusát, vezetési élményét, másságát milyen jól sikerűlt kifejezniük egy teljesen más műfajban az amerikai motorokban.
Gratulálok, de ez tényleg meglepetés. Hiszen hasonlód volt és azt montad, hogy nem szereted. Meg nem is ilyeneket kerestél.
Ezen tényleg meglepődtem. Ez egy kényelmes, nyugis motor, de nem egy allround. Kell tudni, hol és mikor érdemes használni.
Én csak annyit tudok, hogy mentem japán chopper-rel is, és a létező összes Harleyvel, mert a közelünkben van a Harley szalon és igen nagyvonalúak voltak 2013-ig: hatalmas tesztnapok többfogásos ételsor, sör, bor, programok, együttesek, felvonulás ingyenesen, vásár és persze a legfontosabb: tesztvezetés a teljes repertoárból beleértve az összes Buell-t is. És ami meglepett, hogy a legkisebb és legnagyobb hengerűrtartalmú motorok között alig vettem észre különbséget / a tuning változatokat nem beleértve/, ellentétben mondjuk mint amilyen különbség van egy 600-as és egy 1000 négyhengeres motor között. Én egyébként ezt élveztem a legjobban.
Áh első hogy nyitva leszek.A második hogy nem tudok lehajolni.A harmadik hogy a nem is tom hanyadik olajzófejet próbálom ki.
Ha ez sem válik be szüneteltetem az egész francot juni utánig.És utána ujra nekifutok.
Motoroznom is kéne nem evvel tökörészni.